Індивідуальне становлення людини
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
МЕТА: Визначити в якому середовищі проживає людина, та що впливає на формування,розвиток її; Розкрити суть поняттю “ онтогенез ”; Дати визначення таким поняття: задатки, здібності, виховання, самовиховання, спадковість, мінливість; Усвідомити та прагнути до власного самовдоскона- лення, розвитку своїх задатків і здібностей.
4. Назвіть причини протистояння двох наук: релігії та філоcофії. Свідомість. Знаряддя праці. Походження людини. Космос.
ПЛАН 1. Чи народжується дитина людиною? 2. Формування людини. 3. Особливості становлення людини в дитинстві та юності.
ПРИТЧА. Іудейський цар Соломон. - з якого віку слід ви – виховувати свою од- норічну дитину? - ви запізнилися з цією справою на цілий рік!
Щоб дитина розвивалася психічно здоровою, фізично міцною, потрібно дбати про дитину до її народження та в процесі росту!
Дайте відповідь на запитання, та обґрунтуйте свою думку. Чи може людина існувати лише в одному середовищі? Чому?
1.ЦІЛЕСПРЯ- МОВАНЕ ВИХОВАННЯ 2.СТИХІЙНЕ 4.СВІДОМЕ 3.ВИПАДКО- ВЕ ЗАСОБИ ВИ- ХОВАННЯ 1.ГУМАННІ 2.АНТИГУ- МАННІ
“…те виховання дає позитивні результа - ти, коли застосовуються гуманні за - соби, які спрямовані на всебічний розвиток людини. ” В. Сухомлинський (1918-1970 р.р.) я. коменський (1592-1670 р.р.)
Світові ГЕНІЇ: Британська консалтингова компанія ” Синектікс ” сформувала список 100 сучасних геніїв. 72-ге місце у ньому посідає український художник та скульптор ІВАН МАРЧУК, 71 РІК. Геній українського перекладу. Іван Пулюй – український фізик. Один из пионеров космонавтики. Агата Крісті. Леонардо да Вінчі. Гетьман України Пилип Орлик. Коко Шанель. Письменник Юрій Андрухович. Софія Русова. Соломія Крушельницька. Дмитро Донцов.
Дивлячись на малюнки, дайте обґрунтовану відпо - відь:”У якому віці відбувається найінтенсивніше ста- новлення людини? Коли варто батькам найбільше приділяти увагу Вам дітям? Чому?”
Чи згідні ВИ із цитатою? БЕНДЖАМІН СПОК “ Дитина і догляд за нею. ” амер. письменник “…Кожній дитині життєво необ- хідно , щоб їй усміхалися,роз – мовляли і гралися з нею , лю- били її і були з нею ніжні . Вона потребує цього не менш , ніж вітамінів і калорій . Саме це її навчить любити інших людей і насолоджуватися життям . Не вистачає любові й ласки вирос- тає холодною і байдужою.” Обґрунтуйте Свою відповідь!
Закріпіть нові знання за допомогою тестів: Чи народжується дитина людиною відразу? а) так ; б) ні.
3. На формування людини впливають: а) спадковість, мінливість; б) виховання, самовиховання; в) здібності, задатки; г) геніальність, обдарованість.
Слова - підказки: людина, вплив, сере -довище, виховання. на становлення з боку соціаль – ного називається . 5. Заповніть правильно пропуски завдяки під- казкам.
9. В якому віці відбуваються фізіологічні зміни у підлітків: а) 11-12 років; б) 18-19 років; в) 18-19 років; г) 20-25 років.
Підсумки уроку: 2. “В КОЖНІЙ ДИТИНІ ГИНЕ ГЕНІЙ.” 1. І спадковість, і середовище,і власні зусилля людини , які спрямовані на її самовдоско- налення та моральні якості ті можуть зробити її кращою. Антуан де Сент-Екзюпері. “НЕМА НУТ- РА- НЕ ДО – ПОМОЖЕШ ПОТОМ.” Гете
Домашнє завдання: Опрацювати текст підручника § 2 ст.29-39; Опрацювати конспект; Написати у дві колонки свої позитивні та негативні риси; Виписати у зошит вислови видатних вчених, педагогів про виховання дітей.
Схожі презентації
Категорії