Сильний людський характер в екстремальній ситуації. (за оповіданням Джека Лондона "Любов до життя ")
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Сильний людський характер в екстремальній ситуації. (за оповіданням Джека Лондона "Любов до життя ") Підготувала вчитель світової літератури Миколаївської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів №46 Ліхожон Г.І.
Мета : поглибити знання учнів про творчість Джека Лондона; вчитись знаходити й виділяти головне через аналіз та переказ тексту ; розвивати навички аналізу художнього тексту , образної системи висловлювати власні враження від прочитаного, робити висновки ; сприяти вихованню у школярів: - мужності , - сміливості , - вірності у дружбі , - гуманному ставленню до людей .
Наскільки людина перемагає страх, настільки вона є людиною Томас Карлейль, англ. письменник та історик
Очікувані результати (сформульовані учнями) знати текст , вміти відстоювати свою точку зору з опорою на текст ; вміти складати характеристику головним героям твору; зрозуміти й пояснити назву твору та визначити його ідеї
Що Вам відомо про автора твору Джека Лондона? Використовуючи метод ПРЕС дайте відповідь на запитання, користуючись пам’яткою я знаю, що ..., або дізнався про те, що…, і вважаю, що ...; ... наприклад ... отже, ... таким чином ... Актуалізація опорних знань
Джек Лондон був людиною наполегливою, працьовитою. Його твори відкрили американцям Північ. Джека Лондона як письменника цікавили яскраві особистості, а суворі умови дикої Півночі давали можливість розкрити їх у своїй повноті. Висновок:
Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу Евристична бесіда Де і в яку пору року відбуваються події , зображені в оповіданні ? Яке значення має пора року для розуміння подій, що відбуваються ? Що вам відомо про цей край ? Хто є героями даного оповідання ? Якими ми бачимо їх на початку оповідання ? Висновок : героями оповідання є двоє товаришів, двоє золотошукачів, які були стомлені й виснажені, схилені до низу із втупленими у землю очима . Герої давно разом, йдуть поруч і здається, що мають підтримувати один одного, але… Що ж трапилося далі?
Робота з текстом твору що ж трапляється далі? що ми бачимо ? що найбільше вражає нас? що вразило головного героя у поведінці Білла ? чому Білл залишив товариша ? яку оцінку його вчинка дасте ви ? (звернення до тексту, зачитування ключових епізодів )
Продовження обговорення твору й проблемного питання: Чи зустрічались ви у своєму житті із підлістю? Як вона показує себе у реальному житті ? (коментар учнів та вчителя) Як склалася доля Білла ? Чому здоровий Білл загинув ? Висновок : Природа покарала його за підлість і жорстокість . В житті нічого не минає безслідно .
Робота з текстом а) учні в парі добирають із текста цитати, якими б можна було підписати дитячі ілюстрації до оповідання Дж. Лондона «Любов до життя » ; б) простежити за текстом , як поводиться герой , коли залишається один у складній ситуації . Що відчуває , переживає ? Яке з цих почуттів , на вашу думку , найнеприємніше ?
Робота із зошитом з друкованою основою Завдання учням О.Первак "Зарубіжна література 6клас “, №199 с.97 Подумайте, яка роль пейзажу в оповіданні ? Знайдіть у тексті та зачитайте опис природи з твору. Виконайте завдання у зошиті. Згадайте, що таке ПЕЙЗАЖ? Для чого автор вводить у художній твір опис природи? Пейзаж у художньому творі – це опис природи. Роль пейзажу у художньому творі Допомагає представити місце і час дії, умови, в яких розвивається дія. Допомагає зрозуміти стан героя, його почуття, настрій. Містить авторську оцінку того що відбувається.
Як поводиться герой за даних обставин ? Якими рисами наділений ? Що відрізняє людину від звіра ? … невже кістки - все, що залишилося від Білла? Розповідь від імені героя про переслідування куріпки Рольова гра Переказ найважливіших моментів боротьби героя за життя. Подумайте:
Екстремальна ситуація (від лат. extremus «крайній») Екстремальна ситуація - ситуація, вкрай напружена, небезпечна, що вимагає від людини найвищого піднесення духовних і фізичних сил. Послухайте поради «психолога» щодо поведінки людини в екстремальній ситуації .
Померти не боляче. Померти - заснути. Смерть - це означає кінець, спокій. Чому ж тоді мені не хочеться помирати? Адже таке Життя, суєтне і скороминуще. Тільки життя змушує страждати.
Підсумок уроку В чому сенс назви оповідання "Любов до життя“ ? Про що це оповідання? Чи співпали наші з вами очікування із реальними результатами роботи ? Що ви відкрили сьогодні для себе ?
"Любов до життя" - це розповідь про мужню людину, яка вистояла у таких страшних випробуваннях, як самотність, зрада друга та боротьба із суворою північною природою. Найголовніше - подолав себе, свій страх, свій біль. Висновок уроку
Домашнє завдання написати твір – мініатюру "Чи зустрічав я в своєму житті справжніх людей ? Які вони ?“ або завдання 204. 2, стор.99 друкований зошит (пояснити значення епіграфа до оповідання) .
Схожі презентації
Категорії