РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР-РОЗДУМ НА ТЕМУ «ЗОБРАЖЕННЯ ПОКРІПАЧЕННЯ УКРАЇНИ В РОМАНІ ПАНАСА МИРНОГО «ХІБА РЕВУТЬ ВОЛИ, ЯК ЯСЛА ПОВНІ?»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР-РОЗДУМ НА ТЕМУ «ЗОБРАЖЕННЯ ПОКРІПАЧЕННЯ УКРАЇНИ В РОМАНІ ПАНАСА МИРНОГО «ХІБА РЕВУТЬ ВОЛИ, ЯК ЯСЛА ПОВНІ?»
Назвіть складові (структурні компоненти) твору-роздуму. Якими бувають доведення (докази)? Дайте визначення індуктивного та дедуктивного твору-роздуму. Поясніть побудову кожного з них.
Поясніть значення алегоричної назви твору Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» У чому виявляється новаторство роману? Поміркуйте, які персонажі роману уособлюють виразників різних суспільних та особистих інтересів? Систематизуйте персонажі-характери роману за принципом їх соціальної диференціації та за життєвими принципами. У чому полягає особливість реалізму твору? Охарактеризуйте жахливі соціальні умови життя в с. Піски, спричинені свавіллям панів Польських.
1. Чи відповідає написане темі? 2. Співвідносність епіграфа (якщо є) з текстом та темою. 3. Як розкрита у творі основна думка? 4. На які частини ділиться твір і чи є логічний зв’язок між ними? 5. Чи відповідає зміст написаного складеному планові, обраному стилю й типу мовлення? В творі треба визначити:
6. Якщо немає плану, чи наявна послідовність викладу. 7. Чи дібрано переконливі аргументи (факти, приклади), доцільність використаного ілюстративного матеріалу. 8. Доречність цитат, їх оформлення. 9. Відсутність фактичних помилок, хибних думок, змішування матеріалу. 10. Обсяг твору. 11. Відсутність орфографічних, пунктуаційних, лексичних помилок.
Отже, Панас Мирний стоїть у перших рядах борців протии поміщицько-кріпосницької неволі, його твори на цю тему становлять нову сторінку в розвитку українського критичного реалізму.
Схожі презентації
Категорії