X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Шляхи розвитку творчої особистості в позакласній діяльності

Завантажити презентацію

Шляхи розвитку творчої особистості в позакласній діяльності

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Шляхи розвитку творчої особистості в позакласній діяльності Малобілозерська загальноосвітня І - ІІІ ступенів школа №1

Слайд 2

Епіграф Василь Симоненко Можна жити, а можна існувати, Можна думать – можна повторять. Та не можуть душу зігрівати Ті, що не палають, не горять! Люди всі по-своєму уперті, Народившись, помирає кожна, А живуть століття після смерті Ті, що роблять те, чого «не можна»! («Можна», 1956)

Слайд 3

Принципи спільної діяльності творчого вчителя та творчої особистості учня: Тверезий розрахунок, прагматизм; Швидко нічого не вирішується; Обізнаність, конструктивність; Не допускати сварки в дискусії; Благотворно впливати на гармонію; У навчальних рамках усе твердо фіксувати; Через зусилля в навчанні і вихованні - до волі в житті.

Слайд 4

Що таке творчість? Творчість – це засіб підвищення емоційного тонусу особистості, закріплення комплексу емоційно-вольової регуляції, актуалізації позитивної гами переживань, яка супроводжує ефективну працю, переживання радості від зробленого, досягнутого, почуття впевненості у своїх силах, у своєму творчому потенціалі й творчих здібностях.

Слайд 5

Чотири рівні творчості: процес , який призводить до принципово нового результату для всього людства; процес, який призводить до принципово нового результату для досить великого кола людей, для певної країни світу; процес, який призводить до принципово нового результату для значно меншого кола людей; процес, який призводить до принципово нового результату для тільки самої людини, котра творить

Слайд 6

10 стратегій, спрямованих на творче вирішення завдань 1. Підтримувати зв'язки з іншими людьми; 2. Створити навколо себе збагачене життєве середовище. 3. Виходити зі свого “футляра” – подорожувати. 4. Розважатися, грати, жартувати. 5. Розширювати свій світогляд – читати. 6. Наближатися до мистецтва. 7. Використовувати сучасні технології. 8. Скористатися можливостями розуму. 9. Дати волю своїй альтернативній свідомості. 10. Зазирнути вглиб своєї душі.

Слайд 7

Основні параметри креативності Легкість мислення – швидкість виконання завдань; Гнучкість мислення – кількість переключень з одного класу об'єктів на інший; Оригінальність – мінімальна частота однієї відповіді стосовно однорідної групи відповідей.

Слайд 8

Методи дослідження рівня креативності учнів різного віку: 1. Шкала тестів розумового розвитку А. Біне – Т. Сімона: для дітей 6-річного віку; для дітей 7 -10- річного віку; Для дітей 11-16-річного віку. 2. Методика “Вербальна фантазія”. 3. Методика Е. Коуенсо “Мовні лабіринти”. 4. Методика П. Юріно “Шахова дошка”.

Слайд 9

Чому особистість дуже цінна? Тому що вона бачить світ таким, яким його не бачить ніхто інший. Чому виникла відсутність особистої думки? Це – страх (ще з часів минувшини). Дитина тільки тоді стане творчою особистістю, коли глибоко усвідомить глибокі знамениті біблійні заповіді і понад усе полюбить сім християнських чеснот: Віра; Надія; Милосердя (любов до ближнього); Справедливість; Розсудливість; Помірність; Хоробрість. Дитина тільки тоді стане творчою особистістю. Коли навчиться критично мислити і робити правильний вибір.

Слайд 10

Людина - особистість Критично мисляча людина - це особистість, яка перебуває в постійному пошуку проблем і шляхів їх розв'язання. Така людина не може примиритися з: Гордістю; Заздрістю; Скупістю; Лицемірством; Розпустою; Гнівом. (несправедливим) Дитина тільки тоді стане особистістю, коли буде всебічно розвинена.

Слайд 11

Особливість творчої особистості – потреба у творчості, яка стає життєвою необхідністю. Процесуальні риси творчої особистості: самостійне перенесення знань і вмінь у нову ситуацію; бачення нової функції знайомого об'єкта; бачення нових проблем у знайомих ситуаціях; бачення структури об'єкта; творча уява; розумові здібності; розвинута пам’ять; логічне мислення; точність рухів.

Слайд 12

Великі про розвиток творчої особистості Лев Толстой: “Якщо учень в школі нічого не навчиться творити, то і вжитті буде тільки копіювати та наслідувати”. Фріц Гансберг: “Формування творчої особистості відбувається в процесі творчого саморозвитку через викладання різних видів мистецтв”. Григорій Ващенко: “Виховання в особистості … логічного мислення і творчої фантазії…”

Слайд 13

Об'єкт формування творчої особистості - ДИТИНА Предмет – виховання творчих здібностей школярів у позашкільний час. Аспекти виховної роботи в школі: ідея реалістичних цілей виховання, різнобічний розвиток особистості, який базується на здібностях та обдаруваннях; ідея самовизначеності учня – процес інтеграції окремих позитивних якостей в одне ціле; ідея добровільності – прагнення саморегуляції природних сил, власної ініціативи та творчості у виконанні дій; ідея поваги внутрішнього стану творчої дитини

Слайд 14

Форми позакласної роботи, як місце формування творчої особистості учнів: Позакласна робота — різноманітна освітня і виховна робота, спрямована на задоволення інтересів і запитів дітей, організована в позаурочний час педагогічним колективом школи. Принципи: Добровільний характер участі в ній. Суспільна спрямованість діяльності учнів. Розвиток ініціативи і самодіяльності учнів Розвиток винахідливості, дитячої технічної, юннатської та художньої творчості. Зв'язок з навчальною роботою Використання ігрових форм, цікавість, емоційність.

Слайд 15

Форми позакласної роботи, як місце формування творчої особистості учнів: І. Групові: Година класного керівника – година спілкування. Гуртки за інтересами. Гуртки художньої самодіяльності Екскурсії, походи. Робота з пресою. ІІ. Індивідуальні: Позакласне читання. Колекціонування. Індивідуальні творчі проекти.

Слайд 16

Шляхи розвитку творчої особистості в позакласній діяльності Формування стійкого інтересу до саме творчого процесу. Виявлення спрямованості інтересів школярів, ступеня їх стійкості. Формування стійких і глибоких інтересів до творчої діяльності у школярів:

Слайд 17

Список використаної літератури Антощак О., Ганжала І.. Ніколаєнко Н. Розуміння – розум – творчість. К.: “Шкільний світ”, 2006. Виховні години для сучасних дітей 9-11 класи. К.: “Шкільний світ”, 2008. Кобзар Б.С. Громадськість і виховання. — К., 1973. Кобзар Б.С., Харінко Н.Ф. Проблеми виховання в позашкільних закладах. — К., 1969. Концепція позакласної виховної роботи в загальноосвітній школі. — К., 1991. Суходольська Л.В., Фіцула М.М. Методика виховної роботи. — Тернопіль, 1998. Положення про позашкільний навчально-виховний заклад//Законодавство України про середню освіту. Бюлетень законодавства і юридичної практики України. — 1999. — № 9. — С. 239—246.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Виховна робота