X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
УПРАВЛІННЯ ТВОРЧІСТЮ В ОРГАНІЗАЦІЯХ

Завантажити презентацію

УПРАВЛІННЯ ТВОРЧІСТЮ В ОРГАНІЗАЦІЯХ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Закалюжний Петрo управління творчістю в організаціях Науковий керівник: к.е.н., доц. Кохан М.О.

Слайд 2

Творчість пов'язується з можливістю вибору, творчість проявляється як тільки з’являється можливість вибору. Творчість пов'язується з можливістю вибору, творчість проявляється як тільки з’являється можливість вибору. Людина творить не тому, що хоче, а тому, що не може не творити Творчість не є унікальним феноменом, вона наявна у практичному житті. Творчі шедеври не потребують капіталу і користі вони творяться з натхнення безкоштовно Креативність – це результат клопіткої роботи. Біографія багатьох геніальних людей ілюструє, що для креативності та геніальності потрібно наполегливо працювати, а не чекати. Творче мислення полягає в тому, аби поглянути на те, що бачать всі, і подумати про те, про що не подумав ніхто. Творчість = задум + винахід + застосування.

Слайд 3

Креативним людям характерно:

Слайд 4

Слайд 5

Слайд 6

Слайд 7

Аналіз креативності Львова порівняно з іншими містами України

Слайд 8

Слайд 9

1. Використанням тем, історії, міфів. 1. Використанням тем, історії, міфів. 2. Уникнення посередніх речей. 3. Довіра справи сучасним людям з модерновим баченням. 4. Створення та поширення власного світу (творимо “львівське”) 5. Розуміння психології туризму та“wow!”-ефектів . 6. Розширення меж привабливої території. 7. Витримання чіткої грані та доброго смаку.

Слайд 10

Слайд 11

1. Використанням тем, історії, міфів. 1. Використанням тем, історії, міфів. 2. Уникнення посередніх речей. 3. Довіра справи сучасним людям з модерновим баченням. 4. Створення та поширення власного світу (творимо “львівське”) 5. Розуміння психології туризму та“wow!”-ефектів . 6. Розширення меж привабливої території. 7. Витримання чіткої грані та доброго смаку.

Слайд 12

Слайд 13

Слайд 14

Впровадження корпоративної орієнтації на талант. Впровадження корпоративної орієнтації на талант. Розробка унікальної ціннісної пропозиції для співробітників. Рекрутингова стратегія. Не потрібно платити співробітникам зарплату. Слід купувати їхні результати. Розвиток і стимулювання працівників через вимогливі проекти, тренування та менторство. Диференційований підхід до персоналу Підхід "залізної руки в шовковій рукавиці".

Слайд 15

Дякую за увагу !

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне