X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
спеціаліст

Завантажити презентацію

спеціаліст

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Соціальна політика, Підготовка спеціалістів соціальної сфери у Фінляндії

Слайд 2

Система соціального забезпечення Фінляндії задається метою забезпечити право кожної людини на гідне існування, яке гарантує конституція держави. Країна надає матеріальну допомогу та інші соціальні послуги нужденним індивідам, бере участь у їх працевлаштуванні та статевій рівноправності. Соціальне забезпечення Фінляндії спирається на скандинавські моделі. Така модель передбачає положення, в якому основні витрати на соціальні потреби надає держава. Наприклад, такі послуги, як освіта та охорона здоров'я найчастіше організовується муніципалітетами. Соціальна політика

Слайд 3

сімейні допомоги; страхування пенсіонерів; страхування здоров'я; допомоги по реабілітації; допомоги для інвалідів; прожиткові пенсії; субсидії на ринках праці; допомоги для безробітних; оплата державою реабілітації при тимчасовій втраті працездатності; материнські дотації; посібник для пенсіонерів на житло; субсидії по догляду за дитиною при важкому матеріальному становищі сім'ї, державну допомогу для оплати приватних дитячих садів; матеріальна допомога студентам; пільги на громадський транспорт для школярів і студентів. В умовах законного проживання на території Фінляндії, держава гарантує забезпечення за такими напрямами:

Слайд 4

Фінська система охорони здоров'я гідна по праву вважатися однією з кращих в світі по доступності і якості обслуговування пацієнтів. Лікувальні заклади, в своїй більшості, належать державі. Але приватні клініки теж є. Держава надає їм допомогу в якості системи страхування. Система охорони здоров'я Фінляндії має злагоджену структуру. Являє собою наступну ієрархію: первинне обслуговування пацієнтів надає державне медичне установа, спеціалізоване лікування можна отримати в клініках округу, які включають в себе десятки муніципалітетів. Складні і високотехнічні операції проводяться в Гельсінках (столиця країни). Охорона здоров'я

Слайд 5

форма лікування пацієнта повинна бути узгоджена з ним; лікування проводиться тільки за згодою хворого; хворий має право переглядати і змінювати дані, внесені в історію хвороби; пацієнт може отримати повну інформацію про курси лікування, стан здоров'я і всіх наявних альтернативах; пацієнт повинен бути повідомлений про термін очікування курсу лікування; У Фінляндії безкоштовно надається профілактичне обслуговування та консультації лікарів. Продаж всіляких медичних препаратів дозволена виключно в аптеках. Закон про права пацієнта у Фінляндії забезпечує наступні моменти:

Слайд 6

кожен медичний заклад зобов'язаний мати співробітника, який при необхідності буде інформувати пацієнта про його права; пацієнт має право подати скаргу, якщо думки і рішення неповнолітніх пацієнтів беруться до уваги; батьки неповнолітнього пацієнта не можуть відмовитися від його лікування, якщо воно рятує йому життя або запобігає ризик здоров'ю. Медичний персонал Фінляндії має прекрасну підготовку та високий професіоналізм, а медицина країни користується світовою популярністю завдяки високим технічним досягненням.

Слайд 7

Кожна дитина в Фінляндії має право отримати дошкільну освіту, яка надається в школах або дитячих садах протягом року, до початку навчання в школах. Дошкільну освіту здобувають з 6 до 7 років, а в 7 дитина починає отримувати обов'язкову освіту. Закінчується його навчання в 16-17 років. Основна освіта в школах оплачується державою. У цю оплату входить саме навчання, обов'язкове канцелярське приладдя та харчування школярів. З 3 року навчання діти вивчають англійську мову. З 4 класу можуть вибрати факультатив (німецька, російська або Французька). А з 7 класу починається вивчення шведської мови. Система освіти

Слайд 8

Вища освіта розділена на дві самостійні системи: університет Політехнічний інститут. У свою чергу, інститути забезпечують знаннями в багатьох областях. Популярністю користуються такі спеціальності: бізнес і управління, культура, Охорона здоров'я, сфера обслуговування, освіта, соціальна сфера та інші. Навчання в інститутах триває 3,5 - 4 роки. У Фінляндії налічується 10 університетів. Всі вони належать державі.

Слайд 9

Більшу частину зайнятості у Фінляндії займає Соціальне забезпечення, торгівля та охорона здоров'я. Найбільші компанії в країні: Nokia (виробник електроніки); UPM (обробка дерева і паперове виробництво); Itella (служба поштових послуг); Kesko (велике торговельне підприємство). Працевлаштування населення

Слайд 10

З недавніх пір, Фінляндія вважається світовим лідером по діяльності у сфері інформаційно-комунікаційних технологій. За статистикою, кожен 10-тий житель працює в даній сфері. Політика Фінляндії розробляє безліч програм для допомоги безробітним. Допомога безробітним-приблизно 300-500 євро на місяць. Людина, яка пропрацювала більше року, не маючи роботи більше 500 днів, має право на допомогу 23 євро в день. Це практично 700 євро на місяць. Якщо ж безробітний є членом профспілки, то протягом 2 років після втрати місця роботи він має право отримувати 60-70% від своєї зарплати. Держава гарантує до допомоги для безробітних додати повну оплату житла і безкоштовну медицину. Виходячи з цього, можна помітити, що безробітній людині прожити в Фінляндії не так вже й складно.

Слайд 11

У Фінляндії навчання з соціальної роботи почалося з програми отримання ступеня бакалавра гуманітарних наук у 1940-і роки. Пізніше в університетах було введено програму магістра. Впродовж багатьох років навчання соціальній роботі посідало особливе місце в системі освіти. На сьогодні нові ступені, здобуті після навчання соціальній роботі, дають більш обсяговий фах, аніж попередні програми, зважаючи на те, що на тому ж самому освітньому ґрунті випускник може працювати в різних сферах соціального забезпечення. Підготовка спеціалістів соціальної сфери у Фінляндії

Слайд 12

Європейська система освіти у сфері соціальної роботи у більшості складалася під впливом громадянських ініціатив, суспільних рухів, які були носіями певних ідеологій. У цій системі окреме місце належать досвіду Скандинавських країн. Освітня практика цих країн – від дошкільної до вищої – на сьогодні має статус «кращої» і як освітній феномен стає предметом дослідження для науковців.

Слайд 13

Нижчий (базовий) рівень навчання – навчання з програми цього рівня дає сертифікат у галузі соціальних послуг та послуг в охороні здоров’я. Воно триває 100 навчальних тижнів, 80 з яких призначені для загального базового навчання (50 – фахове, 30 – обрані предмети) і 20 для гуманітарного циклу. Цей рівень дає фах, що дозволяє надавати соціальну й медичну допомогу вдома. Початкові вимоги полягають в обов’язковій шкільній освіті. Структура і мета базового рівня були визначені на державному рівні. Навчальні плани складено в кожній школі незалежно, але з урахуванням державних стандартів. Наприклад, провідними темами у фаховій освіті є: надання підтримки розвитку особистості, головні аспекти догляду та реабілітації Існують різні рівні навчання соціальній роботі.

Слайд 14

триває 140 навчальних тижнів. Тут можна спеціалізуватися з різних фахів, зокрема: викладач, соціальний консультант, консультант із соціального забезпечення людей, які потребують допомоги. Щоб уступити в заклад такого типу, студент має отримати нижчу ступінь на рівні коледжу або закінчити вищу школу. Освіта в галузі надання соціальних послуг та послуг охорони здоров’я виділена окремо. Навчання на рівні вищого коледжу

Слайд 15

Альтернативний рівень – загальна мета реформи на рівні альтернативних закладів полягає в створенні неуніверситетського сектора, що має більшу практичну й фахову орієнтацію, тобто в галузі соціального захисту його метою є надання студентам навичок, необхідних для розв’язання соціальних завдань, що потребують спеціальних знань, а також здібностей уведення новацій в галузь соціального захисту

Слайд 16

Ґрунтом професійного навчання в галузі соціальних послуг є вивчення соціології і теорії поведінки (біхевіоризм). Багато уваги також приділяють розвитку творчого мислення і практичних знань. Програма навчання дає також студентам ґрунт для науково-дослідницької роботи і для подальшого навчання на університетському рівні. В сфері соціального забезпечення можна виділити такі предмети: фінська, англійська, шведська мови, мова знаків, уміння спілкуватися, обробка даних, інформаційні технології, фізичне виховання, практичне навчання в повсякденному житті (25% часу), опікування, соціологія, педагогіка, психологія, охорона здоров’я, гуманітарні науки.

Слайд 17

Університетський рівень – існуюча система іспитів дозволяє абітурієнту вступати до університету. Кожний факультет проводить відбір студентів за власними критеріями. Освіту з соціальної роботи провадять соціологічні факультети в шести університетах. Згідно зі ступенем, установленим Міністерством освіти, він уключає принаймні одну спеціалізацію із наступних: соціальна політика, соціальна психологія, соціологія або соціальна педагогіка

Слайд 18

Існує спеціальна навчальна програма для тих студентів, котрі хочуть спеціалізуватися з соціальної роботи, що включає теоретичні й практичні компоненти. Практичне навчання (4-5 місяців) затверджене й контрольоване університетом. Оскільки навчальний план визначено на кожному факультеті, структура навчання в різних закладах різна.

Слайд 19

На 90% фах соціального працівника використовують у соціальному секторі, оскільки Міністерство соціального захисту й охорони здоров’я рекомендувало мати одного соціального працівника університетського рівня на 2000 мешканців. У муніципалітетах вони відповідають: за соціальну роботу з дітьми, сім’ями, старими, непрацездатними, хворими на алкоголізм тощо; за соціальне забезпечення населення в конкретному регіоні

Слайд 20

Існує два моменти, на які слід звертати увагу майбутньому соціальному працівнику: по-перше, що ця професія охоплюватиме ширше коло занять, аніж це прийнято традиційно; по-друге, вона містить у собі досить широке коло вмінь і знань. Соціальним працівник на рівні магістра гуманітарних наук повинен: бути фахово мотивованим; бути висококваліфікованим; мати добре розвинені сучасні мовні навички; бути здатним до новацій і створення нових можливостей; поєднувати в собі спеціальні знання з соціальної політики й соціальної роботи; створювати на високому рівні ноу-хау, виходячи з практичного досвіду; чітко усвідомлювати соціальні потреби, виходячи з інтеграційних процесів в Європі й світі

Слайд 21

В цілому, важливим аспектом вищої освіти Фінляндії є принцип «академічної свободи», який має 4 статуси: свобода університету у визначенні змісту навчальних планів та освітніх програм; свобода факультету із визначення змісту дисциплін; свобода викладача із визначення змісту свого курсу; свобода студента у виборі дисциплін і спеціалізації.

Слайд 22

Отже, досвід Скандинавських країн слугуватиме обґрунтуванню теоретико-методологічних засад процесу підготовки соціальних працівників в Україні, враховуючи вітчизняні особливості та специфіку соціальної роботи

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Виховна робота