X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Педагогічні програмні засоби з фізики і астрономії

Завантажити презентацію

Педагогічні програмні засоби з фізики і астрономії

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Керівник РМО вчителів фізики Коршикова В.С. Педагогічні програмні засоби з фізики та астрономії

Слайд 2

Використання ППЗ Режим самостійної роботи призначений для самостійного виконання лабораторних робіт і розв’язування експериментальних задач курсів фізики 10-11 класу. Режим конструктора уроків призначений для створення нових та редагування існуючих фрагментів занять, що використовуються вчителем для проведення уроку і можуть містити зображення, відеофрагменти, текстові пояснення та тестові запитання. Режим проведення уроку призначений для проведення вчителем уроку в класі шляхом відтворення підготовлених фрагментів занять на екрані монітора, телевізора або проектора (за наявності відповідного апаратного забезпечення). Режим роботи у комп’ютерному класі призначений для перегляду учнями на своїх робочих місцях призначеного вчителем фрагмента заняття. При цьому, якщо фрагмент занять містить тестові запитання, режим може використовуватись для проведення поточних атестацій учнів, оскільки вчитель має можливість відслідковувати проходження учнями фрагмента заняття та отримати інформацію про відповіді учня на тестові запитання. Вчитель може призначити кожному учню індивідуальний рівень складності тестових запитань.

Слайд 3

Використання ППЗ Можливість самопідготовки учня до виконання лабораторних досліджень; Скорочення часу для підготовки до виконання лабораторних робіт; Формування орієнтовних основ діяльності при виконанні лабораторних досліджень; Самоконтроль результатів діяльності в процесі підготовки і виконання лабораторних досліджень; Надання можливостей отримання інформації про фізичний процес і про кількісні значення фізичних величин, що його характеризують (характер їх зміни) – відеофрагменти; Безпосередня участь учня в процесі виконання лабораторного дослідження - інтерактивні моделі лабораторних робіт.

Слайд 4

ФІЗИКА - 7 клас

Слайд 5

ФІЗИКА - 7 клас

Слайд 6

Відповідає вимогам нині діючої Програми з фізики; Містить науково обґрунтований навчальний теоретичний матеріал; Добре підібрані ілюстративні матеріали, відеофрагменти явищ та дослідів; Можливість : а) використовувати матеріали на уроках різних типів; б) доповнювати зібрані матеріали,конструювати власні уроки, залучати учнів до використання ППЗ вдома; в) проводити досліди, які пов’язані з мікросвітом і макросвітом; г) працювати з графіками, зображеннями, фізичними поняттями, формулами; д) проводити лабораторні роботи; е) перевіряти результати відразу після вивчення теми; Переваги:

Слайд 7

Не всі мультиплікації до лабораторних робіт мають добру якість; Відсутня диференціація у лабораторних роботах, тестах; Відсутні тести для самоперевірки знань при підготовці до ТО; Відсутній матеріал з теми “Фотометрія” ; Неможливо практично скопіювати створені фрагменти уроку. Недоліки:

Слайд 8

ППЗ ФІЗИКА - 7 клас

Слайд 9

ППЗ ФІЗИКА - 7 клас

Слайд 10

ППЗ ФІЗИКА - 8 клас

Слайд 11

ППЗ ФІЗИКА - 8 клас

Слайд 12

ППЗ ФІЗИКА - 9 клас

Слайд 13

ППЗ ФІЗИКА - 9 клас

Слайд 14

ППЗ ФІЗИКА - 10 клас

Слайд 15

ППЗ ФІЗИКА - 10 клас

Слайд 16

ППЗ ФІЗИКА 7-10 клас Позитивне: Робота з текстом матеріалу, який вивчається, з графіками, відеофрагментами, мультиплікаціями, фізичними поняттями, формулами на різних типах уроків; Демонстрація дослідів, які не можливо показати за відсутністю приладів у школі; Приклади розв’язування задач; Тестова перевірка знань; Підготовка до лабораторних робіт та їх виконання; Довідкова інформація

Слайд 17

ППЗ ФІЗИКА 7-10 клас Негативне: Матеріал 7 - 10 класу подано за Програмою 11- річної школи; Малий формат, зображення невеликі за розмірами; Не має голосового супроводу; В 10 класі немає програми перевірки тестів; Погана якість дослідів в 10 класі; Неможливість вивчення теоретичного матеріалу, перегляду рисунків, розв’язування тестів і задач за допомогою мультимедійної дошки.

Слайд 18

ППЗ ФІЗИКА - 11 клас

Слайд 19

ППЗ ФІЗИКА - 11 клас

Слайд 20

Позитивне: Містить науково обґрунтований навчальний теоретичний матеріал; Демонстрація дослідів, які не можливо показати за відсутністю приладів у школі; Довідкова інформація; Добре підібрані ілюстративні матеріали, відеофрагменти явищ та дослідів; Перевірка знань у вигляді запитань до кожного параграфу. Негативне: Не всі питання Програми висвітлено; Не всі теми озвучено; Задачі не диференційовані; Не оцінюється тестова перевірка; ППЗ є копією підручника. ППЗ ФІЗИКА - 11 клас

Слайд 21

ППЗ Віртуальна фізична лабораторія 7-11 клас

Слайд 22

ППЗ Віртуальна фізична лабораторія 7-11 клас Позитивне: Наявність всіх лабораторних робіт за Програмою; Можливість підготовки та виконання лабораторної роботи; Можливість моделювання дослідів; Контрольні питання з перевіркою та оцінюванням. Негативне: Немає диференціації у виконанні лабораторних та практичних робіт; Немає практичних робіт для 9 класу.

Слайд 23

ППЗ Бібліотека електронних наочностей 7-11 клас

Слайд 24

ППЗ Бібліотека електронних наочностей 7-11 клас Позитивне: Рисунки,графіки, досліди, відеофрагменти, експериментальні дослідження, зображення приладів. Негативне: Не всі теми мають наочність; Відеофрагменти чорно-білі, поганої якості; Малий формат наочностей.

Слайд 25

ППЗ АСТРОНОМІЯ – 11 клас

Слайд 26

ППЗ АСТРОНОМІЯ – 11 клас Позитивне: Відповідає вимогам нині діючої Програми з астрономії; Містить науково обґрунтований навчальний теоретичний матеріал; Добре підібрані ілюстративні матеріали, відеофрагменти; Є словник, таблиц1, довідкова інформація, іменний покажчик; Тестова перевірка знань по рівнях з оцінюванням. Негативне: У тестах не вказано кількість можливих правильних відповідей; Не всі фрагменти озвучені;

Слайд 27

ППЗ Електронний задачник з фізики 7-9 клас

Слайд 28

ППЗ Електронний задачник з фізики 7-9 клас Позитивне: Задачі складено по рівнях складності; Після 3-х невірних відповідей - розв’язок; Калькулятор. Негативне: Не відповідає діючій Програмі;

Слайд 29

ВИСНОВОК Використання ППЗ дає можливість досягнення наступних педагогічних цілей: Здійснення підтримки групових, індивідуальних, індивідуально - групових форм навчання при вивченні фізики в умовах класно – урочної системи організації навчального процесу; Створення умов для комп’ютерної підтримки традиційних і новаторських технологій навчання фізики; Підвищення ефективності формування практичних знань, умінь, навичок проведення фізичних досліджень; Створення умов для здійснення самоконтролю досягнутих цілей в процесі виконання лабораторних досліджень.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика