ЕДГАР АЛЛАН ПО“ЗОЛОТИЙ ЖУК”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Тема уроку? ВУ ГАР ТЕК - СНО АЛЬ ІН ЛЕК ЖАН ЕД ТИ ПО ДЕ ЗА ГО НО ВНИК ТУ РУ ТЕ ГАР ВУ ТЕК - СНО АЛЬ ІН ЛЕК ЖАН ЕД ТИ ПО ДЕ ЗА ГО НО ВНИК ТУ РУ ТЕ
… Навряд чи хто може загадати таку закручену загадку, якої хтось інший, відповідно спрямувавши свою винахідливість, не зміг би розгадати. Едгар Аллан По
Формула детективного оповідання 1.В основі оповідання – розкриття таємничих обставин, за яких було здійснено злочин. 2.Розслідуванням займається детектив – непрофесіонал. Поруч з ним – друг –оповідач. 3.Мають бути викладені умови розкриття таємниці. Нишпорка, приступаючи до розкриття таємниці, знає стільки ж, скільки й читач, і немов викликає читача на змагання. 4.Розгадка таємниці завжди повинна дивувати. 5.Автор використовує принцип «очевидного – незвичайного», тобто найтаємничіше має найпростіше пояснення. 6.Підсумкове пояснення, яке відбувається у кабінеті нишпорки , нагадує лекцію.
Робота в групах І група. Провести дослідження: «Чи дотримується Е.По власної формули детективного оповідання у творі «Золотий жук»? ІІ група. Скласти схему із запропонованих понять на тему: «Секрет успіху Леграна» ІІІ група. Розшифрувати криптограмму. Ключ – український алфавіт «10,6,1,23,18,12,22,23,31/21,19,10,24,17,12,23,11/3,7,16,11,15,19,4,19/ 20,19,7,23,1/19,10,18,1,28,1,8/17,1,24,9,7/6,19,21,12,3,18,33,23,11,22,33/6,19/14,19,4,19/23,1,16,1,18,23,24/» 4,7,18,21,12/16,19,18,4,25,7,16,16,19/
РОБОТА У ГРУПАХ І група. У логічній послідовності розташувати картки зі словами, пояснити свій вибір. (Жук- пергамент- вогонь – череп- кіт- тепла вода- сковорідка- криптограмма) ІІ група. Розташувати ілюстрації учнів до оповідання в сюжетному порядку. ІІІ група. Метод «Театр «Мім» Прочитайте уважно запропонований уривок з тексту і спробуйте розіграти пантоміму так, щоб учні з інших групп здогадалися про що йде мова.
Самооцінювання Оцініть себе за кожним із визначених напрямків від 0 до 2 балів: 1.Я ретельно працював над завданням 2.Я висловлював нові ідеї 3.Я вносив пропозиції 4.Я допомагав іншим 5. Я брав активну участь у роботі над твором 6.Я вдало узагальнював думки інших, робив висновки
Домашнє завдання : заповнити роздані анкети, прочитати «Останній листок» О. Генрі. Анкета Що нового ви дізналися на уроці? Які завдання були для вас найцікавішими і чому? У яких життєвих ситуаціях ви могли б скористатися матеріалом сьогоднішнього уроку? Ваші зауваження та пропозиції.
Схожі презентації
Категорії