X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ПРОЕКТ НА ТЕМУ: “ Ф.М. ДОСТОЄВСЬКИЙ – ПСИХОЛОГ ДУШІ ЛЮДСЬКОЇ”

Завантажити презентацію

ПРОЕКТ НА ТЕМУ: “ Ф.М. ДОСТОЄВСЬКИЙ – ПСИХОЛОГ ДУШІ ЛЮДСЬКОЇ”

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Телепинська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів ПРОЕКТ НА ТЕМУ: “ Ф.М. ДОСТОЄВСЬКИЙ – ПСИХОЛОГ ДУШІ ЛЮДСЬКОЇ” учасники проекту - учні 10 класу керівник проекту- Штанько Л.І. Тип проекту- навчальний

Слайд 2

: МЕТА ПРОЕКТУ: 1. Познайомити учнів з основними віхами життя і творчості М. Ф. Достоєвського, його світоглядними позиціями та морально –етичними переконаннями . 2.Допомогти учням усвідомити ідейно –художній зміст, проблематику роману “ Злочин і кара”. 3.Простежити розвиток образу Раскольнікова , визначити авторське та своє ставлення до його ідей. 4.Відмітити майстерність автора у показі складності духовного світу людини. 5. Розвивати логічне мислення учнів, їхнє зв’язне мовлення , вміння добирати потрібний цитатний матеріал для підтвердження своїх думок. 6. Виховувати повагу до загальнолюдських життєвих цінностей, прагнення їх дотримуватися.

Слайд 3

І.Тема: “Ф.М. Достоєвський. Роман “Злочин і кара” як вираження нового,поліфонічного типу художнього мислення.”

Слайд 4

Мета : 1.Допомогти учням усвідомити ідейно-художній зміст, проблематику роману. 2.Розвивати навички переказу частин твору ,їх коментування та аналізу, вміння висловлювати свої думки з приводу почутого та прочитаного. 3.Виховувати учнів в кращих гуманістичних традиціях.

Слайд 5

Обладнання. а) портрет письменника. б ) видання твору в) ілюстрації до роману

Слайд 6

Епіграфи 1. Світ потрібно перебороти,почнемо з себе(Ф.Достоєвський). Неосповедимы пути ,которыми Бог находит человека(Ф.Достоевский). Самым крупным литературным явлением последнего времени был,без сомнения,роман Достоевского “Преступление и наказание”(“Отечественные записки”)

Слайд 7

Актуалізація знань учнів Запитання для учнів. Назвіть періоди життя і творчості відомого всьому світові російського письменника Ф.М.Достоєвського. Що вам відомо про початок його літературної діяльності ? Назвіть відомі вам твори письменника? Чи прочитали ви роман “Злочин і кара”? Яке враження на вас справив цей твір?

Слайд 8

фото

Слайд 9

Ф.М.Достоєвський. Художник К.Трутовський .1847 р.

Слайд 10

Художник К.Трутовський . 1847 р. Ф.Достоєвський.

Слайд 11

Достоєвський,Некрасов,Белинський. Художник Б.Лєбєдєв 1947 р.

Слайд 12

Ф.Достоєвський. Художник М.Ройтер.

Слайд 13

Обряд страти на Семенівській площі.

Слайд 14

Достоєвський на каторзі. Скульптура С.Коненкова.

Слайд 15

Достоєвський. Фото 1861 року.

Слайд 16

Ф.М. Достоєвський.

Слайд 17

Мотивація навчальної діяльності .Історія створення роману “Злочин і кара”. Роман написаний під впливом побаченого на каторзі:автор знайомиться з “сильними особистостями”,каторжниками-вбивцями,які зневажали усякі муки та покарання і не бояться нічого на світі. Роман був задуманий автором як сповідь каторжника.

Слайд 18

1850 р.-вперше з‘явилась думка про створення образу “ідейного ” злочинця. 1865р.-розпочав роботу над романом “Злочин і кара” у Венбседені.Після повернення до Перетбургу автор пишу весь твір спочатку-і весь спалює. 1866-знову працював над романом,який і був надрукований. Роман створювався на підставі сумних роздумів над найважливішими проблемами часу: а) моральні наслідки повсюдного збіднення; б) зростання злочинності й народного пияцтва; в) подальший роздум капіталістичного хижацтва.

Слайд 19

фото

Слайд 20

Титульний лист першого видання роману ”Злочин і кара”

Слайд 21

Сходинки у будинку Роскольникова.

Слайд 22

Зміст назви твору. Слово “преступление”з російської –це не тільки злочин,а й пере-ступ,перехід через межу,через яку людині переступати не можна,тобто через моральні,”неписані закони”.

Слайд 23

Новий тип художнього мислення в романі. Поліфонічний. Поліфонічність- множинність самостійність і незлитих голосів та свідомостей,незалежність художніх світів,що відображують свідомість героїв.

Слайд 24

Жанр роману “Злочин і кара” : детективний роман; авантюрний роман; психологічний роман; поліфонічний роман; побутовий роман; реалістичний роман; соціалістичний роман; романтичний роман.

Слайд 25

Проблематика роману а) зростання злочинності та трагедія “маленької” людини; б) падіння моральності членів суспільства; в) роль сімейних цінностей в житті людства.

Слайд 26

Закріплення вивченого матеріалу Чи відображаються в романі “Злочин і кара”такі вислови Достоєвського: а) “Я не хочу і не можу вірити,щоб зло було нормальним станом людей”; б) “Добро залишається завжди,тому що воно є потребою особистості”.

Слайд 27

Домашнє завдання. 1. Скласти план-характеристику образів Роскольникова і Соні Мармеладової. 2. Дібрати потрібний цитатний матеріал для характеристики героїв. 3. Підготувати доповідь “Тема страждань в романі”.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зарубіжна література