Поняття про змістове та методичне забезпечення ДПА, ЗНО– 2012
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Міський семінар вчителів математики ЗНЗ м. Ізмаїл, березень, 2012 з/д з НВР ЗНЗ № 2 І – ІІІ ступенів Догару Г.Г.
Склад робочої групи з розроблення ЗНО 2012 р. 1.Безущак О.О. 2.Вишенська І.Я. 3.Захарійченко Ю.О. 4.Кушнір Ю.А. 5.Перегуда О.В. 6.Плахотник В.В. 7.Полонський В.Б. 8.Прокопенко Н.С. 9.Руденко М.Є. Склад робочої групи з розроблення державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти 1.Бурда М.І. 2.Нелін Є.П. 3.Номировський Д.А. 4. Якір М.С.
32 завдання – 150 хвилин № 1 – 20 (ВОВ) – 0/1 бал № 21 – 24 (ВВ) – 0/4 бали № 25 – 31 (КВ) – 0/2 бали Максимально – 52 бали Наказ МОНмолодьспорт № 791 від 14.07.2011 р. (додаток № 4) 15 травня - хімія 17 травня - російська мова 19 травня - географія 21, 22 травня - математика 24 травня - всесвітня історія 26 травня - іноземні мови (англійська, німецька, французька, іспанська) 28, 29 травня - українська мова і література 31 травня, 01 червня - історія України 05 червня - фізика 07 червня - біологія
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 9 клас» (авт. Істер О.С., Глобін О.І., Комаренко О.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012). «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 11 клас» (авт. Істер О.С., Глобін О.І., Панкратова І.Є. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).
1. Посібник містить 30 варіантів атестаційних робіт. Кожен варіант складається з чотирьох частин, що відрізняються за складністю та формою завдань, включає завдання різних типів і рівнів складності, які охоплюють більшість розділів навчальної програми. Серед них: тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання відкритої форми з короткою відповіддю, завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Таке поєднання дає змогу учневі максимально розкрити свої здібності. 2. Учні, що вивчають предмет на рівні стандарту виконують завдання першої (12 завдань), другої (4 завдання) та два завдання третьої частини (перше обов'язково, та одне із завдань 3.2 та 3.3 на вибір) атестаційної роботи. 3. На академічному рівні виконуються завдання першої (12 завдань), другої (4 завдання) та третьої (3 завдання) частини атестаційної роботи.
4. Учні профільних класів виконують усі завдання першої, другої та третьої частин атестаційної роботи, а також два завдання з четвертої частини – одне з двох завдань з алгебри та початків аналізу та одне з геометрії за власним вибором. 5. Учні класів з поглибленим вивченням математики виконують завдання першої, другої, третьої та четвертої (4 завдання) частин атестаційної роботи. Одне із завдань зі стереометрії слід виконати з повним поясненням, а інше лише з зазначенням основних логічних кроків. 6. Варіанти завдань: першої та другої частин атестаційної роботи добирають загальноосвітні навчальні заклади, третьої та четвертої частин — Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій за вказаним посібником. 7. Загальноосвітні навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, то варіанти не повинні повторюватись.
8. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій визначають не менше чотирьох варіантів третьої та четвертої частин атестаційної роботи. 9. Кожен учень у класі має виконувати один з варіантів першої та другої частин атестаційної роботи та один із варіантів, запропонованих класу, третьої (третьої та четвертої) частини атестаційної роботи за вибором вчителя. 10. Увага! час на виконання ДПА:____ Для учнів класів рівня стандарту та академічного рівня на проведення державної підсумкової атестації передбачено - 3 академічних години, для учнів профільних класів – 3,5 академічні години; для учні класів з поглибленим вивченням математики – 4 академічних години.
1. Посібник містить 30 варіантів атестаційних робіт. Кожен варіант атестаційної роботи складається з чотирьох частин, що відрізняються за складністю та формою завдань. 2. Учні загальноосвітніх класів виконують завдання першої (12 завдань), другої (4 завдання) та третьої (3 завдання) частин атестаційної роботи. Учні класів з поглибленим вивченням математики виконують завдання першої, другої, третьої та четвертої (2 завдання) частин атестаційної роботи. 3. Кожний варіант атестаційної роботи включає завдання різних типів і рівнів складності, які охоплюють більшість розділів навчальної програми. Серед них: тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання відкритої форми з короткою відповіддю, завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Таке поєднання дає змогу учневі максимально продемонструвати свої знання.
4. Варіанти завдань першої та другої частин атестаційної роботи добирають загальноосвітні навчальні заклади, третьої та четвертої частин — Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій за вказаним посібником. 5. Кількість варіантів першої та другої частин атестаційної роботи добирається навчальними закладами у кількості не менше десяти варіантів для кожного класу. 6. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій визначають не менше чотирьох варіантів третьої та четвертої частин атестаційної роботи.
7. Кожен учень у класі має виконувати один з варіантів першої та другої частини атестаційної роботи та один із варіантів третьої та четвертої частини атестаційної роботи за вибором учителя. 8. ДПА з математики проводиться протягом 3 академічних годин для учнів загальноосвітніх класів. Учні класів з поглибленим вивченням математики виконують атестаційну роботу протягом 4 академічних годин. 9. За результатами роботи учням виставляється одна оцінка — з математики. 10. Оцінка виставляється у класному журналі на сторінці предмета «Алгебра» у колонку з написом «ДПА» після колонки з написом «Річна».
Електронні версії всіх збірників завдань для ДПА буде розміщено до 1 квітня 2012 р. на офіційних веб-сайтах: 1. Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (www.mon.gov.ua); 2. Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (www.iitzo.gov.ua). Мета розміщення: для практичного використання в процесі підготовки та проведення ДПА учнів ЗНЗ.
Схожі презентації
Категорії