Мовлення
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Потреба людей у спілкуванні - одна із базових, вона визначає їх сумісну діяльність і викликається об'єктивною необхідністю співіснування. Успіх тієї чи іншої справи більш ніж на 80% залежить від уміння спілкуватись. У спілкуванні розкривається суб'єктивний світ однієї людини для іншої. Згадаймо відомий вислів французького письменника Антуана де Сент-Екзюпері: "Людське спілкування є найвищим благом і радістю у житті".
Усне ділове мовлення – це спілкування людей під час виконання ними службових обов’язків (під час бесід, нарад, у години прийому відвідувача тощо). Це може бути мовлення однієї службової особи перед іншою або перед колективом чи зібранням. Усна форма ділового стилю – це публічний виступ, ділова бесіда, діловий прийом, ділова доповідь, ділова нарада, ділові переговори.
Загальні вимоги до публічного виступу: 1)Висвітлення актуальності теми; 2)заздалегідь продуманий зміст, точність і якість висловлювань; 3)доступність і логічність викладу; аргументована структура; 4)змістова та структурно-граматична цілісність тексту промови.
Структура промови: Функції вступу: Психологічна(закріплення уваги і зацікавленості, створення необхідного настрою); -змістова(опис цільової настанови промови, повідомлення теми, коротка характеристика проблем, які аналізуються в основній частині); -концептуальна(наголошення на специфічності теми, визначення її актуальності і суспільної значущості)
Стратегія і тактика спілкування Стратегія ділового спілкування передбачає постановку певної цілі, яка стимулює волю учасника спілкування, заставляє його діяти усвідомлено, інтенсивно, мобілізувати свої здібності, знання, досвід, уміти підпорядковувати свої сили досягненню цієї мети. Тактика ділового спілкування передбачає вибір певної моделі поведінки, яка в конкретній ситуації буде найбільш сприятливою у досягненні поставленої мети.
ВИДИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ Історично склалися два види ділового спілкування безпосереднє і опосередковане.
В умовах широкого залучення громадськості до вирішення суспільних питань та постійної уваги до розвитку державно-приватного партнерства освоєння методів та навичок ділового спілкування, психології, конфліктології, риторики сприятиме підвищенню професійного рівня кожної людини. Час, витрачений на засвоєння правил і прийомів ведення ділового спілкування, обов'язково принесе користь у розв'язанні багатьох проблем. Кожна людина має вірити у свої сили і працювати над собою, повинна знати, що говорити в певній ситуації і як це говорити.
Схожі презентації
Категорії