Забезпечення рівного доступу до якісного навчання в Україні через призму освітніх систем
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Забезпечення рівного доступу до якісного навчання в Україні через призму освітніх систем Педагогічна майстерня заступників директорів з навчально-виховної роботи НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ОСВІТИ м. ЛЬВОВА Зимова школа професійного розвитку педагогів - 2012 25 грудня 2012 року ДЕНЬ ПАРТНЕРСЬКОЇ СПІВПРАЦІ
Члени міської творчої групи Бідник Н.С.,завідувач відділу методичного супроводу, моніторингових досліджень та інноваційної діяльності НМЦО м. Львова Мельниковська О.А., заступник директора з НВР СЗШ № 44 Кравс Л.Є., заступник директора з НВР ССЗШ № 37 Чаплагіна В.М., заступник директора з НВР ССЗШ № 28 Хомяк І.С., заступник директора з НВР НВК «Гроно» Ховалко М.П., заступник директора з НВР СЗШ № 55
Учасники педагогічної майстерні Лозенко Іван Васильович – директор ССЗШ № 28, віце-президент асоціації українських германістів; Даць Ірина Василівна - голова Львівського осередку АКШУ, директор НВК «Школа-садок «Софія»; Филипович Галина Іванівна – заступник директора Ставропігійського професійного ліцею м. Львова; Кочірко Богдан Іванович - заступник директора Міжрегіонального центру професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну; Федюк Наталія Володимирівна – методист НМЦО
Актуальність інтеграції системи освіти України у світовий освітній простір Полягає у пошуку шляхів запровадження нової парадигми і відповідних нових моделей освіти , які не обмежуються збільшенням обсягів змісту навчальних дисциплін або термінів навчання. Йдеться про втілення принципово інноваційних цілей освіти, які полягають у досягненні нових, вищих рівнів освіченості кожної особистості та суспільства загалом.
Надання автономності й самостійності навчальним закладам Підвищений інтерес до обдарованих дітей та дітей з особливими потребами Розвиток "ринкового" і "ділового" підходу в освіті Світовий освітній простір спрямований на: Забезпечення права на освіту всім охочим (можливість і рівні шанси для кожної людини здобути освіту в навчальному закладі будь-якого типу, незалежно від національної й расової належності Доступність освіти всьому населенню країни і наступність її рівнів Розвиток допрофільної та профільної підготовки молоді
ЮНЕСКО здійснює організаційне регулювання процесу розвитку світового освітнього простору. Ця організація розробляє для всіх країн міжнародно-правові акти і глобального, і регіонального характеру. збирання й систематизація звітів держав про стан освіти щороку прогнозування найефективніших шляхів розвитку й інтеграції дослідження стану освіти у світі, зокрема в регіонах і країнах забезпечення загальної поваги до законності й прав людини створення умов для розширення співпраці народів у сфері освіти, науки й культури
Для світового освітнього простору характерні дуже важливі тенденції, що особливо яскраво виявляються на початку XXI ст. Значне поширення нововведень за умов збереження сформованих національних традицій та національної ідентичності країн і регіонів Поглиблення міждержавної співпраці в галузі освіти Істотне збільшення у світовій освіті гуманітарної складової загалом завдяки введенню нових навчальних дисциплін, орієнтованих на людину: психології, соціології, культурології, екології, економіки тощо. Орієнтація більшості країн на перехід від елітної освіти до загальнодоступної високоякісної освіти.
Національна доктрина розвитку освіти в Україні (затверджена Указом Президента України 17 квітня 2002 р., № 327/2002) — державний документ, який визначає систему концептуальних ідей і поглядів на стратегію та головні напрями розвитку освіти у першій чверті XXI ст. Створення умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України Виховання покоління людей, які будуть ефективно працювати і навчатися впродовж життя, розвивати й зміцнювати незалежну, демократичну та правову Державу як невід'ємну складову європейської та світової спільноти. Мета державної політики в галузі освіти :
Пріоритетні напрями державної політики в галузі освіти: інтеграція української освіти у європейський та світовий освітній простір постійне підвищення якості, оновлення змісту та форм організації навчально-виховного процесу створення для громадян рівних можливостей для здобування освіти пропаганда здорового способу життя запровадження освітніх інновацій, інформаційних технологій розвиток системи безперервної освіти та навчання впродовж життя профілізація освіти
Сутність профільного навчання урахування освітніх потреб, нахилів, здібностей учнів створення умов для навчання старшокласників відповідно до їхнього професійного самовизначення Профільне навчання передбачає
Зміст і структура навчальних профілів загально- освітню підготовку учнів підготовку до майбутньої професійної діяльності базові
День партнерської співпраці на сьогодні включає: Курсова перепідготовка у 2013 році Вивчення кращого педагогічного досвіду Майстер-класи Презентація моделей освітніх систем
Схожі презентації
Категорії