Павло Тичина - Контекстуальний аналіз поезії «Гаї шумлять»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Інтегрований урок контекстуального аналізу за поезією П. Тичини Тема: « Трьом музам він коривсь…» П. Г. ТИЧИНА, «ГАЇ ШУМЛЯТЬ»
Мета: ознайомити учнів з поезіями П. Г. Тичини, біографічними відомостями; розкрити особливості поетичного таланту митця – уміння поєднати у творчості слово, музику й барви; розвивати навички виразного читання поетичних творів, естетичного смаку, абстрактного мислення, відтворювати в уяві аналогічні картини природи, спостережені в житті; виховувати любов до рідного краю, природи, поетичного слова. Тип: інтегрований урок контекстуального аналізу ( укр. література - музичне мистецтво – образотворче мистецтво). Вид : заочна мандрівка на природу.
«Зупинись ти в здивуванні красою, і в твоєму серці розквітне благородство. Дорожи красою, бережи її». В. Сухомлинський.
Гаї шумлять — Я слухаю. Хмарки біжать — Милуюся. Милуюся-дивуюся, Чого душі моїй так весело. … Гей, дзвін гуде — Іздалеку. Думки пряде — Над нивами. Над нивами-приливами,
Співаючи-кохаючи Під тихий шепіт трав голублячий. Ген неба край — Як золото. Мов золото — поколото, Горить-тремтить ріка, як музика
(Музи(за старогрецькою міфологією) — Богині і покровительки мистецтв і наук. Музи вважалися доньками Зевса і Богині пам’яті Мнемосини. Евтерпа — Муза лірики, Імена, і Кліо («що дарує славу»), пов’язані із співом, танцями, музикою, насолодою.)
Додаток до уроку Технологічна картка „Символи кольорів" Білий — чистота, невинність, мир, світло, щастя. Жовтий — сонце, життя, щастя, багатство; веселий, гарний настрій. Червоний — життя, любов; війна, агресія, хвилювання. Оранжевий — тепло, сила, врожай; активний, зігріваючий. Синій — холод, спокій, печаль. Блакитний — свіжий, легкий; чистота, вірність, далечінь, сум. Зелений — заспокійливий, врівноважений; мир, пасивність, спокій. Яскравий зеленувато-жовтий — ненависть, невірність, заздрість. Світло-зелений — чистота, радість, свято. Темно-зелений — надія, мир, спокій, віра. Характеристика музики Лірична Жалібна Чарівна Приємна Ніжна Добра Душевна Сумна Поетична Журлива Енергійна Скорботна Радісна Тривожна Таємнича Сувора
Творча робота в групах над КСВ КСВ №1. Напишіть пейзажний етюд «Гаї шумлять» за поданим початком: …Десь високо в небі пливуть білі хмаринки, і я замилувався тим, як вони повільно й велично пропливають по небу. Я милуюся, разом із тим дивуюся, чому це раптом мені так стає весело. Враз десь здалеку почувся дзвін… КСВ №2 . Уявіть себе журналістами . Які б питання ви б хотіли задати поетові? Розіграйте сценку «Інтерв'ю з П. Тичиною». КСВ №3. Ви – поети. Складіть акровірш зі словом «Україна».
Список використаних джерел: http://900igr.net http://fxfp.ru Сухомлинський В.О. Вибр. твори: У 5 т. - К.: Рад. шк., 1976-1978. http://www.br.com.ua http://alive-inter.net http://litakcent.com
Схожі презентації
Категорії