"Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентація на тему: «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей» Підготувала учениця 9-В класу Хмельницького колегіуму імені.В.Козубняка Ємець Наталія
Що ж таке дизайн? Дизайн – це предмет художньо-конструкторської діяльності в сфері проектування зовнішнього вигляду речей оточуючого середовища з метою надання їм естетичності та ергономічності, який характеризується новизною та оригінальністю.
Основні види дизайну Графічний Індустріальний Ландшафтний Фітодизайн Арт-дизайн Комп’ютерний Дизайн інтер’єрів Одягу,взуття Іміджу людини
Індустріальний дизайн призначений для проектно-художньої розробки знарядь праці,механізмів,предметів побуту та повсякденного вжитку.
Дизайн інтер’єрів призначений для організації та проектування внутрішнього простору та житлових споруд,приміщень,виробничих інтер’єрів.
Графічний дизайн-це вид сучасного мистецтва, який полягає у створенні графічних об’єктів (листівок,логотипів,візитівок)за допомогою різних видів графіки.
Комп’ютерний дизайн-окремий вид дизайнерської діяльності, що використовує спеціальні пакети художньо-графічних, інженерно-конструкторських програм,тривимірну графіку та анімацію.
Арт-дизайн-окремі витвори художників-дизайнерів, що експонуються в музеях та виставкових залах і мають самостійне мистецьке значення.
Ландшафтний дизайн-напрям, діяльність якого цілком присвячена створенню для людини штучного середовища за допомогою використання природних компонентів.
Фітодизайн-це складання кввіткових композицій, букетів, декорування приміщень живими рослинами, створення зимових садів, міні сади в склі.
Що ж таке реклама? Реклама (від лат. reclamo - вигукую) – інформація про споживчі якості товарів і види послуг з метою створення попиту на них; популяризація творів літератури, мистецтва і ін.
Пряма реклама здійснюється на комерційних умовах і указує рекламодавця, виконуючи безпосередньо рекламну функцію.
Прихована реклама виконує функцію рекламування не прямолінійно, а у прихованій формі, не використовуючи прямих каналів розповсюдження рекламних засобів і не вказує рекламодавця.
Як поділяють рекламу? Залежно від призначення реклама буває: інформативна запобіжна нагадувальна Види реклами: Бізнесова Соціальна Політична Релігійна
ЗАВДАННЯ РЕКЛАМИ: створити позитивний імідж фірми; збільшити чистий прибуток і рентабельність; збільшити кількість покупців та обсяги продажу; стабілізувати обсяги продажу при зменшенні попиту й спаді ділової активності
Схожі презентації
Категорії