"Засоби масової інформації"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Засоби масової інформації Засоби масової інформації- преса, радіо, телебачення, інтернет, кінематограф, звукозаписи та відеозаписи, відеотекст, телетекст, рекламні щити та панелі, домашні відеоцентри, що поєднують телевізійні, телефонні, комп'ютерні та інші лінії зв'язку.
Основні етапи розвитку ЗМІ 1) До початку нашої ери — прагазетні явища; 2) з початку нашої ери до XV ст. н. е. — епоха рукописних видань; 3) з XV ст. до XVII ст. — винахід і розвиток друкарства, становлення газетно-журнальної справи; 4) з XVIII ст. до початку XX ст. — розвиток журналістики як суспільного інституту, вдосконалення поліграфічної бази, становлення преси як основи демократії; 5) 1900-1945 рр. — набуття пресою функцій «четвертої влади»; 6) 1945-1955 рр. — процес концентрації та монополізації ЗМІ; 7) 1955-1990 рр. — епоха становлення електронних засобів комунікації; 8) з 1990 р. і до сьогодні — становлення нового інформаційного порядку у світі.
Функції ЗМІ 1. Комунікативна — функція спілкування, налагодження контакту. 2. Організаторська — у ній найбільш наочно проявляється роль журналістики як «четвертої влади» в суспільстві. 3. Ідеологічна -пов’язана з прагненням здійснювати глибокий вплив на світоглядні основи та ціннісні орієнтації аудиторії, на самосвідомість людей, їх ідеали та прагнення, включаючи мотивацію поведінкових актів. 4. Культурно-освітня, яка полягає в тому, щоб, будучи одним з інститутів культури суспільства й беручи участь у пропаганді та поширенні в житті суспільства високих культурних цінностей, виховувати людей на зразках загальносвітової культури, тим самим сприяючи всебічному розвитку людини. 5. Рекламно-довідкова, пов’язана із задоволенням утилітарних запитів у зв’язку зі світом захоплень різних верств 6. Рекреативна (розваги, зняття напруги, отримання задоволення).
Афоризми про ЗМІ 1)Засоби масової інформації в умілих руках - це дудки, під які танцює громадська думка. 2) На сніданках для преси якість їжі обернено пропорційна кількості інформації. ("Закон сніданків для преси") 3) Інформація, яку ви маєте, не та, яку б вам хотілося отримати. Інформація, яку вам хотілося б отримати, не та, яка вам насправді потрібна. Інформація, яка вам насправді потрібна, для вас недоступна. Інформація, яка в принципі для вас доступна, коштує більше, ніж ви можете за неї заплатити. (ЗАКОНИ ТЕОРІЇ ІНФОРМАЦІЇ ЗА ФІНЕЙГЛОМ)
ЗМІ у Казахстані За даними Міністерства культури та інформації Республіки Казахстан на кінець 2006 року в республіці випускається 2243 періодичних друкованих видання, з них 1593 газет і 650 журналів. Половину всіх друкованих видань становлять інформаційні ЗМІ, частка суспільно-політичних коливається в межах 16%, наукових — 9%, рекламних — 10,5%, дитячих, молодіжних, жіночих і релігійних не перевищує в сукупності 4%.
Інтернет - ЗМІ З появою і поширенням мережі Інтернет з'явилися інтернет-ЗМІ. Вони швидко завоювали популярність, хоча їхня аудиторія поки що набагато менша, ніж «традиційних ЗМІ. Майже всі ЗМІ мають сайт и в Інтернеті. Звичайно, основні доходи інтернет-ЗМІ надходять також від реклами, хоча ЗМІ може бути і спонсорованим і як мовний орган будь-якої організації. Питання про те, наскільки рівноправні поняття ЗМІ та інтернет-ЗМІ, є предметом чисельних обговорень і судових позовів у всьому світі
Схожі презентації
Категорії