Школа, як осередок розвитку громади
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Школа, як осередок розвитку громади. Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Солгутове “Школа добра і злагоди”
Шляхи реалізації Управлінська діяльність з 2004 Громадянське виховання з 2002 Школа є опорною з таких напрямків Управлінська діяльність з 2004 Школа проти СНІДу з 2011 Школа сприяння здоров'ю з 2008 Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів “Школа добра і злагоди” с Солгутове
Модель Школи сприяння здоров‘ю «В здоровому тілі – здоровий дух» Комплексно – цільова програма “Здоров‘я”
Мета програми для забезпечення належної організації навчально-виховного процесу та додержання відповідних санітарно-гігієнічних умов. Проведення медико-профілактичних ініціатив Повне забезпечення педагогічними кадрами, допоміжним обслуговуючим персоналом формування, збереження, зміцнення та відновлення здоров'я дітей, учнів та педагогічних колективів Завданням програми є: прагнення поліпшення матеріально-технічної бази
1.2. Для досягнення поставлених цілей потрібно вирішити такі основні завдання впровадження політики , орієнтованої на формування, збереження га зміцнення здоров'я , побудованої на прогресивній соціальній моделі, турботі про кожну людину формування в освітянському середовищі засад загальноосвітньої моралі та культури здоров‘я впровадження валеологічних технологій оздоровлення, спрямованих на зміцнення здоров'я молодого покоління і педагогічного колективу оволодіння системними валеологічними знаннями, прищепленням навичок здорового способу життя, формування валеологічної свідомості, потреби громадської діяльності щодо зміцнення здоров'я
Напрямки роботи 1.Роботи зі стимулювання почуття власності гідності кожного учня і прищеплення впевненості в його здатності вплинути на життя школи. 2.Розвиток добрих стосунків між учнями, а також між учнями та персоналом школи в повсякденному житті. 3.Висвітлення перед персоналом і учнями соціальних завдань школи, пов'язаних зі збереженням та зміцненням здоров'я, формуванням валеологічного світогляду. 4.Створення творчих стимулів для учнів і персоналу шляхом різноманітних форм заохочення. 5.Створення сприятливих умов шкільного середовища, потрібних для успішного навчання та роботи. 6.Розвиток співробітництва між школою, батьками, громадськістю 6. 7.Розвиток наступності між ланками навчального процесу
Напрямки роботи 8. Активне сприяння здоров'ю і добробуту персоналу школи. 9. Поведінки персоналу у формуванні валеологічного світогляду у дітей, підлітків та молоді. 10 Харчування в школі для планування оздоровчих програм та прищеплення гігієнічних знань. 11. зацікавлених установ і громадських організацій для всебічної підтримки валеологічної освіти і виховання. Забезпечення активного оздоровчого процесу у період зимових, весняних канікул. В період літньої оздоровчої компанії з повноцінним харчуванням. . Врахування ролі Використання можливостей Розвиток шкільної служби охорони здоров'я . від звичайних медичних оглядів до активної підтримки валеологічного виховання і навчання та заходів, що сприяють збереженню здоров'я молодого покоління.
Завдання: Формування бази даних про стан здоров’я школярів на основі моніторингу результатів поглибленого медичного огляду на 3-х рівнях паспортизації . Стимулювати підвищення уваги учнів, їх батьків, учителів до питань здоров’я , здорового способу життя, розвитку рухової активності дітей. Мета: Формування у школярів свідомого ставлення до свого фізичного і психічного здоров’я як до найвищої цінності, як до фактора успіху у подальшому житті. Мета і завдання створення розробки «Паспорта здоров’я школяра»
Прогнозовані результати 1.Підвищення стійкості імунітету організму до різних захворювань. 2.Попередження розвитку початкових форм патологічних змін у організмі школярів, забезпечення ранньої діагностики захворювань. Оздоровлення дітей «групи ризику». 3.Підвищення працездатності учнів, зниження кількості пропусків занять через простудні хвороби , підвищення рівня успішності. 1.Розробка оптимального режиму навчання і відпочинку. 2.Розширення фронту профілактичної роботи з учнями для зміцнення здоров’я . 3.Оформлення для кожного учня «Паспорта здоров’я школяра». 4.Розширення шкільного інформаційного простору , володіння інформацією про стан здоров’я кожного учня, кожного класу, всієї школи Практичні Науково-педагогічні
Механізм реалізації 1.Через роботу з педагогічними кадрами 2.Через роботу з учнями 3.Через роботу з батьками і громадськістю. Умови, що необхідні для реалізації розробки і досягнення прогнозованих результатів 1 Розробити «Паспорт здоров’я школяра» на всіх учнів.
Паспорт здоров’я школяра 1.ПІБ учня ______________________________________________________________ 2.Дата народження ________________________________________ 3.Адреса _________________________________________________ 4.Склад сім’ї______________________________________________ 5.Умови проживання (власний будинок, наймана квартира, окрема кімната, загальна кімната)___________________________________ 6.Харчування вдома (1,2,3 рази на добу)_______________________ 7.Харчування в школі (1,2,3 рази на добу)______________________ 8.Якість харчування. (2-3 рази на тиждень, 1 раз на тиждень, у святкові дні, щодня) Відомості про здоров’я в паспорт вносять класний керівник , класовод із медичної карти учня М’ясо, риба, ковбаса Молочні продукти, яйця Овочі (крім картоплі) Картопля Макароннівироби Фрукти , соки
Пояснення : пункти від 1 по 11 (включно) заповняє класовод, класний керівник пункт 12 заповняє медсестра школи пункт 13 заповняє вчитель фізкультури Класний керівник: підпис Медсестра школи: підпис Вчитель фізкультури: підпис 13. Функціональні можливості дитини учитель фізкультури вносить дані про функціональні можливості учня Парамет- ри Навч. рік Клас Клас Окружність грудей Підтягування і віджимання Стрибки в довжину з місця Швидкісні якості Загальна витривалість 30 м (1-4 кл) 60 м (5-8 кл) 100 м 9-11 кл 300м (дів.) 500м (хл.) 1-4 кл. 500 м (дів.) 1000м (хл.) 5-8 кл 1000м (дів.) 2000 м (хл.) 9-11 кл. …
Час роботи з паспортом у школі. Умови, що необхідні для реалізації розробки і досягнення прогнозованих результатів Батьки щорічно заповняють анкету про здоров’я дитини. на класних годинах, де проводяться бесіди, лекції , тренінги, години спілкування з питань безпеки життєдіяльності та профілактики захворювань
Умови, що необхідні для реалізації розробки і досягнення прогнозованих результатів 2 3 4 5 Оформлення куточка у медичному кабінету «Як зберегти здоров’я школяра». Роздрукувати «Паспорт здоров’я школяра» на всіх учнів. Функціонування кабінету аромо- та фізіотерапії. Робота шкільного фітобару . Планування спортивно-масової роботи на навчальний рік . Профілактичні бесіди, лекції, тренінги, тощо. 6
Виконання державних тестів і нормативів оцінки фізичної підготовленості населення України по загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів с. Солгутове Започаткована: 2008 рік 7 Умови, що необхідні для реалізації розробки і досягнення прогнозованих результатів Зведена відомість Аналізується динаміка змін
Призначення «Паспорту здоров’я школяра» родини вчителя лікаря психолога щодо вибору майбутньої професії учня з урахуванням стану його здоров’я координація дій на основі 3-х рівневої системи аналізу стану здоров’я. . Розширення інформаційного простору
Фізіотерапевтичний кабінет аромотерапія ФАП СІМ’Я Пошук інформації Результати медичних оглядів Визначення групи здоров’я Інформація про відхилення у стані здоров’я Умови проживання Якість харчування в сім’ї , + + ШКОЛА Гаряче харчування фітобар Медична сестра здоров’я- зберігаюча педагогіка =
Цей кабінет містить в собі аромалампу. Ця лампа сприяє лікуванню Практично всіх хвороб. Умови, що необхідні для реалізації розробки і досягнення прогнозованих результатів
Також в цьому кабінеті є ультрафіолетовий випромінювач. Його використовують для лікування захворювання верхніх дихальних шляхів:ніс, носоглотка, мигдалини, порожнини вуха, риніти, синосити, гайморити, ринофарингіти, фарингіти, транзиліти, ангіни.
“Зелена аптека” Впровадження Дослідницько-пошукових міжпредметних проектів в напвчально виховний процес Керівники проекту: Волощук Н.Г, вчитель початкових класів Бондар М.М., вчитель основ здоров’я Виконавці проекту: Учні 2,6 класів 2009рік Умови, що необхідні для реалізації розробки і досягнення прогнозованих результатів
Робота пришкільного табору “Берізка” Умови, що необхідні для реалізації розробки і досягнення прогнозованих результатів
Умови, що необхідні для реалізації розробки і досягнення прогнозованих результатів Збір лікарських рослин
Напрямки роботи соціально-психологічної служби школи Умови, що необхідні для реалізації розробки і досягнення прогнозованих результатів
Зворотній зв’язок Ми консультуємо Індивідуальні форми Групові форми Організація зустрічей з лікарем-наркологом тренінги Батьківські Збори Круглі столи Психолого-педагогічні семінари з залученням вчителів, батьків анкетування родину дітей вчителів Скринька батьківської поради співбесіда
Проведення моніторингу стану здоров'я Наявність інформації про ставлення учнів до свого здоров'я Медичний огляд учнів лікарями Інформаційне забезпечення(Куточок “Здоров'я”) Цикл бесід, які формують потреби в здоровому способі життя Спортивні секції Загальношкільні дні здоров'я Туристичні походи Спортивні змагання, розваги, ігри, тощо Спеціальна медична група Канікули під гаслом “Здоровому - все здорове” Загальношкільні акції (конкурси малюнків, плакатів, тощо) Створення належних умов для навчально – виховного процесу Наявність обладнання та оснащення для збереження здоров'я Бесіди про здоров'я з батьками вітамінізація фіточай Літній оздоровчий табір Формування здорового способу життя через навчальні предмети Діти Педкодектив Батьки +) Випуск санітарних бюлетенів +)
Наші досягнення Міністерство науки і освіти, молоді та спорту України Наказ №1102 від 7грудня 2009р. Про підсумки проведення конкурсу – захисту сучасної моделі навчального закладу – Школи сприяння здоров'ю На ІІІ етапі (заключному) представлені матеріали 357 моделей загальноосвітніх, дошкільних, позашкільних та професійно – технічних навчальних закладів.
Відповідно до рішення конкурсної комісії визначено переможцями конкурсу педагогічний колектив загальноосвітньої школи І-ІІІст. с. Солгутове
Плани на перспективу (починаючи з 2012 року) Відповідно до міжнародних стандартів якості діяльності громадсько-активної школи (ГАШ) та за сприяння Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» втілити та реалізувати програму «Школа як осередок розвитку громади»
Наші координати: Кіровоградська область Гайворонський район с. Солгутове вул. Центральна,8 Тел: 8(05254)31740 Електронна пошта: solhytove_school@ukr.net Дякуємо за увагу! Запрошуємо до співпраці!
Схожі презентації
Категорії