Сучасний зошит з білоруської мови для 3 класу
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Робочій зошыт про 3. класу основных школ із навчалным языком русиньскым і з навчанём русиньского языка
Головне посланя учебника сістематічне упевнёваня русиньской азбукы (писаной і друкованой) способом познаваня одношінь міджі основныма штруктурами тексту ---- букв, складїв, слов, речінь, розвиток основной словной засобы в кодіфікованїм русиньскім языку через різны слоговы темы, освоїня основной роботы з літературным текстом, навчаня о історії, освоїня основ морфолоґії, веджіня ку самостатности школяря на основі чісла задань, через котры школярь здобывать знаня азбукового письма, котре ся зарівно сістематізує.
Методы (актівіты) навчаня перепис букв, складїв, слов, речінь, доповнёваня, підкреслёваня, крижовкы, ребусы малёваня, ілустрації проблемова метода, робота з текстом, творіня речінь, опросів і сувіслого тексту.
Штруктура учебника 1. часть – ПИСАНЯ 2. часть – ЗАДАЧІ НА РОЗВИТОК ЗАСОБЫ СЛОВ 3. часть – РОБОТА С ЛІТЕРАТУРНЫМ ТЕКСТОМ 4. часть – ҐРАМАТІЧНА ЧАСТЬ
1. часть – ПИСАНЯ (округы і актівіты) Русиньска азбука – опакованя і упевнїня, писаня складїв, роздїлёваня слов на склады, єдно- і двойскладовы слова, многоскладовы слова, писаня о собі – мено, призвіско, родне місто, село, школа, потрібны датумы, родина, приятелї.
2. часть – ЗАДАЧІ НА РОЗВИТОК ЗАСОБЫ СЛОВ (округы і актівіты) Розвиток словной засобы в тых округах. Наш дім Домашнї роботы Моя родина Части дня Наша школа Навчалны предметы Село і місто Накупуєме Транспорт Чім бы-м хотїв быти Школьскы свята
3. часть – РОБОТА З ЛІТЕРАТУРНЫМ ТЕКСТОМ (актівіты і термінолоґія) Одповіди на опросы, ілустрація, головна думка тексту, основа прочітаного тексту, автор, репродукція тексту, оръєнтація в текстї, зміна назвы тексту, творіня опросів о текстї.
4. часть – ҐРАМАТІЧНА ЧАСТЬ (заміряня) Основны знаня повнозначных і неповнозначных частей речі: Назывникы Придавникы Часослова Чісловникы Присловникы Приназывникы Злучникы
Корешпонденція учебника Выданя робочого зошыта є незалежным выданём, котре учітелї можуть хосновати на фіксацію писаня і чітяня русиньской азбукы, з учебником русиньского языка про 3. класу корешпондує лем ґраматічна часть. Літературна часть є наводом про учітеля як продовжовати в роботї з текстом в чітанкі про 3. класу.
Як успішно хосновати учебник? “одпоручіня“ Кажду годину робити із каждов з штирох частей робочого зошыта. В части – ПИСАНЯ – робити все по єднїм заданю за годину. Кажду тему в части на розвиток словной засобы роздїлити на дві годины. В третїй части так само переберати лем єдно заданя і потїм перебераный яв апліковати на слїдуючім текстї із чітанкы. Ґраматічну часть переберати все по єднїм заданю.
Одпоручены і планованы дідактічны помічникы зошыты ч. 513 наповідны рисункы із вшыткыма тварми русиньскых і словеньскых букв на порівнаня і назорность, настїнна табуля з русиньсков азбуков, народны співанкы із музічныма подкладами, діґітална подоба учебника, штобы ся дала схосновати при роботї з проєктором або з інтерактівнов табулёв.
Схожі презентації
Категорії