Підготовки ІТ – спеціалістів для сфери “Інфокомунікації”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Мета доповіді - Формування загальних підходів з визначення змісту програм та навчальних планів підготовки ІТ – спеціалістів сфери інфокомунікацій.
При цьому основне завдання полягає не тільки в узгодженні ринку праці і кількості та якості спеціалістів, які готуються, а й активному впливу на розвиток економіки.
Моделі розвитку та побудови телекомунікаційних мереж. Еталонна модель взаємодії відкритих систем OSI/ISO
Кібербезпека 28-30 березня 2012 року в Одеській національній академії зв'язку ім. О.С. Попова відбудеться Міжрегіональний семінар для країн Європи, Азіатсько-Тихоокеанського регіону та Співдружності Незалежних Держав (Європа-АТР-СНД) «Сучасні методи боротьби з кіберзлочинністю», який організовують Міжнародний союз Електрозв'язку, Міжнародне багатостороннє партнерство проти кіберзагроз (IMPACT) й ОНАЗ ім. О.С.Попова.
Види діяльності персоналу - експлуатація та адміністрування; - розробка апаратно-програмних засобів; - виробництво обладнання; - розробка програмного забезпечення телекомунікаційних систем та мереж;
- проектування та будівництво; - розвиток мережі (аналітична робота); - виконання функціонального призначення (надання інфокомунікаційних послуг).
Складність вирішуваних задач - стереотипні задачі ( діяльність по алгоритму, обмежений набір добре відомих операцій); - складні стеоретипні задачі (діяльність за складним алгоритмом); - діагностичні задачі (алгоритм + часткове конструювання рішень); - евристичні задачі (процедура конструювання рішень).
Рівні знань (визначення стандарту) - ознайомчо-орієнтовний; - понятійно-аналітичний; - продуктивно-синтетичний.
Рівні вмінь (визначення стандарту) - виконання дії автоматично; - виконання дії, спираючись на матеріальності інформації; - розумовий контроль без допомоги матеріальних носіїв інформації.
Інтегральний критерій знань та вмінь – здатність адаптації до першого робочого місця, організаційних змін та технологічних інновацій.
Цикли підготовки: - гуманітарний; - соціально-економічний; - природничо-науковий; - професійний; - практичний.
ВИСНОВОК для творчої роботи в галузі ІТ необхідно оволодіти величезним об’ємом знань та вмінь
Встановлення тісних контакті між навчальними закладами та бізнесом з метою системного розвитку інформаційних технологій (інфокомунікаційних) технологій по конкретним (в тому числі і державним) програмам.
Схожі презентації
Категорії