Для вчителів трудового навчання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Р у с и н Е. М. ЗОШ І-ІІІ ст. №8 Презентація роботи вчителя трудового навчання (технічні види праці) ЗОШ І-ІІІ ст. №8
Р у с и н Е. М. ЗОШ І-ІІІ ст. №8 Життєдіяльність учителя Творчість Майстерність Буденність Функціонування Удосконалення, пізнання нового Розвиток ЗОШ І-ІІІ ст. №8
Р у с и н Е. М. ЗОШ І-ІІІ ст. №8 Основні риси інформаційно-технологічного суспільства виробництво, де всі технологічні процеси виконували машини, поступається виробництву з використанням сучасних, в т.ч. комп’ютерних технологій; відбувається різке збільшення нової категорії працівників – інтелектуальних службовців; освіта, в першу чергу професійна, не встигає за науково-технічним прогресом, темпи якого такі, що більшість знань є застарілими вже через 4-5 років; більше половини знань, які будуть необхідні майбутнім випускникам в їх професійній діяльності, ще не відомі; ЗОШ І-ІІІ ст. №8
Р у с и н Е. М. ЗОШ І-ІІІ ст. №8 необхідність високого рівня фундаментальної освіти, розвиток ключових компетенцій, професійна кваліфікація, які зможуть забезпечити конкурентоздатність на ринку праці; діяльність із репродуктивної все більше стає творчою, з виконавчої – все більше конструкторсько-технологічною, а технології спонукають нас до розвитку не тільки виробництва, але і суспільства в цілому. ЗОШ І-ІІІ ст. №8
Р у с и н Е. М. ЗОШ І-ІІІ ст. №8 спрямування навчально-виховного процесу на формування духовного світу особистості; утвердження загальнолюдських цінностей; потенційних можливостей та здібностей; формування життєвої компетентності учнів; творче використання інноваційних технологій. Реалізація моєї діяльності відбувається через: ЗОШ І-ІІІ ст. №8
Р у с и н Е. М. ЗОШ І-ІІІ ст. №8 Проблемне питання «Формування техніко-технологічних знань та вмінь на засадах рівневої диференціації у учнів 5-6 класів при обробці деревини та металу». ЗОШ І-ІІІ ст. №8
Р у с и н Е. М. ЗОШ І-ІІІ ст. №8 розвиває творчий потенціал учнів розвиває пізнавальну діяльність розвиває творчу активність створює атмосферу розкутості розвиває творчу уяву та фантазію розвиває почуття співтворчості в колективі Урок в системі диференційованого навчання ЗОШ І-ІІІ ст. №8
Р у с и н Е. М. ЗОШ І-ІІІ ст. №8 учитель музичного мистецтва ЗШ 15 Лисенко Вікторія Володимирівна Аналізує, прагне до самовдоскона-лення з метою розширення свого творчого потенціалу Справжній громадянин Держави майбутній фахівець з розвиненими творчими здібностями і нахилами Має активну життєву позицію, здатний до співчуття Морально, духовно багатий, має сформовані естетичні смаки ЗОШ І-ІІІ ст. №8
Р у с и н Е. М. ЗОШ І-ІІІ ст. №8 вибір темпу та способу навчання на основі самовибору підвищення самооцінки, формування впевненості у власних силах працювати у злагоді з собою, ровесниками Самостійні проекти, та робота в колективних проектах, праця в команді, групі ознайомлення з різними навчальними підходами, які стосуються того, як ефективно учитися Результат, на який може очікувати учень поетапне формування розумових і практичних дій на базі повної орієнтованої основи ЗОШ І-ІІІ ст. №8
Схожі презентації
Категорії