X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
СИСТЕМА РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА З РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОРЕГУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН В УЧНІВСЬКОМУ КОЛЕКТИВІ

Завантажити презентацію

СИСТЕМА РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА З РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОРЕГУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН В УЧНІВСЬКОМУ КОЛЕКТИВІ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Різнокольорова ваза Червоний – символізує вогонь, гнів, силу, кохання. Його обирають натури темпераментні, емоційні. Оранжевий – колір життєрадісності, його обирають люди амбітні та емоційні. Це колір торжества. Жовтий – символізує сонячне світло, стимулює інтелект, творчість. Це колір золота, осені. Любителі жовтого прагнуть незалежності, щастя. Зелений – колір трави і листя, надії, життєвої сили. Він пом’якшує емоції, заспокоює. Його обирають прямолінійні люди, які не терплять недоліків оточуючих. Голубий – колір чистої свідомості, води. Це колір довірливих, вірних, готових на самопожертву, артистичних, дружніх, тих, які не переносять самотності. Синій – колір неба і моря, символізує спокій, вірність, ніжність, вічність, добро. Його люблять натури спокійні. Фіолетовий – колір таємниці, магії, інтуїтивного мислення. Люди, що його обирають, гармонійні, проте інколи їм не вистачає впевненості у своїх силах. Білий – символ істини, честі, злагоди, абсолютної свободи і починань. Його обирають ті, хто прагне спокою і гармонії. Рожевий – колір мрійливих, слабких і дуже ніжних, «домашніх» людей, які цінують комфорт і тишу. Інколи обіцяють більше, ніж можуть виконати.

Слайд 2

Дотримуйтесь правил! Вік живи – вік учись. Треба знати, що і де сказати. Розкажи другу – піде по кругу. У роботі швидко минає час.

Слайд 3

Завдання заняття розкрити теоретичну суть поняття «міжособистісні відносини», знайти шляхи регулювання та корегування міжособистісних відносин в учнівському колективі, усвідомити наявні проблеми у професійній сфері, ознайомитися з алгоритмом проведення «броунівського руху», навчитися вирішувати педагогічні ситуації

Слайд 4

СИСТЕМА РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА З РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОРЕГУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН В УЧНІВСЬКОМУ КОЛЕКТИВІ Тренінгове заняття

Слайд 5

Міжособистісні відносини почуття, що зближують людей, об'єднують їх; сторони демонструють готовність до співпраці, до сумісних дій. кон'юнктивні диз'юнктивні почуття, які роз'єднують людей, у них не виникає бажання до співробітництва.

Слайд 6

“Асоціативний кущ” ? КОНФЛІКТ ? ? ? Конфлікти часто не мають причини, але завжди мають наслідки І.Карлов

Слайд 7

Компоненти МО: 1) когнітивний; 2) емоційний; 3) інтеракційний.

Слайд 8

Вирішуємо педагогічні ситуації Ситуація 1. Ви - Робінзон Крузо. Ви – вчитель. Учні працюють на шкільному дворі. Один з них заявляє: «Краще полежу, набридло мені працювати» Ситуація 2. Ви - Добра Фея. Ви – вчитель. Учитель заходить в клас. Учні, не звертаючи на нього уваги, продовжують щось обговорювати. Один із учнів сидить окремо від інших. Ситуація 3. Ви - Віталій Кличко. Ви – вчитель. Учитель виходить зі школи. А на подвір’ї школи два учні б’ються, а інші викриками «вболівають». Ситуація 4. Ви - Шерлок Холмс. Ви – вчитель. У своєму класі ви випадково натрапляєте на записку, в якій нецензурними словами названо одну із учениць класу. Є підпис автора записки.

Слайд 9

Ситуація 5. Ви - Колобок. Ви – вчитель. Усі учні вашого класу вкотре стараються розпочати негативну розмову про вчителя, який викладає у школі інший предмет. Ситуація 6. Ви - Чарлі Чаплін. Ви – вчитель. До вас, як до класного керівника, доходять чутки, що в класі є чіткий поділ на дві групи: хлопчики і дівчатка. Ситуація 7. Ви – Попелюшка. Ви – вчитель. Ви спостерігаєте, що у вашому класі з однією дівчинкою ніхто не спілкується ось уже місяць. Ситуація 8. Ви - Богдан Хмельницький. Ви – вчитель. Ви – черговий вчитель. Що перерви ви спостерігаєте, що учні одного класу ображають учнів іншого.

Слайд 10

Алгоритм дій Спочатку вислухайте всіх учасників конфлікту або представників груп. Не потрібно підготувати тільки одну сторону конфлікту (посміхатися, кивати головою), навіть якщо її аргументи на перший погляд здаються переконливими. Не робіть висновків щодо сутності конфлікту, не вислухавши всіх учасників. Не довіряйте емоціям учнів. Не давайте ніяких оцінок. Говоріть лише про сутність конфлікту. Найголовніше під час першої розмови виявити справжню сутність конфлікту та його мотиви.

Слайд 11

Результати анкетування через образи, плітки, заздрості, доноси – 6 учнів. - через відсутність взаємопорозуміння - 4 учнів. - у зв'язку з боротьбою за лідерство - через протиставлення особистості учня колективу - у зв'язку з громадською роботою – 3 учнів. - в дівчаток через хлопця – 1 учень. - через почуття ненависті до однокласника – 5 учнів. - через підлість і зрадництво - через підлабузництво, існування «липових відмінників і любимчиків вчителів» - 3 учнів. - через брехню і зарозумілість – 4 учнів. - суперництво між однокласниками – 4 учнів.

Слайд 12

“Малюнок на двох” Якщо збережена нейтральна смуга – людина уникає конфліктів, не бажає пускати на «свою територію». Якщо наявні домальовування елементів у малюнку іншого – людина перевіряє контакт: «Із тобою можна поговорити?» Якщо малюнок спільний – такі люди отримують насолоду від самого процесу взаємодії. Захоплення територією: той, хто зробив це – активний, не дуже агресивний, йому властивий авторитарний стиль спілкування, який може призвести до порушення контактів, до конфлікту.

Слайд 13

Епіграф заняття Ми нічому не можемо навчити дорослих. Ми можемо тільки допомогти їм відкрити це в собі Галілео Галілей

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Виховна робота