Інформаційні процеси
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Коли ми слухаємо вчительку на уроці ми… Отриману інформацію ми можемо… Коли ми читаємо журнал ми… Чи можуть технічні пристрої видавати звуки? Приведіть приклади. Закінчи пропозицію
2. Узагальнити через протиставлення: дуб – дерево, а смородина - … плаття – одяг, а черевики - … Капуста – овоч, а яблуко - … Марійка – дівчинка, а Сашко - … Джміль – комаха, а синичка - … кущ взуття фрукт хлопчик пташка
пухнаста, руда, працьовита -… 3. Визначити предмет за його ознаками (колір, форма, розмір…):
5. «Навіщо і чому» Як гадаєш, навіщо ти відвідуєш школу? Навіщо потрібний телевізор? Навіщо людям потрібний одяг?
Чому взимку надворі сніг не тане? Чому риби плавають, птахи – літають, а люди ходять по землі? Чому предмети падають униз, а не вгору? 5. «Навіщо і чому»
Фізкультхвилинка Сильний вітер до землі Гне дерева молоді. А вони ростуть, міцніють, Вгору тягнуться, радіють. Вітер віє нам в лице; Захиталось деревце. Вітерець все тихше, тихше, Деревце все вище, вище!
Дмитрик розбив чашку. Що йому треба робити? Уяви, що ти заблукав у місті. Що робити? Як вчинити найкраще? 6. Твої пропозиції
7. Гра «Доповни прислів’я» Вода потекла, весну… Грак на горі – весна на… Зробив діло – гуляй … Стук, грюк, аби з … принесла дворі сміло рук
Поспішиш – людей … І сам не гам, і другому не … На язиці густо, а на ділі… Хто багато читає, той багато… 7. Гра «Доповни прислів’я» насмішиш дам пусто знає
Схожі презентації
Категорії