X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Допрофільне і профільне навчання учнів спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов

Завантажити презентацію

Допрофільне і профільне навчання учнів спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презентація дослідно-експериментальної роботи за темою: «Допрофільне і профільне навчання учнів спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов»

Слайд 2

Базовий заклад: спеціалізована школа №130 м.Києва Кількість учасників експерименту: 393 ( 321 учень, 72 вчителі) Термін: 2004-2008 рр. Об'єкт дослідження: допрофільне і профільне навчання старшокласників у спеціалізованій школі з поглибленим вивченням іноземних мов. Предмет дослідження: система роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов з допрофільного і профільного навчання старшокласників за напрямами: лінгвістичним, природничим, математичним у перехідний період від одинадцятирічної до дванадцятирічної школи.

Слайд 3

Мета дослідження: розробити та теоретично обґрунтувати систему роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов з допрофільного і профільного навчання старшокласників, спрямовану на: забезпечення наступності змісту допрофільного навчання і профільного навчання учнів; свідоме професійне і профільне самовизначення старшокласників; урізноманітнення профільного навчання старшокласників спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов через впровадження додаткових профілів навчання.

Слайд 4

Основні завдання дослідження: 1. Проаналізувати стан дослідження проблеми у педагогічній теорії та практичній діяльності навчальних закладів. 2. Розробити, обґрунтувати та експериментально перевірити систему роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов з допрофільного і профільного навчання учнів. 3. Обґрунтувати зміст профільного навчання учнів для профілів: лінгвістичного, природничого, точних наук (математичного) та форми роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов щодо забезпечення системного підходу до організації профільного навчання старшокласників. 4. Визначити та обґрунтувати критерії ефективності системи роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов з допрофільного і профільного навчання учнів 8-11 класів. 5. Розробити навчально-методичні рекомендації щодо організації системи роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов з профільного навчання старшокласників.

Слайд 5

Методи дослідження. а) теоретичні б) емпіричні Форми роботи навчального закладу з організації допрофільного і профільного навчання старшокласників: традиційні інноваційні

Слайд 6

Науковий керівник: Сисоєва С.О., доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент АПН України, завідуюча відділу інноваційних педагогічних технологій Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України Наукові консультанти: Доротюк В.І., кандидат психологічних наук, завідуюча лабораторією профільного навчання та профконсультацій Інституту педагогіки АПН України; Галицька Н.І., директор науково-методичного центру відділу освіти Голосіївської районної в м.Києві державної адміністрації; Галяшинська Н.Г., методист кафедри природничо-математичних дисциплін КМПУ ім. Б.Д. Грінченка; Назаренко С.В., методист кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін КМПУ ім. Б.Д. Грінченка; Левитас Ф.Л., завідувач кафедри методики викладання історії та права КМПУ ім. Б.Д. Грінченка Керівник проекту: Піщалковська М.К., кандидат педагогічних наук, директор спеціалізованої школи №130 м.Києва

Слайд 7

Етапи проведення дослідно-експериментальної роботи І. Діагностико-аналітичний етап (травень 2004 – серпень 2005 року). ІІІ. Аналітично - узагальнюючий етап (грудень 2008р. – січень 2009р.) ІІ. Етап реалізації педагогічного експерименту (вересень 2005р. – грудень 2008р.)

Слайд 8

Слайд 9

Критерії ефективності роботи спеціалізованої школи з профільного навчання

Слайд 10

Критерії ефективності роботи спеціалізованої школи з профільного навчання

Слайд 11

Допрофільне навчання (8-9 клас) Відбір учнів у допрофільні класи на основі профконсультацій та профорієнтаційної роботи (8 клас), психолого-педагогічної діагностики (9 клас) Профільні дисципліни Профільні спецкурси у допрофільних класах Лінгвістичний Математичний Природничий Ефективність роботи школи за визначеними критеріями

Слайд 12

Допрофільне навчання (8-9 клас) Профілі “Лінгвокраїнознавство” (8 клас) “Гід-перекладач з італійської мови” (9клас) “Школа ерудитів” (8-9 класи) “Здоров’я людини і довкілля” (8-9 класи) Лінгвістичний Математичний Природничий Профільні дисципліни у допрофільних класах Англійська мова Італійська мова Англійська мова Італійська мова Біологія Англійська мова Італійська мова Математика Профільні спецкурси у допрофільних класах

Слайд 13

Слайд 14

Профільне навчання (10-11 клас) Корекція вибору учнями профілів навчання на основі психолого-педагогічних індивідуальних консультацій (10-11 клас) Професійне самовизначення учнів Профільні дисципліни Профільні спецкурси у профільних класах Лінгвістичний Математичний Природничий Ефективність роботи школи за визначеними критеріями

Слайд 15

Профільне навчання (10-11 класи) Профілі “Гід-перекладач з англійської мови” (10 клас) “Бізнес-англійська” (11 клас) “Школа ерудитів” (10-11 класи) “Природа, цивілізація та людина” (10-11 класи) Формування природного середовища” (10 клас) “Служба охорони середовища” (11 клас) Лінгвістичний Математичний Природничий Профільні дисципліни у профільних класах Англійська мова Італійська мова Англійська мова Італійська мова Біологія Географія Хімія Екологія Англійська мова Італійська мова Математика Профільні спецкурси у профільних класах

Слайд 16

Порівняння показників критерію теоретичної та практичної допрофільної і профільної підготовки учнів і критерію задоволення потреб у профільному навчанні у 2005-2008рр. (9, 10, 11 кл.) Природничий Лінгвістичний Математичний

Слайд 17

Порівняння показників критерію теоретичної та практичної профільної підготовки учнів і критерію задоволення потреб у профільному навчанні у 2005-2008рр. (8, 9, 10, 11* кл.) Природничий Лінгвістичний Математичний

Слайд 18

За час проведення дослідно-експериментальної роботи : опубліковано 9 робіт; надруковано програми профільних спецкурсів різних профілів, розроблених учителями сш№130 м.Києва; видано навчально-методичний посібник “Профільне навчання старшокласників: система роботи школи”

Слайд 19

Загальні висновки 1. Проаналізовано стан дослідження проблеми профільного навчання у педагогічній теорії та практичній діяльності загальноосвітніх навчальних закладів в Україні та закордоном. 2. Розроблено, обґрунтовано та експериментально перевірено систему роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов з допрофільного і профільного навчання учнів. 3. Обґрунтовано зміст профільного навчання учнів для профілів: лінгвістичного, природничого, математичного та форми роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов щодо забезпечення наступності та неперервності змісту допрофільного і профільного навчання старшокласників. 4. Визначено та обґрунтовано критерії ефективності роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов з допрофільного і профільного навчання учнів 8-11 класів. 5. Розроблено навчально-методичні рекомендації щодо організації системи роботи спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов з допрофільного і профільного навчання старшокласників, які опубліковані у навчально-методичному посібнику.

Слайд 20

Презентація дослідно-експериментальної роботи за темою: «Допрофільне і профільне навчання учнів спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов»

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне