X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
М.КОЦЮБИНСЬКИЙ. «ТІНІ ЗАБУТИХ ПРЕДКІВ». ПРОТИСТАВЛЕННЯ ПОЕТИЧНИХ ОБРАЗІВ ІВАНА ТА МАРІЧКИ ОБМЕЖЕНІЙ ПАЛАГНІ. РОЛЬ ДІАЛЕКТИЗМІВ ТА ХУДОЖНІХ ЗАСОБІВ

Завантажити презентацію

М.КОЦЮБИНСЬКИЙ. «ТІНІ ЗАБУТИХ ПРЕДКІВ». ПРОТИСТАВЛЕННЯ ПОЕТИЧНИХ ОБРАЗІВ ІВАНА ТА МАРІЧКИ ОБМЕЖЕНІЙ ПАЛАГНІ. РОЛЬ ДІАЛЕКТИЗМІВ ТА ХУДОЖНІХ ЗАСОБІВ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

М.КОЦЮБИНСЬКИЙ. «ТІНІ ЗАБУТИХ ПРЕДКІВ». ПРОТИСТАВЛЕННЯ ПОЕТИЧНИХ ОБРАЗІВ ІВАНА ТА МАРІЧКИ ОБМЕЖЕНІЙ ПАЛАГНІ. РОЛЬ ДІАЛЕКТИЗМІВ ТА ХУДОЖНІХ ЗАСОБІВ Заключний урок

Слайд 2

Учень повинен знати: образи Івана та Марічки, Палагни характеротворення образів-персонажів поняття “діалектизми” поняття «ідейний зміст твору» Учень повинен вміти: аналізувати, порівнювати, узагальнювати образи Івана та Марічки, Палагни знаходити діалектизми та художні засоби виявляти творчість та вміння співпрацювати в колективі

Слайд 3

Літературний диктант

Слайд 4

Відповіді до літературного диктанту Криворівня Палійчуки і Гутенюки Денцівка Палагна Трембіта Іван Чугайстир Коломийки Цукерок Чарівник Гуцульщина Родова ворожнеча

Слайд 5

Серед таємничого дихання предковічних гір письменник бачить незвичайну красу і взаємозв'язок в усьому. Коцюбинський знаходить напрочуд вдалі засоби для розкриття внутрішнього світу гуцула від народження до старості, намагається художньо довести думку, що гуцули – найоригінальніший народ, з багатою фантазією, зі своєрідною психікою…

Слайд 6

Слайд 7

Слайд 8

Слайд 9

Слайд 10

Слайд 11

Гуцули-майстри народної творчості

Слайд 12

ВПРАВА «Вільне письмо» Протягом 5 хвилин, без зупинки, напишіть все, що спадає на думку, коли ви думаєте про твір «Тіні забутих предків», тобто складіть список думок, які стосуються даного твору.

Слайд 13

Вправа «Триступеневе інтерв’ю» Орієнтовні питання інтерв’ю: - Чому образи Івана та Марічки можна назвати поетичними? - Чим образ Палагни протиставляється образам Івана та Марічки? - Які причини того, що подружнє життя Івана та Палагни не склалося?

Слайд 14

Діалектизми Художні засоби: Епітети Метафори Порівняння Риторичні фігури Уособлення Фразеологізми Історизми та архаїзми

Слайд 15

ЗАВДАННЯ: У запропонованих уривках для дослідження знайти і виписати діалектизми, художні засоби, визначити їх значення для розуміння ідейного змісту всього твору

Слайд 16

«Понятійна таблиця» (для узагальнення образів, колективна робота) Ознаки Дійові особи Іван Марічка Палагна Юра Риси характеру Портретні деталі Психологічний стан Ставлення до людей, один до одного

Слайд 17

Слайд 18

Слайд 19

Слайд 20

Слайд 21

Слайд 22

Слайд 23

Слайд 24

Слайд 25

Слайд 26

Слайд 27

Уяви гуцулів

Слайд 28

С.Параджанов та кінофільм «Тіні забутих предків»

Слайд 29

Домашнє завдання Усі висновки з уроку ви зробите у домашньому завданні: скласти 5-хвилинне есе: «Тіні забутих предків» - дума про добро чи зло, любов чи ненависть? або “Карпатські Ромео та Джульєтта: спільне і відмінне від Шекспіра”. Успіхів!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська література