Творчість сьогодні – в ім'я завтрашнього дня
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Творчість сьогодні – в ім'я завтрашнього дня Вікова категорія – 10, 11 класи Автор розробки першого уроку конкурсу “ Нове ім'я – 2013” ЗДВР ЗОШ № 29 Братошевська Світлана Вікторівна
Мета створити умови для демонстрації творчих захоплень; обговорити поняття «творчість», «талант»; збагнути психологічний аспект цієї проблеми; ознайомитися з прийомами методики шести капелюхів; формувати здатність особистості дитини до самоаналізу, стимулювати прагнення до самовдосконалення та самореалізації в ім’я завтрашнього дня .
Форма проведення: дискусія Обладнання: мультимедійна презентація до уроку, мультимедійна презентація «Портфоліо учня 10 класу», шість різнокольорових капелюхів,виставка робіт з образотворчого мистецтва,фонограми записів музики, музична фізхвилинка, відеозапис з ютуба «Свято в Корабельному районі, 01.06.2013 р.», вислів «У кожній людині – сонце. Тільки дайте йому світити.» (Сократ)
Вправа «Програмування на творчий успіх» Є те, що я вмію робити краще за інших. Успіх – мій природний стан. Я процвітаю! Я – успішна та творча людина. Мені все вдається, за що я беруся. Усе, що відбувається, - мені на користь. Уже зараз закладаються найщасливіші можливості для мене.
Школа – велика родина, що нагадує бджолиний вулик. В школі кожний займається своєю справою: вчителі навчають, виховують, а учні навчаються, розвиваються вдосконалюються .
Творчість – це засіб підвищення емоційного тонусу особистості, закріплення комплексу емоційно-вольової регуляції, актуалізації позитивної гами переживань, яка супроводжує ефективну працю, переживання радості від зробленого, досягнутого, почуття впевненості у своїх силах, у своєму творчому потенціалі й творчих здібностях.
Розум являє собою суму найкращих наших почуттів. П. Шеллі Якщо ви володієте знанням, дайте іншим запалити від нього свої світильники. Т. Фулпер Моє педагогічне кредо Прокладай шлях до розуму людини через її серце. Ф.Честерфілд 3. Процес, який призводить до принципово нового результату для значно меншого кола людей. 4. Процес, який призводить принципово нового результату для тільки людини, котра творить. Прокладай шлях 1. Процес , який призводить до принципово нового результату для всього людства. 2. Процес, який призводить до принципово нового результату для досить великого кола людей, для певної країни світу; . П. Шеллі 4 рівня творчості
10 стратегій, спрямованих на творче вирішення завдань 1. Підтримувати зв'язки з іншими людьми. 2. Створити навколо себе збагачене життєве середовище. 3. Виходити зі свого “футляра” – подорожувати. 4. Розважатися, грати, жартувати. 5. Розширювати свій світогляд – читати. 6. Наближатися до мистецтва. 7. Використовувати сучасні технології. 8. Скористатися можливостями розуму. 9. Дати волю своїй альтернативній свідомості. 10. Зазирнути вглиб своєї душі.
Основні параметри креативності Легкість мислення – швидкість виконання завдань; Гнучкість мислення – кількість переключень з одного класу об'єктів на інший; Оригінальність – мінімальна частота однієї відповіді стосовно однорідної групи відповідей.
Методи дослідження рівня креативності учнів різного віку: 1. Шкала тестів розумового розвитку А. Біне – Т. Сімона: для дітей 6-річного віку; для дітей 7 -10- річного віку; Для дітей 11-16-річного віку. 2. Методика “Вербальна фантазія”. 3. Методика Е. Коуенсо “Мовні лабіринти”. 4. Методика П. Юріно “Шахова дошка”.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ - ПОРТФОЛІО УЧНЯ 10 КЛАСУ ЗОШ № 29 ТИТУЛЬНИЙ АРКУШ (ПІБ; навчальний заклад; клас; період, за який запропоновано документи й матеріали); контактна інформація; фотографія учня у період, у який надана інформація.) РОЗДІЛ “ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ” (усі в наявності школяра досягнення в різних сферах діяльності – конкурси, олімпіади, змагання, посвідчення про наявність спортивного розряду тощо.) РОЗДІЛ “ТВОРЧІ РОБОТИ І ГРОМАДСЬКА РОБОТА” РОЗДІЛ “ВІДГУКИ Й РЕКОМЕНДАЦІЇ”
Великі про розвиток творчої особистості Лев Толстой: “Якщо учень в школі нічого не навчиться творити, то і вжитті буде тільки копіювати та наслідувати”. Фріц Гансберг: “Формування творчої особистості відбувається в процесі творчого саморозвитку через викладання різних видів мистецтв”. Григорій Ващенко: “Виховання в особистості … логічного мислення і творчої фантазії…”
Інтерактивна вправа «Незакінчене речення» Найбільший мій творчий успіх – це… Найбільші труднощі я відчув… Я не вмів, а тепер умію… Я не знав, а тепер знаю…
Діти як квіти. Доторкнись до кожної з них – і вона задзвенить, і розсиплеться аромат, не схожий один на одного. В.О.Сухомлинський
Антощак О., Ганжала І.. Ніколаєнко Н. Розуміння – розум – творчість. К.: “Шкільний світ”, 2006. Виховні години для сучасних дітей 9-11 класи. К.: “Шкільний світ”, 2008. Кобзар Б.С. Громадськість і виховання. — К., 1973. Кобзар Б.С., Харінко Н.Ф. Проблеми виховання в позашкільних закладах. — К., 1969. Концепція позакласної виховної роботи в загальноосвітній школі. — К., 1991. Суходольська Л.В., Фіцула М.М. Методика виховної роботи. — Тернопіль, 1998. Положення про позашкільний навчально-виховний заклад//Законодавство України про середню освіту. Бюлетень законодавства і юридичної практики України. — 1999. — № 9. — С. 239—246. sonyah.blogspot.com›2011/12/blog-post_2471.html inventech.ru›Методы›Методы поиска идей›Метод Шесть шляп мышления debono.ru›article/sixhats.htm http://www.eduwiki.uran.net.ua/wiki/index.php?titl
Схожі презентації
Категорії