X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Думки експертів щодо туризму

Завантажити презентацію

Думки експертів щодо туризму

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Думки експертів стосовно оздоровчого туризму - Результати невеликого опитування як запрошення до дискусії – Айке Отто, консультант з питань туризму та регіонального розвитку www.sustainable-tourism.com Конференція з питань оздоровчого туризму, 14.07.2011, Євпаторія

Слайд 2

Звідки, власне, походить термін “Спа”?

Слайд 3

Здоров’я та самопочуття Чи знаєте Ви, що термін “Спа” походить від назви бельгійського курорту Спа? З 17-го сторіччя цим словом почали називати мінеральні джерела на Британських островах Широкого поширення термін набув лише у другій половині 20-го сторіччя, словом “Спа” почали називати басейни у готелях Але інколи термін „Спа“ тлумачиться як скорочення латинської фрази „Sanus per Aquam“, яка перекладається як „лікування водою“

Слайд 4

Європейська відзнака у галузі охорони здоров’я та спа На веб-сторінці European Health and Spa Award зазначено вісім критеріїв оцінки: дизайн та технічне оснащення асортимент та якість послуг користь для здоров’я економічні показники сталий розвиток наявність креативних продуктів корпоративна соціальна відповідальність анонімний тест, незаплановані перевірки www.health-spa-award.com

Слайд 5

Невелике опитування / різні думки стосовно оздоровчого туризму Опитування проводилося серед експертів, які обіймають керівні позиції у галузі оздоровчого туризму, або робота яких на керівних посадах тісно пов’язана з даною тематикою; Опитування не є репрезентативним. Його метою було лише отримання уявлення про наявні думки з цієї теми, які можуть стати приводом для обговорення під час сьогоднішньої конференціїich.

Слайд 6

Опитування до конференції з питань оздоровчого туризму у Криму у сезоні 2011 р., 14.07.2011 Це (не репрезентативне) опитування повинне відображувати думку учасників галузі оздоровчого туризму у Німеччині про сучасний стан галузі. Результати опитування повинні бути представлені під час конференції з питань оздоровчого туризму у Криму, яка відбуватиметься за ініціативою Східного комітету німецької економіки та Товариства з міжнародної співпраці (ГІЦ) 14.07.2011 р. Вони покликані сприяти подальшому обговоренню ситуації та перспектив галузі оздоровчого туризму. Конференція відбуватиметься під патронатом Міністерства економіки АР Крим. Питання A/ Як, на Вашу думку, розвиватиметься ринок оздоровчого туризму протягом наступних 5 років? експоненційно стагнація на високому рівні легкий спад сильний спад Б/ Чи можете Ви назвати певні тенденції, які набудуть особливого значення у майбутньому? так, а саме: ні В/ Що, на Вашу думку, є особливо важливим у розробці продуктів оздоровчого туризму? Г/ Які місця оздоровчого туризму спадають Вам на думку у першу чергу (за країнами)? Д/ Що Вам спадає на думку, коли Ви чуєте про Крим? Є/ Чи чули Ви раніше про продукти оздоровчого туризму у Криму (якщо так, то про які саме?)

Слайд 7

Результат Розвиток оздоровчого туризму відбувається експоненційно; меншість з опитаних вважає, що ринок знаходиться у стані стагнації на теперішньому рівні; при цьому, ніхто не прогнозує зниження обсягу ринку Tенденції (можна було вільно обирати терміни) профілактика, діагностика та програми перевірки організму назад до природи „персональний тренінг“ з супроводом після відпустки люди похилого віку міський оздоровчий та медичний туризм, оздоровчий туризм у природному оточенні для тих, хто їде у відпустку нові комбінації послуг та партнерство у системі продажу послуг піші подорожі якість (напр., фаховий супровід та інструкції фахівців) оточення, вільне від стресу догляд за красою Medical Wellness альтернативні форми оздоровлення синдром “вигорання на роботі” / лікування Пропозиції з оздоровлення, без слова “здоров’я" у назві послуги хронічно хворі, які бажають провести “нормальну" відпустку тренери способу життя / супровід фахівців з оздоровлення у щоденному житті

Слайд 8

Що є особливо важливим? (вільний вибір термінів) автентичність комплексне обслуговування лікування природними засобами здоров’я, а не хвороба приємне / розкішне оточення сервіс унікальні медично-терапевтичні послуги висока ступінь спеціалізації на потребах цільових груп довгостроковий ефект від наданих послуг мережева взаємодія і співпраця між туристичною та медичною галузями велнесс профілактика менше процедур, прописаних лікарями! великий асортимент послуг інформація від оператора про вартість послуг

Слайд 9

Що є особливо важливим? (вільний вибір термінів) ніякої санаторної атмосфери! розвинена інфраструктура додаткові послуги якість перебування системи сертифікації (DMWV medical Wellness Standard/TÜV) перевірка кваліфікації лікарів прозорі пропозиції та ціни цінова політика комунікація окремо за спеціальними та загальними продуктами цілеспрямовані продукти, які поєднують медичну компетентність та задоволення від відпустки фактор задоволення сервіс якісне проживання та харчування

Слайд 10

Які місця для оздоровчого туризму спадають Вам на думку у першу чергу? Німеччина (Баварія, Баден-Вюрттемберг, Шлезвіг-Гольштайн, Рейн-Пфальц, Берлін, Мекленбург-Передня Померанія, Північний Рейн-Вестфалія) Австрія та Чехія Угорщина, Італія, Польща Центральна та Східна Європа, Сингапур, Турція

Слайд 11

Які асоціації у Вас викликає Крим?

Слайд 12

1

Слайд 13

2

Слайд 14

а також … „хороший клімат“ „Ялтинська конференція“, „Кримська війна“, „сонце“, „півострів“, „ландшафт“, „щось невизначене“, „Олімпійські ігри 2014“, „санаторна атмосфера“, „низький рівень туристичних послуг“, „морський флот“, „ностальгія“, „ікра“, „річка“

Слайд 15

Чи чули Ви про продукти з оздоровчого туризму у Криму? (за виключенням однієї особи) „ні“!

Слайд 16

Оздоровчий туризм у майбутньому стане… цікавішим більш індивідуальним більш професійним сильніше пов’язаним з іншими продуктами орієнтованим на бренди більш розважальним вишуканим природнім матиме розумнішу ціну … ?

Слайд 17

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Туризм