X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Інформаційно-просвітницька робота серед учасників виховного процесу в системі превентивного виховання

Завантажити презентацію

Інформаційно-просвітницька робота серед учасників виховного процесу в системі превентивного виховання

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Підготувала: Кузьменко Дар’я Миколаївна, заступник директора з виховної роботи грудень 2012 р. м. Нова Каховка

Слайд 2

СХЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ НВК№2 Адміністрація - організація; контроль; методичний супровід; координування (взаємозв’язок школи, сім’ї, суспільства). Соціально-педагогічна служба - вивчення та корекція розвитку особистості учнів в усіх сферах його діяльності; проведення заходів превентивного спрямування; залучення спеціалістів Класоводи та класні керівники - створення умов для розвитку особистості учня; проведення заходів превентивного спрямування; залучення спеціалістів Вчителі-предметники - виховна робота під час проведення предметних тижнів; допомога у проведенні заходів превентивного спрямування. Учнівське врядування - залучення до проведення загальношкільних заходів; просвітницька робота серед однолітків; ведення моніторингу участі класів у загальношкільних заходах. Служби міського виконкому, СССДМ Кримінальна міліція Позашкільні заклади освіти Громадські організації Батьки Рада профілактики Наради при директору Педагогічна рада ШМО класоводів та класних керівників Рада учнівського врядування

Слайд 3

Очікуваний результат: Створення цілісної системи превентивного виховання в закладі Розвиток соціальної компетентності батьків з питань запобігання негативній соціалізації у родині Забезпечення відповідних умов для розвитку фізично та психічно здорової особистості . Підвищення соціальної, психологічної, фізичної адаптації учнів у суспільстві. Підвищення рівня правової свідомості, щодо запобігання протиправній поведінці та негативним проявам у суспільстві

Слайд 4

Мета роботи: забезпечення постійної відповідальної поведінки, сформованості імунітету до негативних впливів соціального середовища

Слайд 5

Основні завдання превентивного виховання: створення умов для формування позитивних якостей особистості в процесі різноманітних видів трудової, навчальної, позашкільної й іншої діяльності, що сприяють інтелектуальному, морально-етичному, естетичному розвитку, виробленню стійкості до негативних впливів середовища; забезпечення соціально-психологічної, педагогічно-зорієнтованої діяльності для запобігання залучення дітей і молоді до негативних ситуацій; стимулювання дітей і молоді до здорового способу життя і позитивної соціальної орієнтації, сприяння розвитку здоров’язбережувального навчально-виховного процесу, навчанню з раннього віку навичкам відповідальності за власне життя і здоров’я; профілактика дитячої безоглядності; формування правової свідомості, проведення просвітницької роботи щодо запобігання протиправній поведінці, шкідливим звичкам, захворюванням та хворобам.

Слайд 6

Застосовані принципи превентивного виховання : - принцип гуманістичної орієнтації превентивного виховання - принцип врахування вікових, гендерних та індивідуальних особливостей дітей - принцип стратегічної цілісності; - принцип наступності ; - принцип виховання в колективі; - принцип індивідуалізації; - принцип соціальної адекватності; - принцип соціального партнерства;

Слайд 7

Функції превентивного виховання:       Діагностично-прогностична функція полягає в аналітичній роботі зі з'ясування причин і умов відхилень у поведінці дітей; у передбаченні тенденцій їхнього розвитку; у виявленні шляхів і способів превентивного втручання в соціальну ситуацію розвитку особистості.      Корекційно - реабілітаційна функція ставить за мету узгодження виховного процесу з реальними умовами соціалізації дитини і пов'язана із втручанням у негативну ситуацію її розвитку на рівні знань, емоцій, поведінки, використання оптимальної коригувальної допомоги, перевиховання та подолання негативних проявів у поведінці, налагодження стосунків для позитивного способу життя.      Освітньо-консультативна функція передбачає використання сучасних технологій надання оптимальної освітньої, консультативної інформації.      Організаційно-методична функція ставить за мету опрацювання і реалізацію міжгалузевих науково-дослідних проектів із проблем превентивного виховання; дослідження соціально-гігієнічних та медико-біологічних факторів розвитку схильності неповнолітніх до негативної поведінки та розробку заходів щодо їі профілактики.       Інтнегрaтивно - просвітницька функція передбачає збір, аналіз, адаптацію узагальнення та впровадження вітчизняного й зарубіжного досвіду превентивної практики, інтеграцію у світовий превентивний процес у роботі з дітьми і молоддю.

Слайд 8

Напрямки превентивного виховання Формування навичок здорового способу життя Морально-правове виховання Правове та правоосвітнє виховання

Слайд 9

залучення до проведення загальношкільних заходів; просвітницька робота серед однолітків; ведення моніторингу участі класів у загальношкільних заходах

Слайд 10

Залучення батьківської громадськості

Слайд 11

Залучення батьківської громадськості Просвітницька робота в системі ПВБ: Лекції “Насильство над дитиною” ; “Жорстоке поводження з дітьми. Профілактика та уникнення” “Подружні конфлікти та проблеми дітей” “Діти в Інтернеті: реальні ризики віртуальних занурень” Семінари “Як запобігти появі шкідливих звичок” “ Агрессія: її причини та наслідки” “ Молодіжна субкультура і ваше ставлення до неї” “ Виховання сексуальної культури” Зустріч за круглим столом, обмін досвідом “Культура спілкування підліткив, чому діти лаяться? ” “Вираження гніву в сімї, як це впливає на почуття вини ” “Дозвілля і відпочинок дитини ” “Підлітки в сімї та дитячому колективі ” Зустріч зі спеціалістами “Здорові діти у здорових батьків” “Профілактика шкідливих звичок серед неповнолітніх” “ Профілактика алкоголізму серед неповнолітніх” “Профілактика наркоманії серед неповнолітніх” “Старшокласники. Інформаційний мінімум про СНІД”

Слайд 12

Залучення батьківської громадськості Залучення до проведення загальношкільних заходів

Слайд 13

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ РОБОТИ: Підвищення показників рівня вихованості:

Слайд 14

Зниження кількості уроків, пропущених без поважних причин:

Слайд 15

Відсутність сформованих шкідливих звичок у дітей та підлітків. Під час проведення рейдів «Палінню – ні!» не виявлено жодного курця. Про відсутність шкідливих звичок в учнів свідчать і результати анкетування на визначення рівня вихованості, де одним з критеріїв є наявність шкідливих звичок. Відсутність скоєння злочинів та правопорушень учнями НВК.

Слайд 16

Достатній рівень соціальної активності учнів. У школі ведеться моніторинг участі класів у загальношкільних заходах (в тому числі й превентивного спрямування). Учні НВК є учасниками та переможцями міських, обласних, Всеукраїнських конкурсів.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Виховна робота