X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Реалізація проекту "Школа сприяння здоров'ю"

Завантажити презентацію

Реалізація проекту "Школа сприяння здоров'ю"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Реалізація проекту «Школа сприяння здоров'ю»

Слайд 2

“Найвища цінність у людини-це її здоров'я.Вона зможе його оцінити,якщо його втратить” О.Захаренко. “Людина-найвищий продукт земної природи .Але для того, щоб насолодитися скарбами природи,людна має бути здоровою, сильною та розумною” І.Павлов “Найвища цінність у людини-це її здоров'я.Вона зможе його оцінити,якщо його втратить” О.Захаренко. “Людина-найвищий продукт земної природи .Але для того, щоб насолодитися скарбами природи,людна має бути здоровою, сильною та розумною” І.Павлов

Слайд 3

Зміст 1.Мета, завдання та принципи реалізації проекту. 2.Основні напрямки. 3.Модель випускника ШСЗ. 4.Форми та методи реалізації. 5.Результати. 6.Використана література. Зміст 1.Мета, завдання та принципи реалізації проекту. 2.Основні напрямки. 3.Модель випускника ШСЗ. 4.Форми та методи реалізації. 5.Результати. 6.Використана література.

Слайд 4

Місія Формування середовища, в центрі якого-здоров'я та гармонійний розвиток кожної дитини. Вирішення проблем збереження і зміцнення здоров'я дітей Місія Формування середовища, в центрі якого-здоров'я та гармонійний розвиток кожної дитини. Вирішення проблем збереження і зміцнення здоров'я дітей

Слайд 5

Слайд 6

Завдання 1.Створення умов для задоволення потреб кожного учня у зміцненні здоров'я, фізичному та духовному розвиткові. 2.Розвиток соціальної й особистісної компетентності дитини. 3.Виховання в учнів відповідних мотиваційних та поведінкових характеристик, активної соціальної орієнтації на здоровий спосіб життя. Завдання 1.Створення умов для задоволення потреб кожного учня у зміцненні здоров'я, фізичному та духовному розвиткові. 2.Розвиток соціальної й особистісної компетентності дитини. 3.Виховання в учнів відповідних мотиваційних та поведінкових характеристик, активної соціальної орієнтації на здоровий спосіб життя.

Слайд 7

Завдання 4.Організація науково-методичного та інформаційного супроводу. 5.Досягнення виконання правил збереження здоров'я. 6.Формування в учнів потребу морального, психічного та фізичного самовдосконалення. Завдання 4.Організація науково-методичного та інформаційного супроводу. 5.Досягнення виконання правил збереження здоров'я. 6.Формування в учнів потребу морального, психічного та фізичного самовдосконалення.

Слайд 8

Принципи -послідовність у діях педагогів, батьків, психолога, медичних центрів; -систематичність у профілактичній роботі; -особистісно-орієнтований підхід; -саморозвиток особистості,формування навичок здорового способу життя; -об'єктивність,достовірність інформації, що використовується. Принципи -послідовність у діях педагогів, батьків, психолога, медичних центрів; -систематичність у профілактичній роботі; -особистісно-орієнтований підхід; -саморозвиток особистості,формування навичок здорового способу життя; -об'єктивність,достовірність інформації, що використовується.

Слайд 9

Слайд 10

Слайд 11

Форми та методи роботи Центр профілактики ОРС Євмінова; Гурткова робота; Уроки фізичної культури; Співпраця з духовно-просвітницьким центром ім. св.р.княгині Ольги; Психологічна робота; Уроки курсу “Основи здоров'я”

Слайд 12

Обстеження 1-4 класів щодо виявлення патології опорно-рухової системи Сколіоз-29% Порушення постави-20,5% Змішаний тип-30% Норма-20,5% Обстеження 1-4 класів щодо виявлення патології опорно-рухової системи Сколіоз-29% Порушення постави-20,5% Змішаний тип-30% Норма-20,5%

Слайд 13

Профілактор ОРС Євмінова Профілактор ОРС Євмінова

Слайд 14

Співпраця з центром Євмінова

Слайд 15

Гурткова робота В середній та старшій школі проблема гіподинамії та перевантаження вирішується за рахунок введення спортивних секцій “Футбол”,”Теніс”,”Школа мужності”,”Хортінг”,”Хореографія”, ”Ритміка” Гурткова робота В середній та старшій школі проблема гіподинамії та перевантаження вирішується за рахунок введення спортивних секцій “Футбол”,”Теніс”,”Школа мужності”,”Хортінг”,”Хореографія”, ”Ритміка”

Слайд 16

Гурткова робота Гурткова робота

Слайд 17

Гурткова робота Гурткова робота

Слайд 18

Фізична культура Викладання шкільного курсу з урахуванням індивідуальних особливостей фізичного розвитку; Моделювання комплексів спеціальних і підготовчих вправ,які сприяють вихованню фізичних якостей; Збільшення рухової активності учнів 1-4 класів шляхом введення 3-ї години фізкультури Фізична культура Викладання шкільного курсу з урахуванням індивідуальних особливостей фізичного розвитку; Моделювання комплексів спеціальних і підготовчих вправ,які сприяють вихованню фізичних якостей; Збільшення рухової активності учнів 1-4 класів шляхом введення 3-ї години фізкультури

Слайд 19

Співпраця з духовно просвітницьким центром кн.Ольги -тижні здоров'я; -вікторини; -диспути; -конкурс віршованих плакатів; -відвідування міських лікарень та диспансерів; -розробка серії профілактичних уроків -створено мультімедійних презентацій “Здоровий спосіб життя” Співпраця з духовно просвітницьким центром кн.Ольги -тижні здоров'я; -вікторини; -диспути; -конкурс віршованих плакатів; -відвідування міських лікарень та диспансерів; -розробка серії профілактичних уроків -створено мультімедійних презентацій “Здоровий спосіб життя”

Слайд 20

Психологічна робота І етап-”Бути сучасним,значить бути здоровим” ІІ етап-”Здоровий дух формує здорове тіло” ІІІ етап-”Я-за здоровий спосіб життя” ІV етап-”Гармонія тіла з душею” V етап-”Пізнай себе” VІ етап-”Створи себе сам” Психологічна робота І етап-”Бути сучасним,значить бути здоровим” ІІ етап-”Здоровий дух формує здорове тіло” ІІІ етап-”Я-за здоровий спосіб життя” ІV етап-”Гармонія тіла з душею” V етап-”Пізнай себе” VІ етап-”Створи себе сам”

Слайд 21

Слайд 22

Слайд 23

Результати 1.Підвищення загального рівня фзичного здоров'я учнів,і як наслідки,зниження показників захворюваності,тривалості гострої захворюваності. 2.Поліпшення стану опорно-рухового апарату,серцево-судинної, дихальної та інших систем організму, а також позитивна динаміка емоційного стану. Результати 1.Підвищення загального рівня фзичного здоров'я учнів,і як наслідки,зниження показників захворюваності,тривалості гострої захворюваності. 2.Поліпшення стану опорно-рухового апарату,серцево-судинної, дихальної та інших систем організму, а також позитивна динаміка емоційного стану.

Слайд 24

Результати 3.Формування ціннісного ставлення до здоров'я, що включає свідоме й відповідальне ставлення учнів, батьків, педагогів до своєї поведінки, яка впливає на стан здоров'я. 4. Збільшення обсягу рухової активності у дітей. 5.Змога ,не відриваючи дітей від навчання, надавати їм необхідну медичну допомогу і підняти рівень їх здоров'я. Результати 3.Формування ціннісного ставлення до здоров'я, що включає свідоме й відповідальне ставлення учнів, батьків, педагогів до своєї поведінки, яка впливає на стан здоров'я. 4. Збільшення обсягу рухової активності у дітей. 5.Змога ,не відриваючи дітей від навчання, надавати їм необхідну медичну допомогу і підняти рівень їх здоров'я.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Виховна робота