Утворення Єгипетської держави
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Робота біля дошки: відтворити картосхему і описати географічне положення Єгипту; записати умови, які сприяли життю єгиптян; записати умови, які не сприяли життю єгиптян; скласти єгипетський природний календар. Актуалізація опорних знань учнів
Окремі учні працюють з індивідуальними картками (вправа “ Впіймай помилку ”). Решта учнів мають завдання “ Ввійди в образ ”: переконай свою родину, що потрібно всі сили спрямувати на збирання урожаю; переконай чужоземця, що в період “ шему ” йому не варто подорожувати по Єгипту; поясни чужоземцю, чому ви, єгиптяни, називаєте свою країну “ дарунок Нілу ”; доведи чужоземцю, що ви, єгиптяни, трудолюбивий народ і вам доводиться боротись з природою за виживання. Актуалізація опорних знань учнів
пояснювати основні причини раннього утворення держави в Єгипті; доводити, що фараони мали необмежену владу в державі; складати історичний портрет політичного діяча; пояснювати терміни і поняття “ держава “, фараон ”, “ династія ”, “ ном ”, “ номарх ”, “ візир ”. Після цього уроку учні зможуть
Об’єднання Єгипту номи (40) номархи Верхній Єгипет Нижній Єгипет Біла корона Червона корона 3000 р. до н. е. Об’єднання Єгипту Цар Менес
Уривки з роману Болеслава Пруса “ Фараон ” І варіант чому в Єгипті виникає держава? на які групи поділялось суспільство? як фараон керував державою? ІІ варіант наведіть приклади необмеженої влади фараона? Хто перебував на службі у фараона? як ставились єгиптяни до свого фараона?
Етапи розвитку Єгипетської держави Період Назва держави Стисла характеристика IVтис. до н. е. Номи 40номів. Війни. Верхній і Нижній Єгипет. ІІІ тис. до н. е. Раннє царство Об’єднання двох царств царем Менесом. Столиця Мемфіс. 2100 р. до н. е. Середнє царство Могутність держави. Столиця Фіви. Напад гіксосів. 1555 р. до н. е. Нове царство Завоювання Тутмоса ІІІ. Підкорення Нубії, Палестини, Сірії. 712р. до н.е. Пізнє царство Єгипеттричі зазнає завоювань: Лівією, Нубією, Ассирією. 525 р. до н. е. Єгипет захоплює Персія. 332 р. до н. е. Греко- македонське панування в Єгипті. з 30 р. до н. е. Єгипет стає римською провінцією.
Історичний портрет фараона Методом гри “ Три речення ” скласти історичний портрет: І варіант “ Фараон - завойовник ” ІІ варіант “ Фараон – реформатор ” ІІІ варіант “ Воїн і будівничий ”
що стало основною причиною раннього утворення держави в Єгипті? хто управляв державою? на кого опирався правитель? коли і хто об’єднав Єгипет в єдину державу? Хто мав більшу владу – візир чи номарх? Домашнє завдання: вивчити § 9 – 10; повторити основні поняття. Підсумок уроку
Схожі презентації
Категорії