Тестування з української мови та літератури
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Зовнішнє незалежне оцінювання як складова національної системи моніторингу якості освіти українська мова і література
Регіональні дані про абітурієнтів, які отримали від 124 до 150 балів за шкалою 100-200 балів
Регіональні дані про абітурієнтів, які отримали від 150,5 до 179,5 бала за шкалою 100-200 балів
Дані про абітурієнтів, які отримали менше 124 балів за шкалою 100 – 200 балів з української мови та літератури, % Антирейтинг (2012 р.) Харківська область + -
Дані про абітурієнтів, які отримали 180 і більше балів за шкалою 100 – 200 балів з української мови та літератури, % Рейтинг (2012 р.) Харківська область + -
УКРАЇНСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА Характеристика Рік Середня складність завдань тесту, % Середня розподільна здатність завдань тесту, % Коефіцієнт α 2007 38 35 0,85 2008 39 35 0,88 2009 45 39 0,90 2010 49 43 0,92 2011 50 43 0,92 2012 49 42 0,92
Характеристики тесту Складність (P-value) успішність учасників тестування у виконанні цього завдання. Визначається як відношення кількості балів, що набрали всі учасники тестування за виконання даного завдання до максимальної кількості балів, яку вони могли б отримати за його виконання, виражену у процентах
Характеристики тесту Дискримінативність характеризує здатність тестового завдання відділяти учасників тестування з різним рівнем навчальних досягнень. Дискримінативність завдання визначають як різницю складності завдання для сильної і слабкої груп
Розподіл учасників за кількістю набраних балів (за 100–200 бальною шкалою оцінювання) – друга сесія
Українська мова Традиційно проблемними для багатьох учасників тестування залишаються: асимілятивні зміни у сполуках приголосних відмінкові закінчення іменників ІІ відміни в родовому відмінку однини утворення форм кличного відмінка утворення наказового способу дієслова правопис числівників та прислівників синтаксис складного речення
Українська мова Недостатня увага в шкільному курсі до форм наказового способу дієслова. Учні замість дійсного способу дієслова (пишемо) обирають синтетичну форму наказового способу дієслова (пишімо).
Українська мова Окремою проблемою є робота учасників тестування над завданнями, які передбачають аналіз запропонованого тексту: суттєвий відсоток учасників намагаються виконувати зазначені завдання, не читаючи текст повністю значна частина учасників тестування демонструє відсутність уміння аналітично структурувати поданий текст, визначати його складові
Українська література Крім основної болючої для вчителів-словесників проблеми, пов’язаної із небажанням більшості учнів читати книжки взагалі й програмні твори зокрема, суттєве значення має також те, що часто учасники тестування просто не розуміють навіть того, що ними сумлінно прочитане.
Українська література Яскравий приклад завдання, виконанням якого учасники тестування продемонстрували своє незнання тексту історичної пісні “Ой Морозе, Морозенку”. Лише сильні учні, які ретельно аналізували її текст правильно виконали це завдання.
Українська література Завдання, в якому чітко спрацював стереотип, що “батьком” у нас є Котляревський, а те, що він уважається “батьком нової української літератури”, то хіба повість – це не література!?
Українська література У завданні акцентовано увагу не на головній ідеї поезії “De libertate” (неоціненність волі для людини, єдиного, що варто боротьби), а на персоналізованому прикладі такої боротьби за визволення (Богдан Хмельницький). “Що є свобода?/Добро в ній якеє?/Кажуть неначе воно золотеє?/Ні ж бо, не злотне: зрівнявши все злото,/Проти свободи воно лиш болото”
Українська література Так само, якщо запропонувати учням, наприклад, пояснити зміст фрази «Панські Петро для чинів тре кутки» з пісні «Всякому городу нрав і права» Григорія Сковороди, то переважна більшість упевнено цього зробити не зможе.
Українська мова та література Підготовка до написання власного висловлення: мовленнєве оформлення тексту (найбільш проблемне) формування в учасника тестування чіткого усвідомлення структури власного висловлення
Українська мова та література Найбільш складними для учасників тестування компонентами є теза, приклад з літератури або мистецтва та приклад з історії, суспільно-політичного життя або з власного життя. У 2012 році тема містила лаконічне окреслення певної проблемної ситуації, власне ставлення до якої й мав сформулювати учасник тестування.
Українська мова та література Найбільш характерними недоліками у формулюванні тези є: зосередженість лише на окресленій у темі проблемній ситуації, без висловлення власного ставлення до неї висловлення власного ставлення лише до однієї складової окресленої в темі проблемної ситуації та залишення поза увагою проблемної ситуації в цілому
Українська мова та література Чи не найбільш складним для більшості учасників тестування виявився пошук ефективного прикладу з літератури або мистецтва. Значною проблемою тут є невміння багатьох учнів побачити доречний приклад у достатньо знаних їм літературних творах.
ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ЗНО-2013 Назва предмета Дата Хімія 03.06.2013 Українська мова та література 05.06.2013 06.06.2013 Іноземні мови 08.06.2013 Російська мова 10.06.2013 Математика 12.06.2013 13.06.2013 Географія 15.06.2013 Всесвітня історія 17.06.2013 Історія України 19.06.2013 20.06.2013 Фізика 22.06.2013 Біологія 25.06.2013 Світова література 27.06.2013
Телефон інформаційної служби: (057) 705-39-10 Факс: (057)705-15-64 Електронна пошта: office@zno-kharkiv.org.ua Сайт: www.zno-kharkiv.org.ua Адреса: майдан Свободи, 6, офіс 463, м. Харків, 61022
Схожі презентації
Категорії