X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Кіровоградської міської ради

Завантажити презентацію

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Кіровоградської міської ради

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

Слайд 2

Організація виховного процесу учнів є надзвичайно важливою і актуальною проблемою для учителів, вихователів та інших фахівців, що працюють з дітьми. “Людина, яка відкрила для себе три невичерпні джерела Добра, Істини, Краси, може вважати себе найбагатшою”. (давньогрецька мудрість) Цією мудрістю ми і визначили код виховних цінностей школи Добра, Істини, Краси, який базується на досвіді Павлишської школи – школи Радості.

Слайд 3

Мета – формування у дітей таких якостей, як впевненість в собі та у своїх можливостях, самоусвідомлення власної цінності, розуміння своїх достоїнств та недоліків, готовність до ризику, повага до доброчесності, мужності, принциповості, краси, справедливості та інших духовних якостей людей, готовність власної гідності, совісті, честі. Основне завдання школи Добра, Істини, Краси полягає у формуванні особистості, готової до співпраці, здатної успішно виконувати свою роботу в колективі, усвідомлювати цінність творчості.

Слайд 4

Діяльність школи спрямована на: формування у молоді фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури; розвиток самостійного мислення дитини, її індивідуальних творчих здібностей; розвиток і виховання таких рис, як співчуття, доброта, справедливість, сприймання краси, терпимість, розуміння радості того, хто поряд, повага особистої гідності іншої людини.

Слайд 5

Школа Добра, Істини, Краси Клуб “Істина” (5-9 кл.) Країна Добра (1-4 кл.) ТО “Краса” (10-11 кл.) Виховні цінності школи Проблема Виховання духовно багатих особистостей, які керуються поняттями Добра, Істини, Краси СТРУКТУРНА ДІЯЛЬНІСТЬ ШКОЛИ ДОБРА, ІСТИНИ, КРАСИ

Слайд 6

ДУХОВНО БАГАТА ОСОБИСТІСТЬ ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНО- ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ

Слайд 7

Шляхи гри-подорожі по країні Добра № п/п Зупинки гри-подорожі Мета гри-подорожі Завдання 1 Галявина Мрій і Фантазій Ознайомлення з казками, казковими героями, переглядають відеофільми, що сприяють розвитку дитячої фантазії «Поетичний струмок» (збірочки віршів, казочок про школу). Конкурс фантастичних історій «Контакт з інопланетянами» (розмова, пантоміма). Театр (інсценізація). 2 Сад Здоров’я Ознайомлення з народною медициною, вивчення лікарських рослин свого краю. Проведення спортивних ігор, що сприяє фізичному розвитку дитини. «Анкета Чародія»: рецепти оздоровчих коктейлів; легенди про лікарські рослини; інсценізація на тему «В гостях у лікаряАйболить» 3 Містечко Майстрів Ознайомлення з народними ремеслами, ремеслами рідного краю, виховувати любов до праці, залучати до трудових десантів Вікторина «Впізнай професію»; Інсценізація «Усі професії поважні, усі професії нам важні». Виставка робіт на тему: «Разом з мамою і татом працювали ми завзято». 4 Джерело Прекрасних звуків Ознайомлення народними митцями України, Кіровоградщини, вивчення українських народних пісень, ігор, віршів Конкурс «Та пісня мила, та пісня люба»: інсценізація української пісні; знання колискових та обрядових пісень. «Барви творчості»: словничок мистецьких термінів; в гостях у народних митців.

Слайд 8

5 Озеро Чарівних фарб Ознайомлення з домашніми оберегами та декоративно-прикладним мистецтвом «Чарівні фарби» (конкурс малюнків «Мій улюблений казковий герой»; Словничок мистецьких термінів; Бліцтурнір «Чи знаєш ти ці картини?» 6 Ріка Знань Вивчення народних традицій, та понять «рід», «родини», «мова», «нація» Конкурс «Всезнайка»; Конкурс «Златослова» (переказ історії, казки); Конкурс «Родовід» (родовідсвоєї сім’ї) 7 Царство Пітьми і Світла Навчити боротися з постійним протиборством двох основ світла і пітьми, добра і зла, позитивних і негативних рис характеру; виробити правила поведінки Інсценізація різних ситуацій в школі, дома, в громадських місцях. 8 Курган Слави Ознайомлення з історією України, її месниками, борцями за народне щастя Експрес в минуле до гетьманів та козаків; Спортивні змагання «Козацькі забави». 9 Урочище Живого і прекрасного Вивчення історії рідного краю, її рослинного і тваринного світу Конкурс малюнків «Я люблю свою землю»; Екологічний турнір; Конкурс загадок «На зеленому лужку». 10 Вершина Добра Вчити пізнавати світ через добрі вчинки Усний журнал «Шляхами гри-подорожі по країні Добра»

Слайд 9

Карта гри-подорожі по країні Добра

Слайд 10

Теми засідань дискусійного клубу "Істина" № п/п Теми засідань Мета засідань Завдання 1 Батьківщина Розкрити та поглибити знання учнів про Батьківщину, виховувати любов до рідної землі, повагу до державних та національних символів, розвивати інтерес до історичних символів. 1. Конкурс «Акторська майстерність»: читання творів про Батьківщину. 2. Випуск газет «Прометей своєї Батьківщини». 3. Підбір літератури. 2 Громадянин Формувати у юного громадянина України національну свідомість, яка вбирає в себе: любов до своєї Батьківщини, до історичного і самобутнього образу свого народу; віру в його духовну силу і покликання; надію, що український народ посяде почесне місце в цивілізованому світі. 1. Підготовка за ролями виступів та доповідей Міністра освіти, директора школи, учителя, учня, представника преси. 3 Патріотизм Виховувати в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю, розуміння своєї причетності до всіх подій, які відбуваються в Україні; формувати переконаність в нетлінності духовних скарбів народу, глибоку повагу до батьків, до природи, землі-годувальниці. 1. Дати визначення ключових понять: патріотизм, національна гордість, любов до рідного краю. 2. «Відверта розмова»: аналіз життєвих ситуацій. 3. Вивести кодекс поведінки людини-патріота. 4. Лист-звернення до сучасника. 4 Любов Запалити в дитячих серцях іскорки ввічливості, доброти, милосердя, розвивати почуття любові до батьківщини і всього народу як до основи духовного розвитку особистості, виховувати шанобливе ставлення до природи, історичних пам’яток, бажання брати участь у розбудові держави й духовному оновленні суспільства, формуванні високої етики міжнаціональних стосунків. 1. Визначення лексичних значень слів: любов, рід, родина, громадянин, землянин. 2. Підбір оповідань, поезій, пісень про любов до батька, матері, родини, Батьківщини. 3. Підготувати родинне дерево. 4. Підбір матеріалів до оформлення класної кімнати та виставки літератури.

Слайд 11

5 Воля Допомогти учням усвідомити, що однією з головних рис характеру людини є сила волі, пояснити лексичне значення поняття «Воля» та її складових, виховувати наполегливість, працьовитість, риси вольової людини. 1. Інформаційне повідомлення «Людина та її поведінка». 2. Сторінками книги «Дивосвіт дитинства». 3.Вільний мікрофон» (поясніть, доведіть, визначте). 4. Виведення формули вольової людини. 6 Здоров’я Виховувати у дітей почуття національної самовідданості, патріотизму, відповідальності за майбутнє нашої нації. Дати розуміння важливості здоров’я для людини і для нації в цілому. Сформувати вміння цінувати життя, здоров’я в усій його аспектах. 1. Мозковий штурм «Здоров’я – це…» 2. Фотографія дня. 3. Міні-лекція «Спосіб життя і здоров’я людини» (запросити представників центру «Здоров’я»). 4. Тест-вікторина «Що робити, щоб бути здоровим». 7 Правдивість Розвивати духовно-моральне мислення, вміння висловлювати свої думки. Сприяти вихованню громадянської свідомості та бажання дотримуватись основних правил добротворення. 1. Визначення лексичного значення слів: правда, закон, істина, право, справедливість. 2. Підбір текстів для дискусії. 3. підбір прислів’їв, приказок про право, закон, справедливість, добро. 8 Знання Сприяти усвідомленню учнями величезної ролі знань у сучасному житті, тісного зв’язку інтелектуального і морального у становленні й самоутвердженні особистості; допомогти школярам визначити шляхи вдосконалення своїх навичок, умінь організації навчальної праці; учити цінувати час, раціонально його використовувати; спонукати учнів до самовиховання, самовдосконалення. 1. . Визначення лексичного значення слів: знання, розум, талант, урок, учитель, школа. 2. Підбір висловів про значення знань та науки у житті людини.. 3. Складання «10 умов успішного навчання». 4. Опрацювання статей В.О.Сухомлинського «Слово для учня», «Як виховувати самодисципліну в розумовій праці» 9 Дружба Розвивати загальнолюдські чесноти, виховувати у дітей правильне ставлення до понять «друг», «дружба», вчити вихованців сприймати ситуації, аналізувати їх і знаходити шляхи виходу з них.. 1. Лексичне значення «дружба». 2. Знайти тексти на основі яких розібрати ситуації. 3. Вивести формулу «Кого ми називаємо другом»

Слайд 12

ІНТЕЛЕКТУАЛИ ФІЛОСОФСЬКИЙ СТІЛ РЕЦЕНЗЕТИ БАНК ІДЕЙ ЕРУДИТИ ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ЗАПОВІДЬ ОПОНЕНТ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Структура проведення дискусії в клубі “Істина”

Слайд 13

Заняття дискусійного клубу "Істина" проводяться у формі "круглого столу", з використовуючи «Азбуку моральних заповідей». Члени дискусійного клубу діляться на групи: Інтелектуали – це оргкомітет по проведенню дискусії. Банкіри – це учні, які збирають цінні ідеї та інформації. Ерудити – це учні, які працюють над темою дискусії. Опоненти – ведуть дискусійну розмову з ерудитами під час засідання клубу. Рецензенти – узагальнюють та підводять підсумки, даючи завдання слідуючої дискусії. Все це виховує у школяра почуття взаємодопомоги, взаємопідтримки, особистої відповідальності, колективізму, гуманізму, патріотизму, дає можливість відкрити щось особливе в особистості учня, набути хороших рис та якостей, розвиває потребу в нових знаннях. В основу клубу покладено програму морально-правового виховання тобто, кожен учень повинен знати, що кожен член суспільства повинен виконувати принаймні мінімум загальнообов'язкових вимог або норм у ставленні до інших.

Слайд 14

Учасники заходу Класні керівники У ч н і П і д г о т о в ч а р о б о т а Учні 5-6 кл., кл. керівники Оргзасідання по під-готовці та проведен-ню засідання за азбу-кою моральних заовідей. Розподіл доручень та ролей Оформлення залу Музичне оформлення Робота з довідковою літературою Участь у організаційному засіданні Робота з інформаційною та довідковою літературою Систематизація ідей і знахідок Залучення бібліотекаря до участі в заході Інструктивно-методичні консультації Інтелектуали Плакати Журналісти Актори Банкіри Виставка літератури Форма проведення – ділова гра Вступне слово вчителя Ключові поняття слів (інтелектуали) Сторінками життєвих ситуацій (актори) Відверта розмова (аналіз життєвих ситуацій: журналісти) Огляд літератури Кодекс поведінки людини-патріота Домашнє завдання: Лист-звернення до сучасника Х і д з а х о д у: Технологія підготовки та проведення засідання в дискусійному клубі "Істина" Тема. Героєм можеш ти не стати, а патріотом повинен бути. Мета. Виховувати в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю, розуміння своєї причетності до всіх подій, які відбуваються в Україні, формувати переконаність у нетлінності духовних скарбів народу, глибоку повагу до батьків, до природи, землі-годувальниці.

Слайд 15

Визначення життєвих цінностей діянь людини на засіданні клубу "Істина" Приймаємо рішення Виведення формули "Патріотизм" на засіданні клубу "Істина"

Слайд 16

Програма творчого об'єднання "Краса" № п/п Теми засідань Мета засідань Завдання 1 Ти – творець власної духовної краси Виховання учнівської молоді спрямувати на розвиток духовності , патріотизму, любові до Батьківщини, поваги до історичної спадщини українського народу. 1.Розкрити найбільш суттєві риси людини:позитивні– любов, турбота, правдивість, людяність;негативні– зрада, байдужість, зневіра, підлість. 2. Виставка художньої літератури. 3. Підбір текстів, висловів видатних людей про духовну красу людини. 2 Краса людини в її діяннях Формувати в учнів поняття про красу, виховувати в них позитивні риси характеру, які б сприяли творити красу. 1. Підготувати хвилинку ерудиції: визначення лексичних значень слів – краса, людина, діяння. 2. Підбір текстів для обговорення. 3. Опрацювання формули "Я – людина і діяння". 3 Природа сяє вічною красою Розвивати в учнів емоційно-почуттєву сферу, образне мислення, спостережливість, виховувати в них любов і бережливе ставлення до природи. 1. Підбір поезії про природу, народні прикмети, збір інформації про лікарські рослини. 2. Виїзнафотосесія"Екологічні проблеми нашого району". 3. Написання плакатів-закликів та звернень до жителів мікрорайону про бережливе відношення до природи. 4 Фізична культура – сила, здоров’я, краса Виховувати в учнів почуття відповідальності за майбутнє нашої нації, дати розуміння важливості фізичного виховання для здоров'я людини, формувати вміння цінувати життя та здоров'я в усіх його аспектах. 1. Визначення лексичних значень слів: здоров'я, сила, краса, грація. 2. Складання тесту "Що треба робити, щоб бути здоровим". 3. Підготовка міні-лекції "Спосіб життя і здоров'я людини". 5 Краса і сила слова Виховувати гордість за свій народ, його культуру, любов до рідної мови, до рідного слова. 1. Оформлення виставки "Мово моя українська". 2. Підбір творів та висловів видатних людей про мову. 3.Написання творчих робіт "Мова рідна – слово рідне!". 4. Підбір прислів’їв, приказок про мову.

Слайд 17

6 Краса виражається в таланті людини-творця Розвивати творчі здібності та естетичні смаки учнів, формувати в особистості здатність до реальної оцінки своїх властивостей, самооцінки, впевненості в своїх можливостях. 1. Підготовка міні-виступів учнів про мрії, здібності та бажання. 2. Анкетування "Які здібності переважають у кожного з нас". 3. Виставка творчих робіт "Світ моїх захоплень". 4. Опрацювання притч про закохані таланти. 7 Праця – витвір краси Збагатити знання учнів про професії, донести до них користь будь-якої праці, сформувати поняття людини-творця, майстра своєї справи. 1. Підготовка творчих робіт "Ремесла мого краю". 2. Визначення лексичних значень слів: професія, спеціальність, інтерес, творчість. 3. Підбір текстів для обговорення. 4. Складання вимогпрофдіяльностідо здібностей людини. 8 Культ матері – джерело людського життя і краси Запалити в дитячих серцях іскорки ввічливості, доброти, милосердя; розвивати духовні якості, як усвідомлення свого синівського чи дочірнього обов’язку перед батьками, особливо перед матір’ю; виховувати в них повагу, вдячність та шанобливе ставлення до матері. Дійти до висновку, що «Поки живе мати, доки живемо й ми». 1. Підбір творів для обговорення. 2. Підбір матеріалів для естетичного та музичного оформлення зали. 3. Підбір висловів видатних людей про матір. 9 Краса і сила людського кохання Розкрити значення кохання як найвищого людського почуття. Показати, що характер та глибина цього почуття залежать від рівня (перш за все морального) розвитку особистості. Виховувати почуття прекрасного, взаємоповагу, щирість, сердечність, шляхетність в стосунках, відповідальність за кохану людину. Вчити учнів досягати згоди щодо дискутованої теми. 1. Підбір та оформлення плакатів з висловами видатних людей про кохання. 2. Підбір пісень та музичного оформлення заходу. 3. Виготовлення "валентинок". 4. Підбір текстів для обговорення.

Слайд 18

МАГІСТРАТ АРГУМЕНТИ ІЛЮСТРАЦІЯ ДУМКИ ВГОЛОС Є ІДЕЯ… ТЕЗА РУБРИКИ ІНТЕРВ’Ю СЮРПРИЗ СТРУКТУРА ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАННЯ ТО “КРАСА”

Слайд 19

СЛОВНИЧОК ТЕРМІНІВ ТВОРЧОГО ОБ’ЄДНАННЯ “КРАСА” МАГІСТРАТ – орган влади Є ІДЕЯ… - це цінні думки, зібрані під час підготовки до проведення творчого об’єднання ТЕЗА - одна із основних думок даного заходу АРГУМЕНТ - виклад матеріалу по даній темі ІЛЮСТРАЦІЯ – приклад, за допомогою якого члени акторської групи пояснюють головну думку даного заходу ДУМКИ ВГОЛОС – висловлювання своїх поглядів, своїх думок відносно якоїсь проблеми ІНТЕРВ’Ю - відповідь на запитання із залу про оцінку даного заходу СЮРПРИЗ – несподіваний подарунок (новина) ІДЕЯ – головна думка, задум, визначає зміст чого-небудь.

Слайд 20

Домашнє завдання Підготовча робота Учителі-предметники, класні керівники Учні Учасники заходу Участь у організаційному засіданні Робота з літературою Організаційне засідання Підбір матеріалів для оформлення зали Робота з довідковою літературою Залучення до підготовки заходу бібліотекаря та вчителів-предметників Спілка філософів Спілка науковців Спілка митців Зміст тексту Б. Грінченка "Олеся", народної легенди "Камінна голова" Пізнання власного "Я". (текст Іржи Томана "Як удосконалювати себе", В. Винниченка "Дим" Коментар учителя Інтерв'ю за прочитаними текстами (відповідає "спілка науковців") Оцінюють висловлені думки і разом з присутніми проводять гру "Колесо пізнання". Огляд літератури Підбір матеріалів для оформлення зали Розподіл доручень і ролей Форма проведення - "Філософський діалог" Спілка декораторів Банкіри Спілка журналістів Спілка "за" і "проти" Спілка митців Спілка журналістів Спілка "За" і "Проти" Р о б о т а с п і л о к Технологія підготовки та проведення засідання в творчому об"єднанні "Краса" Тема. Ти – творець власної духовної краси. Х і д з а х о д у Мета. Виховання учнівської молоді спрямувати на розвиток духовності, патріотизму, любові до Батьківщини, поваги до історичної спадщини українського народу, укорінення в суспільній свідомості загальнолюдських моральних цінностей, соціального оптимізму та впевненості кожного громадянина у своєму майбутньому.

Слайд 21

Виїзне засідання групи екологів Спільне засідання учнів, батьків, вчителів у творчому об’єднання «Краса» Нашу мову возвеличуємо (творче об'єднання "Краса")

Слайд 22

Школа незалежної України в 90-х роках пережила болісний процес реформування, коли в далеке минуле відійшли піонерські і комсомольські організації в яких відображалась стандартизація виховного процесу. Тому перед навчальними закладами постало питання вибору та експериментів нового змісту в системі виховання. Маючи за плечима великий стаж та 30 років роботи в ЗОШ І-ІІІ ст.№2, добре володію можливостями педагогічного, батьківського колективів, в яких склались певні звичаї і традиції. Знання всіх факторів дали можливість для створення школи ДІК. Основою якої стало духовне виховання учнів. Педагогічний колектив ознайомившись з програмою та пройшовши апробацію розпочав активну діяльність. Слідкуючи та аналізуючи всі стали розвитку школи, я з гордістю можу сказати, що педагоги, учні, батьки на вірному шляху по вихованню людини з високими моральними принципами Бойко Олена Федорівна – заступник директора з виховної роботи

Слайд 23

За програмою школи ДІК працюю 6 років. Підготовка до заходу різна. Так в 1-му класі захід практично готує сам вчитель. Деякі моменти допомагають батьки: підготовка костюмів, оформлення кабінету, вивчення слів з дитиною. В наступному році, коли діти вміють читати, даю завдання підібрати за темою подорожі, а саме вірші, прислів'я приказки. В 3-му класі – завдання ускладнюю: діти знаходять лексичне значення слів та підбирають оповідання, обговорюють план виготовлення карти-подорожі. І на останньому етапі гри ділю учнів на групи, даю певні завдання. Діти із задоволенням включаються в пошукову роботу: знаходять відомості про героїчні міста, події, людей, підбирають прислів'я, притчі, легенди, вірші, загадки., готують завдання. За підготовленими матеріалами разом складаємо сценарій, виготовляємо карту маршрутів подорожі, роботою завжди охоплені всі учні класу. Саме така діяльність учня формує у них почуття відповідальності, дружби, товаришування, розвиває самостійність, творчі здібності, пізнавальний інтерес, виховує культуру поведінки та повагу до людей. На кожній із подорожей присутні батьки, які не тільки допомагають в організації, а є активними учасниками заходу. Відкритий захід для слухачів курсів ОІППО ім.В.Сухомлинського - заступників директорів з виховної роботи гра-подорож до вершини Добра захопила всіх глядачів Кравченко Любов Василівна – вчитель початкових класів

Слайд 24

За програмою школи ДІК працюю 6 років. Підготовка до заняття починається з організаційного засідання та визначення теми, розподілу доручень між учасниками. Після цього учні отримують відповідні завдання і з відповідальністю ставляться до дорученої справи. Така робота спонукає дітей до відвідування бібліотеки, опрацювання необхідної літератури, підготовки доповіді, а це в свою чергу розширює і збагачує їхні знання. Сам захід – засідання в дискусійному клубі “Істина”, проводять самі діти, в вчитель тільки коригує і допомагає їм. На мою думку, важливо те, що учні озвучують загальнолюдські істини, висловлюють свої думки, сперечаються, а це є один із засобів самовираження. І якщо вдалося досягти всього, що планувалося, то ще раз доводиш сам собі і дітям, що пізнання того чи іншого явища – це шлях до духовного збагачення особистості. Кравченко Олександр Григорович – вчитель трудового навчання

Слайд 25

Працюю за програмою школи ДІК 5 років. Разом з учнівським колективом під час складання плану роботи класу на рік ми обговорюємо та визначаємося з яких тем будуть проводитись заняття в школі ДІК, визначаємо мету, підготовчу роботу, розробляємо технологію проведення самого заходу. На організаційному засіданні розподіляємо ролі і доручення між учасниками заходу. Діти із задоволенням проводять пошукову роботу, працюють з інформаційними джерелами, підбирають цікавий матеріал для обговорення, для творчих завдань. Проведення засідань творчого об'єднання “Краса” за чітко розробленою технологією дає можливість досягти певних результатів, які обов'язково відтворюємо у вигляді формули, пам'ятки, правил, рекомендацій… Кернус Лариса Юріївна – вчитель математики

Слайд 26

Вже не один рік у життя нашої школи впроваджується програма школи Добра, Істини, Краси, яка охоплює всі вікові категорії школярів і в доступній формі розкриває суть основного завдання – що тільки та людина, яка керується поняттями добра, істини, краси – може вважати себе найбагатшою, а це значить, що кожен учень має можливість виховати в собі таки риси, як: співчуття, доброта, милосердя, чесність, відвертість, відданість та інші. Виконуючи програму школи ДІК, педагогічний колектив має можливість забезпечити реалізацію поставленої мети виховати духовно багату особистість, що значить сформувати свідомого громадянина, патріота, професіонала, тобто, людину з притаманними рисами характеру, світоглядом і способом мислення, вчинками та поведінкою спрямованими на саморозвиток демократичного суспільства в Україні. Катеруша Лариса Леонідівна – директор школи

Слайд 27

Слайд 28

Слухачі курсів педагогів-організаторів при ОІППО ім. В.О.Сухомлинського, 2007 рік

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне