Подолання проблем вихованості
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Шляхи подолання проблем вихованості учнів на уроках, в позаурочний час та в родинному середовищі
Вихованість – це комплексна характеристика особистості, враховує наявність і рівень сформованості в неї суспільно значущих якостей. Активність Сміливість Сила волі Самокритичність Стриманість Цілеспрямованість Допитливість Естетичний розвиток Відповідальність
Серцевину вихованості становлять духовні якості, що визначають етичну культуру вихованця, рівень етичної вихованості, яка покликана сприяти освіті, навчанню і розвитку, а також з часом самовдосконаленню.
Причини невихованості «Ломка» традиційної культури. Антиморальний вплив ЗМІ. Криміналізація деяких сфер життя. Втрата ролі церкви та знецінення духовних орієнтирів. Масова невихованість дорослого населення. ...
Неусунення більшості причин невихованості є результатом «популізму» та формального підходу до проблеми відповідальними інстанціями
Тому педагогами постійно проводиться робота з соціальної адаптації учнів, що спрямована на виховання творчої особистості, впевненої у власних силах, здатної до адекватної самооцінки.
Робота педагога включає виховання емоційної культури підлітків; створення позитивного психологічного клімату в колективі; створення обстановки, яка ґрунтується на повазі та довір'ї до учнів, сприяє їх розкріпаченню; розвиток самоусвідомленості учня, впевненості у власних силах, вимогливості до себе; застосовування методів виховної роботи, які відволікають увагу від масової інформації, яка особистість; повернення до народних традицій; залучення до участі в художній самодіяльності; виховання естетичних смаків.
Виховний процес вимагає постійного удосконалення В. Сухомлинський «У школі і стіни повинні говорити»
Удосконалення передбачає: організацію виховних центрів — створення музеїв, тематичне оформлення рекреацій; 1
Удосконалення передбачає: органічне поєднання завдань, вирішуваних школою, з потребами довкілля; 2
Удосконалення передбачає: створення в школі морально-психологічного клімату поваги до знань; 3
Удосконалення передбачає: підбір раціонального змісту виховання відповідно до його мети і рівня вихованості колективу й окремих учнів; 4
Удосконалення передбачає: своєчасне проведення виховних заходів. Нерідко деякі виховні заходи проводять лише після того, як у школі стався неприємний випадок. 5
Удосконалення передбачає: розумне співвідношення між інформаційними методами і залученням їх до різних видів діяльності; 6
Удосконалення передбачає: підвищення емоційності виховних заходів. Це ґрунтується на таких положеннях; 7
Удосконалення передбачає: підготовку учнів до життя в демократичному суспільстві ,потребує відмови від командного стилю в ставленні до них; 8
Скільки батьків - стільки методів виховання вибір методів залежить від педагогічної культури батьків
Батьками використовуються загальні методи виховання: переконання (пояснення, навіювання, рада); особистий приклад, заохочення (похвала, подарунки, цікава для дітей перспектива); покарання (позбавлення задоволень, відмова від дружби, тілесні покарання). …
Засоби вирішення виховних завдань в сім'ї слово, батьківський авторитет, праця, навчання, традиції, громадська думка, мікроклімат сім'ї, радіо, телебачення, режим дня, література, ігри, спорт, свята
Умови вибору методів виховання Знання батьками своїх дітей, їх позитивних і негативних якостей. Особистий досвід батьків. Спільна діяльність .Немає спільної діяльності, немає і приводу, і можливості для спілкування. Педагогічна культура батьків.
Чи варто звинувачувати когось? 28% батьків не працюють на ПК, отже, не можуть навіть перевірити, що на ПК робить дитина.
Чи варто звинувачувати когось? 72% учнів можуть переглядати телепередачі окремо від батьків.
Вихованість – це не вроджена риса, але формується від народження. Її простіше виховати, ніж відкорегувати.
Схожі презентації
Категорії