Петрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Красногвардійської
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Петрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Красногвардійської районної ради Автономної Республіки Крим Учасник проекту “Школа майбутнього”
Методична проблема, над якою працює школа: ”Якісна освіта – основа самореалізації особистості”
Методичне об`єднання вчителів української мови та літератури працює над такою методичною проблемою: Упровадження елементів інноваційних технологій, нестандартних методик у викладанні української мови та літератури як спосіб реалізації диференційованого навчання
Голова методичного об`єднання Шестопалова Валентина Павлівна, вища категорія Цілісний аналіз великого епічного твору. Формування духовності учнів. Використовує нетрадиційні уроки: сповіді, подорожі, одкровення, уроки – казки, моніторинги. методика "джигсоу", гронування, сенканти, мозковой штурм, діаграма Венна. Впроваджує елементи комп`ютерних, проектних, інтерактивних, ігрових, комунікативних технологій
Шеховцова Ольга Романівна, вища категорія, “Старший учитель” «Інноваційні методичні прийоми як спосіб реалізації диференційованого навчання. Робота над поетикою твору» ЧПКМ, ігрові, проектні (программа Intel), технологія розвиваючого навчання Інтерактивні методики:літературне коло, асоціювання, сенкан, діаграма Венна, метод «Прес», робота в парах, у групах
Чабаненко Раїса Миколаївна, вища категорія Збагачення знання мови і літератури через естетичне сприйняття У підході до методики викладання велике значення надає історії української національної символіки, традициям, обрядам методика «джигсоу», асоціювання, сенкант; уроки – вікторини, семінарські заняття, орфографічні практикуми, рольові ігри, уроки – подорожі, театральні постановки уривків з літературних творів, обрядів українського народу
Бабійчук Василь Миколайович, вища категорія, старший учитель "Дослідницька і пошукова робота на уроках української мови і літератури". лабораторні роботи з мови та літератури Робота в комп`ютерному кабінеті робота з обдарованими учнями
Пахарчук Надія Петрівна, вища категорія Використання як традиційних так і інноваційних методик для досягнення усної та письмової мовної грамотності учнів використання мультимедійних засобів, комп`ютерного кабінета презентаціі на мультимедійній дошці робота з обдарованими учнями лабораторно-пошукові методи
Ми горді тим, що наші учениці навчаються на факультетах української філології Балакан Альбіна Паніва Ганна, Мінченко Катерина, Кузнецова Ольга, Анопа Юлія Козель Наталя Уткіна Олена Селіна Ірина
Анопа Юлія “Дякую Ользі Романівні та Надії Петрівні. Їхні уроки закарбувалися в пам`яті, допомогли стати людиною, надихнули на власну творчість…”
Мінченко Катерина “… я - студентка факультету української філології та українознавства Таврійського національного університету. Вибір цей був зроблений саме завдяки моїй учительці української мови та літератури Надії Петрівні, яка старанно плекала в нас любов та інтерес до філологічних знань та підштовхнула мене до вибору такої складної, але безмежно цікавої професії як учитель”.
Кузнецова Ольга На зорі мого життя я зрозуміла, що найзаповітніші мрії збуваються, якщо до цього докласти максимум старань. Ще в дитинстві, живучи в сім’ї вчителя, я мріяла також стати добрим і хорошим педагогом. І вже будучи школяркою й дивлячись на свою вчительку ,яка була для мене взірцем у всьому, я твердо вирішила, що буду саме вчителем української мови та літератури. Я люблю дітей і хочу донести їм красу і таїну українського слова. Я хочу докласти максимум наполегливості до того, щоб цей жорстокий світ хоч на краплинку став кращим.
Переможці олімпіади й конкурсу імені П. Яцика цього року Кочережко Ксенія 11 клас Кудрявченко Анастасія 11 клас Візінтіні Наталя 7 клас Орел Ірина 11 клас
Цікавою та різноманітною є позакласна робота “Що? Де? Коли?” Лінгвістична гра “Причасти мене розмовою українською мовою”
Схожі презентації
Категорії