П. Тичина "Хор лісових дзвіночків"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Ах, скільки радості, Коли ти любиш землю, Коли гармонії шукаєш у житті! Павло Тичина Епіграф уроку
Хто з вас, діти, нас не знає? Ми у лісі проживаєм, дзвоном сонце зустрічаєм, Маєм гарні сині очки, називаємось….
це художній засіб, за допомогою якого один предмет зіставляється з іншим, чимось на нього схожим. Вислів, що є порівнянням, найчастіше приєднується до інших слів у реченні сполучниками як, немов, неначе, ніби. Порівняння -
Стилі мовлення Назва стилю Сфера застосування Мета спілкування Основні види висловлювань Художній Мистецтво слова (фольклор, художня література) Естетичний вплив через образневідтворення дійсності Оповідання,повісті, романи, вірші, казки, легенди тощо Публіцистичний Суспільне життя Формування ставлення людей до суспільно важливих справ Виступи, доповіді, лекції, статті Науковий Наука, техніка, освіта Виклад наукової інформації Виступи,доповіді, лекції, підручники Розмовний Побут, сімейні, дружні стосунки Обмін інформацією, думками Діалоги, записки, особисті листи
Вправа “Усне малювання” Описати дзвіночки в різних стилях: 1 група – у художньому; 2 група – у науковому; 3 група – у розмовному; 4 група – у публіцистичному.
Алітерація – повторення подібних за звучанням приголосних у віршовому рядку, строфі для підсилення звукової або інтонаційної виразності та музичності. Асонанс – повторення однакових голосних звуків у рядку або строфі, що надає віршованій мові благозвучності, підсилює їх музичність.
Інтонація ( з лат. – голосно промовляти) – тон читання, котрий допомагає висловити почуття, що проймають твір, і своє ставлення до того, про що ми читаємо. Темп (з італ. – час, тривалість) – ступінь швидкості, з яким слід читати текст. Розрізняють швидкий, середній та уповільнений темпи. Пауза (з грецьк. – припинення) – зупинка в читанні. Довгі: . : … ; -, ! ? Середні: , - Короткі: логічна пауза Логічний наголос (з грецьк. – правильний, змістовний) – виділення силою голосу слів, які є дуже важливими для висловлення думки. Засоби виразного читання
Я переконався, що П. Тичина… Мені сподобався вірш «Хор лісових дзвіночків», тому що… На сьогоднішньому уроці мені сподобалося…, а не сподобалося... “Мікрофон”
Прізвище, імя _________________ Моя підготовка до уроку _______ Моя робота на уроці ___________ Загальна кількість балів ________ Картка самооцінювання
Вивчити вірш ««Хор лісових дзвіночків» напам’ять. За вибором: Підготувати усний твір про роль природи в житті людини. Скласти казку про життя лісових дзвіночків чи інших квітів. Передати поетичну красу рідної природи фарбами чи олівцями. Домашнє завдання
Схожі презентації
Категорії