ПОНЯТТЯ ПРО ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ 2009
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
У зовнішньому незалежному оцінюванні з математики 2009 року взяли участь 235 496 осіб (90,8% від загальної кількості осіб, які зареєструвалися по Україні). Тестування відбулося 26 травня 2009 року.
Максимальна кількість балів, яку можна було набрати, правильно розв’язавши всі завдання зошита з математики – 54 за кожне правильно виконане завдання Частини 1 учасник одержує 1 бал; за кожне правильно виконане завдання Частини 2 учасник одержує 2 бали; за правильно виконане завдання Частини 3 учасник одержує 14 балів (завдання №31 (геометрія) та №32 (з алгебри і початків аналізу – від 0 до 4 балів, за завдання №33 з алгебри і початків аналізу – від 0 до 6 балів).
Результати ЗНО - 2009 з математики Результати за шкалою [100-200] балів використовувалися для участі в конкурсному відборі абітурієнтів. Результати за 12-бальною шкалою використовувалися для зарахування як результати ДПА, що проводилася в загальноосвітніх навчальних закладах.
Статистичні характеристики результатів тестування ЗНО з математики * максимальний бал набрали 65 учасників
Регіональні дані проекзаменованих, які отримали від 7 до 12 балів та від 1 до 3 балів за критеріальною шкалою
Місце областей регіону серед адміністративно-територіальних одиниць України 2009 рік (2008 )
Відсоток учасників ЗНО районів Хмельницької області, які отримали від 7 до 12 балів та від 1 до 3 балів
Відсоток учасників ЗНО районів Житомирської області, які отримали від 7 до 12 балів та від 1 до 3 балів
Навчальні заклади Житомирської області, які мають найвищий якісний показник з математики Житомирський міський ліцей при Житомирському державному технологічному університеті м.Житомир 97,73 88 Новоград-Волинський колегіум м.Новоград-Волинський 95 20 Житомирський обласний педагогічний ліцей м.Житомир 94,2 69 Ліцей №25 ім.М.О. Щорса м.Житомира м.Житомир 89,74 39 Житомирська міська гуманітарна гімназія №23 ім. М.Й.Очерета м.Житомир 89,08 55 Новоград-Волинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Житомирської області м.Новоград-Волинський 88,9 27 Новоград-Волинське загальноосвітнє навчально-виховне об'єднання "Гімназія імені Лесі Українки - дошкільний навчальний заклад" Житомирської області м.Новоград-Волинський 88,88 18 Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів № 12 з поглибленим вивченням іноземних мов ім. С.Ковальчука м.Житомира м.Житомир 87,5 24 Житомирська загальноосвітня школа I-III ступенів №17 м.Житомир 86,84 38 Житомирська загальноосвітня школа I-III ступенів №27 м.Житомир 85,72 35
Відсоток учасників ЗНО районів Вінницької області, які отримали від 7 до 12 балів та від 1 до 3 балів
Загальні відомості На виконання завдань ЗНО було відведено 180 хв. Зошит складався з трьох частин: Частина 1 – 20 завданнь з вибором однієї правильної відповіді; Частина 2 – 10 завдань відкритої форми з короткою відповіддю; Частина 3 - 3 завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Зошит містив 33 завдання (23 – з алгебри і початків аналізу, 10 – з геометрії)
Документи, які визначають зміст тесту з математики Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. Освітня галузь “Математика” (Затверджено Постановою Кабінету міністрів України від 14 січня 2004 р. №24). Математика. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів (5-11 класи) (Затверджено Міністерством освіти і науки України, лист №1/11-3580 від 22.08.2001 року). Математика. Програма для зовнішнього незалежного оцінювання (затверджується МОН України). Програмові вимоги зовнішнього незалежного оцінювання з математики (затверджується УЦОЯО).
Принцип композиції завдань Кількість завдань, які стосуються кожного розділу програми, були пропорційні до кількості годин, відведених на вивчення цього матеріалу. До тестів були включені завдання різних рівнів складності: від найпростіших до достатньо складних. Передбачалось таке співвідношення кількості завдань: Легкі 20 % Середньої складності 60 % Складні 20 %
Аналіз тестових завдань з математики Складність тестового завдання – успішність учасників тестування у виконанні цього завдання.
Завдання №1 (складність 74% - легке) Завдання №23 (складність 14% - дуже складне) Відповідь: - 0,6
Рівняння і нерівності (3+3+1) легкі оптимальні складні дуже складні Середня складність – 25
Завдання №5 (складність 64% - легке) Завдання №29 (складність 13% - дуже складне) Відповідь: 0,375
Завдання №4 (складність 52% - оптимальне) Завдання №30 (складність 9% - дуже складне) Відповідь: 0,5
Елементи комбінаторики, початки теорії ймовірностей та елементи статистики (2+1) легкі оптимальні складні дуже складні Середня складність – 38
Завдання №12 (складність 41% - оптимальне) Завдання №28 (складність 9% - дуже складне) Відповідь: 14
Перевірка відкритих завдань із розгорнутою відповіддю Завдання відкритої форми із розгорнутою відповіддю оцінювали найкращі фахівці з математики Вінницької, Житомирської та Хмельницької областей. Було створено 21 екзаменаційну групу (по 7 груп у кожній області), в яких працювали 323 екзаменатори. Розв'язання завдань із розгорнутою відповіддю екзаменатори оцінювали згідно з розробленими й затвердженими критеріями та схемами оцінювання. Екзаменаторами було перевірено 21 394 бланки Б.
Частина 1 (завдання з вибором однієї правильної відповіді) Частина 2 (завдання відкритої форми з короткою відповіддю Частина 3 (завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю) легкі оптимальні складні дуже складні
Форми тестових завдань Завдання із вибором однієї правильної відповіді. До кожного із завдань пропонується 5 варіантів відповіді, серед яких лише один правильний. Завдання на встановлення відповідності (логічні пари). До кожного завдання у двох колонках подано інформацію, яку позначено цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконуючи завдання, необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами і буквами. Завдання відкритої форми з короткою відповіддю.
Оцінювання завдань різної форми Завдання із вибором однієї правильної відповіді: 0 або 1 тестовий бал. Завдання на встановлення відповідності (логічні пари): 0, 1, 2, 3, 4 тестових бали. За кожну правильно встановлену відповідність – 1 бал. Завдання з короткою відповіддю: 0 або 2 тестових бали.
Структура тесту з математики Загальна кількість завдань тесту – 36 На виконання тесту з математики відведено 150 хв.
Куди звертатися за інформацією? www.testportal.gov.ua – сайт Українського центру оцінювання якості освіти www.vintest.org.ua – сайт Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти (ВРЦОЯО) 8 (0432) 65 65 35 – телефон гарячої лінії ВРЦОЯО
Схожі презентації
Категорії