РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ «ПРИЧИНИ Й НАСЛІДКИ КОНФЛІКТУ МІЖ БАТЬКАМИ ТА ДІТЬМИ В ПОВІСТІ І. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО «КАЙДАШЕВА СІМ’Я»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ «ПРИЧИНИ Й НАСЛІДКИ КОНФЛІКТУ МІЖ БАТЬКАМИ ТА ДІТЬМИ В ПОВІСТІ І. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО «КАЙДАШЕВА СІМ’Я»
Правила дискусії 1. Чітко визначте свою точку зору й аргументи до неї. 2. Вступаючи в дискусію, не починайте її з тих питань, за якими ваша думка не збігається з думкою вашого опонента. 3. Висловлюючи свою думку, дотримуйтесь змістовності, правильності, повноти та послідовності розкриття теми. 4. Достатньою мірою використовуйте довідкову й художню літературу та посилання, зроблені на неї. Аргументи не слід пропонувати в низхідному порядку.
5. Уникайте категоричності, особливо якщо ви заперечуєте. 6. Умійте почути та зрозуміти опонента. 7. Не переривайте свого співрозмовника. 8. Волійте не перемогти, а знайти істину.
Як ви розумієте поняття: соціальний конфлікт, моральний конфлікт, психологічний конфлікт? Які епізоди, сцени повісті викликали сміх? Де цей сміх добродушний, а де сатиричний? Як протягом розгортання подій у повісті змінюються характери Мелашки й Лавріна? Запитання до класу
Чому, на вашу думку, Кайдашиха й Мотря не змогли вжитися в одній хаті? Як соціальні умови формують поведінку людей? (Розповісти на прикладі Мотрі й Мелашки) Розкажіть, чому виник конфлікт між представниками молодого покоління? (Між братами й невістками) Давайте спробуємо осмислити вчинки, зрозуміти їх, а також ті почуття, які переживали персонажі.
Демонстраційна таблиця Мені здається… На мій погляд… Я думаю інакше… На відміну від… Я не згоден із думкою… Я погоджуся з тим, що, але… Мені ближче позиція…
Домашнє завдання Поміркувати про почуте на уроці й письмов відповісти на запитання: «Що я порадив (ла) би (б), щоб перемир’я між сім’ями Кайдашів тривало довше?»
Схожі презентації
Категорії