X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ПОБУДОВА ПОРЯДКУ ДЕННОГО

Завантажити презентацію

ПОБУДОВА ПОРЯДКУ ДЕННОГО

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ПОБУДОВА ПОРЯДКУ ДЕННОГО Як ефективно впливати на ЗМІ та зберігати їхню довіру

Слайд 2

Особисте міркування Я консультував декілька урядів щодо того, як ефективно працювати зі ЗМІ – зокрема, у В'єтнамі (фото справа). Ось кілька прикладів, просто для того, щоб створити контекст для нашого засідання. Цей принцип називається “Побудовою порядку денного”.

Слайд 3

Огляд Великобританія – інтерпретація інформації урядом або право інформувати Гватемала – спілкування у новій демократії Нігерія – крихка демократія, заражена ендемією корупції В‘єтнам – однопартійна держава, що бажає зрозуміти демократичні процеси у ЗМІ

Слайд 4

Пропаганда проти “новин” ”Найбільший урок, який я одержав із В‘єтнаму, – не довіряти заявам [нашого власного] уряду”. Сенатор Джеймс У. Фулбрайт

Слайд 5

Пропаганда чи новини? Троє солдатів сидять у бліндажу, їдять і пишуть листи додому Мирна сцена Справжня картина війни?

Слайд 6

Пропаганда чи новини? В‘єтнам. Ця фотографія зворушила б, можливо, кожного батька у світі. Її використали як обкладинку памфлету, в якому викладена “правда” про причину антиурядового повстання у В‘єтнамі. Такі драматичні живописні заклики привертають співчуття читача ще до того, як він прочитав хоч слово, через що решта історії також викликає більше співчуття в аудиторії (1966 рік). “звільнення” чи завоювання? БОРОТЬБА У ПІВДЕННОМУ ВЄТНАМІ В'єтнамський солдат збирається поховати свого сина-немовля, вбитого в’єтконгівцями

Слайд 7

Визначення терміну “пропаганда” Особливий тип представлення повідомлення, спрямований на подання порядку денного. Ширше за все цей термін використовується (історично) у політичних контекстах; зокрема, для посилання на певні зусилля, підтримувані урядами чи політичними групами. Будь-який текст у ЗМІ, який відкрито закликає аудиторію до прийняття обґрунтованості конкретного переконання. Однобічна інформація, спрямована на підтримку політичної чи військової групи або на погрозу такій групі.

Слайд 8

Пропаганда - походження У перекладі з латині – “те, що слід розповсюдити”. У оригінальному застосуванні цей термін означав комітет кардиналів, який римо-католицька церква заснувала у 1622 році (Congregatio de propaganda fide). Цей комітет готував спеціальні просвітні матеріали, які надсилалися із священиками-учнями до закордонних місій”.

Слайд 9

Значення перекручено “Ми хочемо діяти не бюрократично, а у тісному та живому контакті з народом” (1933). “Ми вийшли з народу, залишаємося частиною народу та розглядаємо себе як виконувача волі народу” (1935). “Пропаганду вести легко… коли ти виграєш” (1942). Йозеф Геббельс "We c

Слайд 10

Чорна пропаганда Чорна пропаганда – це пропаганда, яку видають за інформацію з джерела на одному боці конфлікту, тоді як насправді вона йде з протилежного боку. Її зазвичай використовують для паплюження чи спотворення ворога або поставлення його у незручне становище. Вона контрастує з сірою пропагандою, джерело якої не визначено, та з білою пропагандою, де оголошується справжнє джерело. Цей термін також іноді застосовують як синонім особливо злісної пропаганди під час війни або фальсифікації інформації, яку захоплює ворог. Справа – Григорій Зинов’єв, прибічник чорної пропаганди.

Слайд 11

Публічна дипломатія 1 Публічна дипломатія, концепція, яка зародилася у США, відрізняється від традиційної дипломатії тим, що публічна дипломатія працює не лише з урядами, а й головним чином з неурядовими особами та організаціями. Крім того, діяльність у рамках публічної дипломатії часто представляє багато різних поглядів, висловлених приватними американськими особами та організаціями на додаток до офіційних думок уряду США.

Слайд 12

Публічна дипломатія 2 “Американські традиції та американська етика вимагають від нас бути правдивими, але найважливіша причина полягає в тому, що правда – найкраща пропаганда, а брехня – найгірша. Щоб бути переконливими, ми повинні бути правдоподібними; щоб бути правдоподібними, ми повинні бути гідними довіри; щоб бути гідними довіри, ми повинні бути правдивими. Все дуже просто”. Едуард Р. Мерроу

Слайд 13

Дезінформація 1 Дезінформація, у контексті шпіонажу, військової розвідки та пропаганди, є розповсюдженням навмисно неправдивої інформації для введення супротивника в оману щодо своєї позиції або способу дії. Вона включає також викривлення правдивої інформації у спосіб, який робить її некорисною. Прийоми дезінформації можна зустріти у бізнесі та врядуванні, коли одна група використовує її, намагаючись підірвати позицію конкурента.

Слайд 14

Дезінформація 2 На відміну від пропаганди або методу Великої брехні, покликаного залучити емоційну підтримку, дезінформація призначена для маніпулювання аудиторією на раціональному рівні шляхом спростовування протилежної інформації або шляхом підтримки хибних висновків. Холодна війна зробила дезінформацією визнаною військовою та політичною тактикою, хоча дезінформація, як правило, більш підступна й розроблена так, щоб залишатися непоміченою цільовою аудиторією.

Слайд 15

Психологічні операції Планові операції з передачі вибраної інформації та показників конкретним іноземним та (у певних країнах) вітчизняним аудиторіям з метою впливу на їхні емоції, мотиви, об'єктивні міркування та, зрештою, на поведінку урядів, організацій, груп та окремих осіб. Мета психологічних операцій, які іноді поєднують з чорними операціями або тактикою фальшивого прапору, полягає у спонуканні до ставлення та поведінки, сприятливих для цілей автора, або зміцненні такого ставлення та поведінки. Для того, щоб була достовірність, завжди повинно бути достатньо правди.

Слайд 16

Інформаційне домінування Інформаційне домінування можна визначити як перевагу в формуванні, маніпулюванні та використанні інформації, достатньої для надання її власникам військового домінування. Саме цей принцип Великобританія та США застосовують сьогодні в Іраку Згідно з ним, “інформація є елементом бойової сили”

Слайд 17

Висновки Коли ви працюєте із ЗМІ, вашим гаслом має бути ПРАВДА. Якщо ви користуєтесь довірою ЗМІ, у вас буде довіра тих, кому ЗМІ подають новини – людей. При пандемії довіра людей життєво важлива для уникнення паніки.

Слайд 18

Працюючи із ЗМІ Ви повинні знати свою інформацію Ви повинні діяти швидко й переконливо Ваші жести й міміка повинні відповідати тому, що ви кажете Ви повинні бути однаково вмілими у проведенні як індивідуальних інтерв'ю для ЗМІ, так і прес-конференцій Ви ПОВИННІ мати стратегічний комунікаційний план

Слайд 19

Методи проведення інтерв'ю Якісний брифінг перед інтерв'ю Жести й міміка Тайни ремесла Відхилення негативних інтерв'юерів Побудова корисних відносин Інформаційний менеджмент Кризове регулювання

Слайд 20

ЗМІ проти уряду Для ЗМІ півсклянки води – це наполовину порожня склянка Проте, представник урядової прес-служби повинен казати, що склянка наполовину повна Вони думають у короткостроковій перспективі Уряди думають у довгостроковій перспективі

Слайд 21

Альтернативна структура? Журналісти у Великобританії та на Заході взагалі дуже цинічно ставляться до політиків Вони кажуть, що уряди надто заклопотані “маніпулюванням” Уряди у відповідь критикують журналістів, кажучи, що останні вульгаризують новини та спотворили цінність новин

Слайд 22

Потужні власники ЗМІ Сила без відповідальності, на відміну від урядів Ведуть власну пропаганду Публіка їм не довіряє Мають власний політичний порядок денний Редактор “Файненшл Таймс” Джон Ллойд

Слайд 23

Погляд уряду ЗМІ зосереджують увагу на негативних уявленнях про освіту Вони не повідомляють про позитивні зрушення Культура ЗМІ полягає в тому, щоб повідомляти в основному погані новини Це призводить до незбалансованості у повідомленнях

Слайд 24

Погляд лівого політика Уряди, спін-доктори та вчені відірвані від пересічних людей. Вони недооцінюють інтелект пересічних людей. У ЗМІ необхідно повідомляти широкий спектр думок, щоб громадськість могла сформулювати власну думку. Тоні Бенн, колишній міністр праці Великобританії (лейборист)

Слайд 25

Погляд британського чиновника високого рангу Журналісти могутні Журналісти ледачі та пихаті Вони не звертають увагу на урядові брифінги Вони вважають, що їхні думки вищі за думки інших сер Майкл Бічард

Слайд 26

Інший та ліберальний погляд Джон Ллойд неправий. Британська журналістика різноманітна й не занепадає. Політики прагнуть залякати ЗМІ. Коли йдеться про права людини ЗМІ реагують швидко, а політики – ні. Шамі Чакребарті, британський борець за права людини

Слайд 27

Погляд експерта із зв'язків з громадськістю Приймати неточність ЗМІ – спосіб життя. Те саме стосується упередженості. Їм краще вдається повідомляти про помилки, ніж виправляти їх. Жертвою є правда. Джулія Хобсбаум, консультант із зв'язків з громадськістю

Слайд 28

Погляд експерта з безпеки Божевільне повідомлення: “Секретар МІ-5 народжує іноземця”. ЗМІ подають думку як факт. Вибіркове використання матеріалів для аргументації. Надто готові звинувачувати уряд, коли факти не надають хорошу аргументацію. Колишній глава МІ-5

Слайд 29

Погляд спеціального радника Якість ЗМІ у Великобританії різнорідна. Контроль з боку власників, які мають власну програму. Відсутність правди у повідомленнях. Ледача неточність. Джефф Малган, радник Прем'єр-міністра Великобританії

Слайд 30

Погляд редактора газети Стандарти журналістики покращились… не знизились. Політики звинувачують посланця… не послання. Журналісти розкривають слабкі місця політичних систем.

Слайд 31

Погляд редактора Бі-Бі-Сі Аргумент Ллойда провокаційний… та неправильний. Уряди, які більшість великих організацій, зосереджені на внутрішніх справах і є егоїстичними.

Слайд 32

ВИСНОВКИ Питання збалансованості… журналісти повинні повідомляти новини об'єктивно Уряди мають право просувати власний порядок денний Вони виробляють політику, яка покращить життя людей… як вони стверджують Розуміння того, як працюють ЗМІ, допоможе прес-секретарям урядів діяти ефективніше Розуміння того, як працює уряд, зробить ЗМІ ефективнішими.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Соціологія