X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Засоби масової інформації

Завантажити презентацію

Засоби масової інформації

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Засоби масової інформації

Слайд 2

Засоби масової інформації (ЗМІ), мас медіа (Mass media) — преса (газети, журнали, книги), радіо, телебачення, інтернет, кінематограф, звукозаписи і відеозаписи, відеотекст, телетекст, рекламні щити і панелі, домашні відеоцентри, що поєднують телевізійні, телефонні, комп'ютерні та інші лінії зв'язку. Всім цим засобам притаманні якості, що їх об'єднують — звернення до масової аудиторії, доступність багатьом людям, корпоративний зміст виробництва і розповсюдження інформації. Термін мас медіа застосовується також до організацій, які контролюють ці технології, наприклад, телевізійних каналів або видавництв.

Слайд 3

друковані електронні ЗМІ

Слайд 4

Види:  -преса (газети, журнали, книги) -радіо -телебачення -інтернет-видання -кінематограф - звукозаписи і відеозаписи -відеотекст -телетекст -рекламні щити і панелі -домашні відеоцентри, що поєднують телевізійні, телефонні, комп'ютерні та інші лінії зв'язку.

Слайд 5

Історія Закон Хаммурапі – один із найдавніших прикладів поширення інформації.

Слайд 6

Функції ЗМІ Інформаційна Освітня Політичної соціалізації Контролю за діяльністю суб’єктів влади, їх критики Мобілізаційна

Слайд 7

Жодна з перелічених функцій не реалізується відокремлено. Навпаки, більшість інформаційних акцій водночас реалізує кілька, а часто їх усіх. А розмежування їх здійснюється для детальнішого аналізу діяльності ЗМІ, спрямованої на розв´язання взаємопов´язаних стратегічних завдань: розвиток політичної культури і політичної соціалізації громадян, формування і посилення громадської думки в суспільно-політичному житті.

Слайд 8

ЗМІ як засіб формування громадської думки Цензу ра — контроль держави, організації чи групи людей над публічним виявом думок і творчості індивіда. Як правило, проявляється у придушенні вияву певних ідей, торкання певних тем або вживання певних слів. Як привід до цензури часто називається намагання нібито стабілізувати суспільство, над яким уряд має контроль.

Слайд 9

Карикатурне зображення цензури,Франція, 1874

Слайд 10

Соціальна відповідальність преси

Слайд 11

Інформаційний простір України

Слайд 12

Слайд 13

Опитування РБК-Україна: Чверть респондентів не довіряють ніяким публічним джерелам інформації

Слайд 14

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ Дякую за увагу!!!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Культура