Григір Тютюнник « Климко». Подорож воєнними стежками Климка у пошуках добра і милосердя.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Урок української літератури 7 клас Григір Тютюнник « Климко». Подорож воєнними стежками Климка у пошуках добра і милосердя. ( Воєнне дитинство в повісті. Характеристика Климка) Підготувала: вчитель української мови та літератури ЗОШ I – II ст. № 21 Савіна В.В.
Григір Тютюнник «Климко». Подорож воєнними стежками у пошуках добра і милосердя. ( Воєнне дитинство в повісті. Характеристика Климка)
п о л а в а Кросворд « Нелегка доля письменника» о н е ч ч и н а Д и т и н с т в о ш л і в к а у б е р к у л ь о з г р г о р і й а т а л я т е л я а с и л ь б л о г а Після ув’язнення батька Г.Тютюнник живе у його брата на … Назва села, де народився Г.Тютюнник. Хвороба, яка завадила відпрацювати три роки на заводі після навчання Ім’я брата Григора. Ім’я тітки Григора, вчительки української мови. Професія батька письменника. Рідний край письменника Ім’я одного із синів письменника Одна і з повістей Г. Тютюнника
« …Ідеалом для мене завжди були і залишаються ________ , ________ і ________ людської душі в найрізноманітніших проявах» ?
м и л о с е р д я с а м о в і д д а н і с т ь д о б р о т а 1 АБВ 2 ГДЕЄ 3 ЖЗИІ 4 ЇЙКЛ 5 МНОП 6 РСТУ 7 ФХЦЧ 8 ШЩЬ 9 ЮЯ 2 5 1 6 5 6 1 6 1 5 5 1 3 2 2 1 5 3 6 6 8 5 3 4 5 6 2 6 2 9
« …Ідеалом для мене завжди були і залишаються доброта, самовідданість і милосердя людської душі в найрізноманітніших проявах» Григір Тютюнник
Чи зустрів Климко на своєму шляху добрих та милосердних людей? Чи притаманні ці риси характеру Климкові?
Війна біль страх воєнне дитинство голод втрата сирота скалічені долі розчарування скитання концтабори смерть кулі
Війна Скільки в цьому слові горя та болю, страждань невинних людей. Вона забрала з собою мільйони життів, залишила в пам'яті страшні спогади…
У мільйонів людей доля відняла щасливі спогади дитинства. У них нічого не залишилось, крім сліз про минулий час.
Зупинка « Кінотеатр» Учні – « кінорежисери» Завдання: використовуючи малюнки – «кадри» до повісті, створити «фільм» і скласти коротеньку розповідь.
Зупинка « Художня майстерня» Учні – « художники» Завдання: скласти словесні портрети Зульфата, шевця, тітки Марини, Наталі Миколаївни, Климка і по можливості зробити малюнки.
Зупинка « Телепрограма « Зустріч з героєм » Учні – « актори» Завдання: перевтілитися в героя ( Зульфат, швець, тітка Марина, Наталя Миколаївна, Климко); розповісти про себе як героя повісті;
Зупинка « Краєзнавчий музей» Учні – « екскурсоводи» Завдання: підготувати історичну довідку про предмети, які розташовані на слайді.
Зупинка « Редакція газети «Правда» Учні – « журналісти» Завдання: написати і зачитати відгук до повісті Г.Тютюнника «Климко».
Мозкова атака Зупинка « Мій висновок» Яким , на вашу думку, було дитинство хлопця? Які ж риси характеру Климка розкрив автор? Чи вплинуло воєнне дитинство на формування моральних якостей героя? Як саме?
Проблемне запитання: Чи зустрів Климко на своєму шляху добрих та милосердних людей у ті страшні часи? Які моральні якості притаманні Климку? ? ? ? ? ?
Домашнє завдання Написати твір – роздум на одну з тем: 1) « Мої враження від прочитаної повісті» 2) « Чого навчає нас Григір Тютюнник повістю « Климко»?»
Схожі презентації
Категорії