X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Науково-методичний супровід інноваційної діяльності ЗНЗ

Завантажити презентацію

Науково-методичний супровід інноваційної діяльності ЗНЗ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Науково-методичний супровід інноваційної діяльності ЗНЗ В. В. Вітюк, проректор з наукової роботи ВІППО, кандидат педагогічних наук, доцент

Слайд 2

Алгоритм впровадження освітніх інновацій Актуальність нововведення Відповідність нової ідеї загальній ідеї розвитку навчального закладу Результативність нововведення Творча новизна Методична розробленість ідеї Готовність суб’єктів інноваційного процесу до освоєння нововведення Ресурсне забезпечення

Слайд 3

Вимоги до процесу управління інноваційною діяльністю вчителя Шукати нове на основі протиріч минулого і вимог сучасного. Інноваційна діяльність учителя – безперервне удосконалення своєї праці. Висока вимогливість учителя до самого себе є запорукою мобілізації внутрішніх сил і можливостей для пошуку нових засобів і прийомів праці. Поєднувати свободу творчості з дисципліною, незалежність з підлеглістю. Інноваційна діяльність – це єдність праці і таланту людини. Педагогічна інновація – результат і прояв індивідуальних особливостей особистості. Від керівника колективу вимагається особливий такт і культура, мистецтво спілкування, при основній умові – самовідданому ставленні до справи. Постійний пошук нових форм і методів навчання і виховання, на який орієнтують вчителя основні напрями модернізації освіти. Право вчителя вносити обгрунтовані поправки і зміни в навчальні програми, застосовувати ефективні і оригінальні методи і прийоми навчання.

Слайд 4

Знання і вміння,необхідні педагогу для впровадження освітніх інновацій володіння інформацією; знання індивідуальних особливостей учнів; уміння ефективно доносити інформацію; розвинуті навички ефективного спілкування; творчі здібності; вміння експериментувати з новими ідеями; уміння захопити аудиторію; уміння переконувати; брати на себе відповідальність; вміння працювати в групах та співпрацювати з іншими; втілення педагогічного задуму в практику, вибір кращого варіанту з можливих.

Слайд 5

Умови ефективного впровадження педагогом освітніх інновацій Мотивація до впровадження сучасних освітніх