X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Стратегія інтегрованого поводження з твердими побутовими відходами (ТПВ) в Тульчинському цільовому регіоні

Завантажити презентацію

Стратегія інтегрованого поводження з твердими побутовими відходами (ТПВ) в Тульчинському цільовому регіоні

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

* Стратегія інтегрованого поводження з твердими побутовими відходами (ТПВ) в Тульчинському цільовому регіоні В.Весняний, міський голова м. Тульчин А. Артов, експерт DESPRO 28 грудня 2012 р. , м.Ялта Планування інтегрованого поводження з ТПВ (ІПТПВ) в Тульчинському районі (DESPRO, MGSDP)

Слайд 2

Зміст презентації Чому і як розпочалося стратегічне планування Параметри планування Стратегія інтегрованого поводження з ТПВ - Зміст Контекст та базова ситуація на цільовій території Стратегічна рамка Прогнозні розрахунки Мета та цілі Компоненти: технічний, фінансовий, організаційний, інформаційний Запровадження та моніторинг Стратегії Модель розширення: двохфазовий процес *

Слайд 3

Тульчинський район Вінницької області *

Слайд 4

Чому і як розпочалася стратегічне планування Поводження з відходами в Тульчинському районі: Зростання кількості відходів Організоване вивезення ТПВ лише в 5 населених пунктах, спеціалізоване комунальне підприємство – лише в Тульчині Громади діють самостійно Стихійні сміттєзвалища Небезпечні практики поводження з відходами Тульчинське міське сміттєзвалище переповнене *

Слайд 5

Чому і як розпочалася стратегічне планування Ініціативи влади 2008 - Суворовська сільська рада погодила відведення земельної ділянки площею 3,0 га із земель запасу для будівництва нового полігону м.Тульчина 2010 - Об’єднання зусиль – проект трьох громад 2010 – звернення в DESPRO – прохання підтримати технічні поліпшення в сфері поводження з ТПВ 2011 – новий проект трьох громад – переможець конкурсу *

Слайд 6

Чому і як розпочалася стратегічне планування В 2010 році Тульчинська районна та міська влада звернулися в DESPRO з проханням підтримати технічні поліпшення в сфері поводження з ТПВ Відгук DESPRO – після експертної оцінки зроблені висновки що необхідно зробити аналіз ситуації в секторі та запровадити довгострокове стратегічне планування; розроблений документ повинен бути основою для технічної модернізації галузі. *

Слайд 7

Параметри стратегічного планування Час планування - лютий 2011 – вересень 2012 Охоплені громади – Тульчинська міська, Суворовська та Кинашівська сільські = Тульчинський цільовий регіон Територія - 13 593 га Населення – 26 034 чол. Часове охоплення – 2012 – 2016 рр., також погляд на розширення системи на весь Тульчинський район Організаційні умови – Місцева робоча група та Керівний комітет, експерти Методологія – інтегрований підхід, покрокова процедура планування Підтримка – DESPRO та Муніципальна програма врядування та сталого розвитку ПРООН *

Слайд 8

* Стратегія інтегрованого поводження з ТПВ в Тульчинському цільовому регіоні

Слайд 9

ЗМІСТ Передмова Контекст розробки Стратегіії та базова ситуація Стратегічна рамка – принципи, базові параметри, бачення Прогнозні розрахунки Загальна мета. Стратегічні цілі. Специфічні цілі Компоненти - Збирання різних типів відходів, утилізація, захоронення - Покриття витрат та фінансова стійкість - Організація та управління системою ПТПВ, інституційний розвиток - Інформація та участь, підвищення рівня знань 6. Запровадження Стратегії (юридичні та програмні рамки, механізми реалізації) Очікувані результати, індикатори та моніторинг виконання Стратегії План дій Використані джерела Додатки *

Слайд 10

1. Базова ситуація щодо поводження з ТПВ в громадах Тульчинського цільового регіону В 2011 р. охоплено послугами збирання та вивезення ТПВ 31,5% юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ФОП) та 35,6% населення у м.Тульчин. Згідно з розрахунками збирається та вивозиться не менш як 80-90% усіх створених ТПВ міста; т.ч. один платник покриває вивезення ТПВ приблизно ще від двох мешканців Одним з найбільших платників з юридичних осіб залишається міська рада. Населені пункти сільських рад незначно охоплені вивезенням (від 3% до 10% всього ТПВ); т.ч. в цільовому регіоні в цілому вивезення охоплює близько 60% від усіх утворюваних ТПВ На даний час тариф для населення: 1 м3 коштує 15,86 грн.; у місяць людина сплачує 4,44 грн., у рік - 53,28 грн. *

Слайд 11

Динаміка вивезення ТПВ КП у м. Тульчин та с. Мазурівка * Рік 2006 2007 2008 2009 2010 2011 Вивезення всього, куб. м. 16333 20830 24148 25710 25849 26452

Слайд 12

Динаміка фінансових надходжень в КП від власників ТПВ, тис. грн. (2012 рік – прогноз) *

Слайд 13

Морфологічний склад ТПВ по фракціям в Тульчинському цільовому регіоні (%) (за результатами дослідження, вересень 2011 р.)   *

Слайд 14

1. Контекст розробки Стратегіії та базова ситуація Базова ситуація в сфері поводження з ТПВ в трьох громадах В 2011 р. проведено соціологічне опитування Більшість мешканців багатоквартирних будинків задоволені існуючою системою збирання ТПВ Більшість мешканців приватних будинків не задоволені існуючою системою збирання ТПВ 85% опитуваних готові сортувати відходи *

Слайд 15

1. Контекст розробки Стратегіії та базова ситуація Ініціативи щодо покращення поводження з ТПВ Розроблено проект рекультивації існуючого полігону ТПВ, заплановано виділення із обласного фонду ОНПС 1,5 млн.грн. розроблено проект нового полігону, його подано на державну експертизу проект «Впровадження сучасної оптимальної моделі поводження з ТПВ на території Тульчинського району» став переможцем Всеукраїнського конкурсу органів місцевого самоврядування та виконується в 2012 році, загальний бюджет проекту – 1072 тис.грн. У 2012 р. в м.Тульчині за підтримки МПВСР ПРООН виконується пілотний проект для тестування системи роздільного збирання ТПВ Внесок МПВСР ПРООН - 60 тис.грн, внесок Тульчинської міської ради - 38 тис.грн. *

Слайд 16

Слайд 17

2. Стратегічна планувальна рамка * Принципи Бачення: стала система поводження з ТПВ Параметри Параметри

Слайд 18

2. Стратегічна рамка - принципи Сталого розвитку (система ПТПВ безпечна для довкілля, соціально прийнятна, економічно ефективна; не задає шкоди наступним поколінням, забезпечує ефективне використання ресурсів) Гармонізація з законодавством та підходами ЄС Посилення контролю та поширення відчуття “моя система ПТПВ” Ієрархія поводження з відходами Самодостатність Просторова близькість Міжмуніципальне співробітництво Принцип “забруднювач платить” Відкритість та прозорість Повне відшкодування витрат Доступність оплати *

Слайд 19

Інтегрований підхід щодо ПТПВ – ієрархія відходи 1-ий рівень Зменшення утворення відходів 2-ий рівень Вторинне використання, утилізація 3-ій рівень – захоронення *

Слайд 20

2. Стратегічна рамка – базові параметри 2012 – 2016 – три громади (Тульчинський цільовий регіон) З 2017 – також інші громади району Початок роботи нового полігону – 2015 Рекультивація старого сміттезвалища – з 2015 Послуги – роздільний збір, компостування зелених відходів, захоронення залишкових вдходів, 100% покриття послугами Типи відходів – ТПВ, включаючи будівельні, великогабаритні, небезпечні *

Слайд 21

3. Прогнозні розрахунки Чисельність населення не змінюється (26 000) Доход зростає на 4% кожен рік (зростати кількість відходів,що переробляються) Продукування відходів зростає на 0,8% кожен рік Продукування відходів: *   2012 2013 2014 2015 2016 Населення 7180 7237,44 7295 7354 7412,5 Юр.особи 1400 1411,2 1422 1434 1445,3 Всього 8580 8648,64 8718 8788 8857,9

Слайд 22

4. Мета та стратегічні цілі Мета: забезпечення екологічного та санітарного благополуччя шляхом розробки і впровадження у районі сучасної (стійкої) системи поводження з ТПВ Збережіть для нащадків чисті барви довкілля! *

Слайд 23

Стратегічні цілі Результативно реалізувати ІПТПВ, ефективно використовуючи фінансові ресурсі, на основі моделі міжмуніціпального співробітництва Впровадити регулярний збір та вивезення 100% відходів, що утворюються Впровадити роздільне збирання та відправку на переробку відходів, що переробляються, біологічно розкладаються, небезпечних відходів Забезпечити експлуатацію полігону ТПВ у спосіб, що не спричиняє негативного впливу на навколишнє середовище Зменшити обсяг утворення відходів із розрахунку на душу населення токсичних відходів та тих, що не переробляються. *

Слайд 24

Специфічні цілі Розробити та впровадити технічну модель поводження з ТПВ Розробити та впровадити фінансовий план створення інтегрованої системи ПТПВ , у т.ч. підвищення рівня охоплення населення договорами не менш як 90%. Створити організаційну модель ПТПВ, базуючись на міжмуніципальному співробітництві. Забезпечити підтримку з боку населення в реалізації Стратегії ПТПВ на основі підвищення обізнаності та участі. Створити систему моніторингу та оцінки як базису для сталості системи ПТПВ та її інтегрування. *

Слайд 25

5.1.Технічний компонент: роздільне збирання та утилізація Зелені відходи (1220 т на рік) – компостування * Залишкові (змішані) відходи Відходи, що підлягають переробці (2035 т на рік) Від приватних будинків Від багатоквартирних будинків Центр вторинної сировини (накопичення, пресування) Реалізація

Слайд 26

5.1. Техничний компонент: спорудження нового санітарного полігону Загальна площа під розширення становить 3,0, безпосередньо під полігон 2,6 га. Проектна потужність (місткість) полігону становить 194 489 м3 ТПВ. Система збирання фільтрату Система збирання біогазу Постійний моніторинг впливу на навколишнє середовище Полігон буде заповнюватися по картам, кожна карта розрахована на 2 роки прийому відходів. *

Слайд 27

Показники експлуатації полігону в залежності від типу ущільнення * Потужність полігону Щільність відходів, т/м3 Кількість відходів у тонах Термін експлуатації у роках 194 489 м3 0,3 (без ущільнення) 58 347 6,8 194 489 м3 0,6 (бульдозер) 116 693 13,6 194 489 м3 0,9 (компактор) 175 040 20,4

Слайд 28

5.1. Технічний компонент: закриття існуючих сміттєзвалищ та їх рекультивація Проект рекультивації міського сміттєвалища закриття звалища – початок 2015 року (після відкриття нового полігону), стабілізація - 2015-2016 рр., виконання робіт по рекультивації (технічний етап) – січень-березень 2017 р. рекультивація (біологічний етап) – 2017 -2019 рр. Протягом 2013-2015 рр. усі сільські сміттєзвалища цільової території будуть обстежені, розроблені проекти щодо рекультивації. У 2015-2016 рр. ці сміттєзвалища планується закрити та території рекультивувати. *

Слайд 29

5.2. Покриття витрат та фінансова стійкість Фінансова сталість означає надання достатнього обсягу коштів на покриття усіх витрат на збирання, переробку та вивезення відходів, а також на попередження загроз довкіллю та здоров’ю населення. Фінансова сталість може бути досягнута шляхом: - Скорочення/збереження на постійному рівні собівартості послуг; - Визначення тарифів, що стягуватимуться за послуги за збирання відходів на основі повної самоокупності, доступності та принципу «забруднювач платить». *

Слайд 30

5.2. Покриття витрат та фінансова стійкість Середній дохід в 2011 році в Вінницької області – 18 679,9 грн. на рік на душу населення; поріг доступності (1%) – 186,8 грн. в рік, 15,57 грн. в місяць 2012 рік – тариф для населення: 1 м3 коштує 15,86 грн.; у місяць людина сплачує 4,44 грн., у рік - 53,28 грн. (0,29% від середнього доходу) *

Слайд 31

Вартість послуг поводження з ТПВ у Тульчинському цільовому регіоні * Стаття витрат Збирання та вивезення відходів Компостування Вторинна переробка Експлуатація полігону Усього Інвестиції 3 789 150 1 182 259 557 750 15 360 097 20 889 506 Загальні річні витрати 1 175 618 177 607 223 649 1 328 367 2 905 214 Загальні річні витрати на тонну 137,02 145,58 109,9 249,46 338,61 Загальні річні витрати на одну особу 37,44 6,82 8,59 51,02 103,87

Слайд 32

* Витрати на Доходи від Структура та динаміка витрат та доходів

Слайд 33

Схема повного відшкодування витрат в Тульчинському цільовому регіоні * Табл. 21. Схема повного відшкодування витрат в Тульчинському цільовому регіоні Показник  Один. 2012 2013 2014 2015 2016 Населення цільової території Чол.   26 035 26 035 26 035 26 035 26 035 Загалом відходів, тон 8 580 8 649 8 718 8 788 8 858 Витрати на збирання грн 342 033 1 274 195 1 345 970 1 366 159 1 386 652 Витрати на компостування Грн. 0 0 177 607 180 271 182 975 Витрати на вторинну переробку Грн. 0 223 649 227 004 230 409 233 865 Витрати на захоронення Грн. 0 104 850 106 423 1 328 367 1 343 643 Витрати, загалом грн 342 033 1 602 694 1 857 003 3 105 206 3 147 135 Доход від вторинної переробки  Грн.. 0 322 200 370 530 426 110 490 026 Доход від платежів від підприємств Грн. 128 800 163 881 165 192 236 254 238 144 Доход від платежів від населення Грн. 301 458 1 132 210 1 698 315 2 457 496 2 457 496 Доходи, загалом (без ПДВ) Грн.. 344 206 1 618 291 2 234 037 3 119 859 3 185 666 Баланс 2 173 15 597 377 033 14 653 38 531 Охоплене послугами (договорі) населення, від всього населення % 22 60 90 90 90 Тариф на одну особу в місяць (з ПДВ) Грн. 4,44 7,25 7,25 10,49 10,49 Місячний поріг доступності Грн. 15,57 16,19 16,84 17,51 18,21

Слайд 34

* Схема повного відшкодування витрат

Слайд 35

5.2. Покриття витрат та фінансова стійкість Для виконання цієї схеми головними умовами є - збільшення кількості населення, охопленого договорами до 60% від всього населення цільової території в 2013 році та до 90% - в 2014 році, тариф для населення має бути підвищений в 2013 р. (до 7,25 грн. в місяць з ПДВ) та у 2015 р. (до 10,49 грн. в місяць з ПДВ). Схема повного відшкодування витрат є доступною для населення. Тариф (з ПДВ) буде складати в 2013 р. 45% від порогу доступності, у 2015 р. – 60% від порогу доступності; *

Слайд 36

5.2. Покриття витрат та фінансова стійкість Збереження тарифу на рівні 2013 р. можливе за умови підвищення рівня збирання та реалізації вторинної сировини до 50% або охоплення послугою 75% населення всього Тульчинського району. *

Слайд 37

* 5.3. Організація та управління системою ПТПВ

Слайд 38

5.4. Інформація та участь, підвищення рівня знань Ціль компоненту: забезпечити підтримку з боку населення в реалізації Стратегії ПТПВ на основі підвищення обізнаності та свідомої участі. *

Слайд 39

Підтримка населення

Слайд 40

Формування громадської думки Рівень поінформованості щодо Стратегії Регулярні консультації з населенням Пілотні проекти з поліпшення ПТПВ Завдання

Слайд 41

www.tulchyn-rada.org.ua/TPV

Слайд 42

http://tulchlb.blogspot.com

Слайд 43

http://tulchin-rada.org.ua

Слайд 44

6. Запровадження Стратегії Рішення районної ради – затвердження Стратегії, створення Координаційного (керівного) комітету для забезпечення виконання Стратегії Між трьома громадами укладається Меморандум (договір) про співпрацю, щодо створення спільної системи ІПТПВ 2) РДА та місцеві ради розробляють Програми поводження з ТПВ (в рамках Стратегії); ради їх затверджують 3) Місцеві ради створюють робочі групи для впровадження Стратегії та програм на їх території 4) КП „Тульчинкомунсервіс” розробляє інвестиційну програму підприємства у сфері поводження з ТПВ. Інвестиційна програма схвалюється Координаційним комітетом та затверджується Тульчинської міською радою, що є засновником КП „Тульчинкомунсервіс”. *

Слайд 45

* Моніторинг Відстеження Щорічна оцінка Коригування Виконання

Слайд 46

Фаза 1 Фаза 2 (планування – вже сьогодні) Розширення ПТПВ з 3 громад на увесь район * Фаза1: 3 громади Фаза 2: Тульчинський район: 51 поселення в 26 громадах, населення > в 2 рази, площа > в 8,3 разів Ключові питання: - Технічний: транспортні відстані, перевантажні станції, життєвий цикл полігону,, 2 полігон Інституційний: розширення дії Меморандуму, спільне комунальне підприємство Фінансовий: охоплення всього населення – етапи?, тариф вирівнювання? -Інформаційний: інформаційна кампанія вже сьогодні потрібна на всій території району

Слайд 47

Стратегія інтегрованого поводження з твердими побутовими відходами (ТПВ) в Тульчинському цільовому регіоні затверджена рішенням Тульчинської районної ради 15 листопада 2012 року *

Слайд 48

Дякуємо за увагу!

Слайд 49

Дякую за увагу! *

Слайд 50

8. План дій та планування інвестицій План дій щодо виконання Стратегії розроблено на період 2012-2014 роки (Додаток 5). В Плані дій для кожного компоненту та специфічної цілі сформульовані завдання та заходи, виконання яких забезпечую досягнення цілей. Заходи розбито по рокам, на 2012-2013 рр. – ще і по кварталах, що допомагає більш детальніше спланувати дії. Вказані кошти, що необхідні, плановані та можливі джерела фінансування, відповідальні за виконання заходів. Додаток до Плану дій – таблиця планування інвестицій в систему ПТПВ на 2012 – 2014 рр. *

Слайд 51

Планування інвестицій (грн) в систему ІПТПВ Тульчинського цільового регіону *                 Всього 2012     2013 2014 Роздільне збирання відходів   необхідні наявні потреба необхідні необхідні Сміттевози 1 918 800 1 918 800 1 542 900 375 900     Контейнери 1 066 250 1 066 250 318 750 747 500     Контейнерні майданчики 1 180 000 1 180 000 186 025 993 975     всього 4 165 050 4 165 050 2 047 675 2 117 375                 Компостування зелених відходів 1 182 509         1 182 509             Центр вторинної сировини 557 750 557 750   557 750                   Будівництво нового полігону             всього* 14 771 416       7 385 708 7 385 708               Рекультивація міського сміттезвалища             земляні роботи (укріплення дамб, кавальєрі)   920 000         буріння та облаштовування моніторингових свердловин   50 006         моніторинг (аналізи)   40 218     40 218 40 218 Всього 3 841 280 1 010 224 750 000 260 224 40 218 40 218 ЗАГАЛОМ 24 518 005 5 733 024 2 797 675 2 935 349 7 425 926 8 608 435

Слайд 52

Розширення системи ІПТПВ на Тульчинський район Стратегічна планувальна рамка Стратегії передбачає процес розширення системи поводження з ТПВ з метою охоплення всього Тульчинського району. Межі охопленої системою території розширяються до меж району. Планований термін початку процесу розширення – 2017 рік; з цього року можливо використання побудованого нового полігону для захоронення залишкових відходів всього району. Але на території району ще до 2017 року повинна розпочатися підготовка до роздільного збирання та вилучення з потоку відходів, що прямують на полігон, вторинної сировини та зелених відходів. *

Слайд 53

Розширення системи ІПТПВ на Тульчинський район Параметри території відносно поводження з ТПВ будуть значно збільшені: населення збільшується в 2,2 рази (від 26 000 до 58 000 тисяч), площа території – в 8,3 рази, кількість відходів зростає не менше чим в 2 рази. Кількість населення збільшується за рахунок сільського населення, що мешкає переважно в приватних будинках. Процес розширення може розвиватися поетапно, охоплює все більше громад на протязі декількох років. *

Слайд 54

Розширення – технічні потреби Ще один контейнеровоз Контейнери Контейнерні майданчики Пакети Перевантажні станції – (великі контейнери для накопичення) Збільшення витрат на паливо Зменшення життя нового полігону (15 -16 років) Збільшення штату *

Слайд 55

Розширення системи ІПТПВ на Тульчинський район У зв’язку з значним збільшенням масштабу послуги та кількості громад, що охоплені послугою (від 3 до 26), буде змінена організаційна модель – від комунального підприємства, створеного однією громадою та діючого на основі договору з іншими громадами, до «спільного» підприємства на праві власності громад-учасниць. Це дозволить громадам впливати на «своє» підприємство, а з іншого боку, полегшить вкладання в нього коштів. *

Слайд 56

Розширення системи ІПТПВ на Тульчинський район Чим далі розташовані громади району від полігону, тим вище будуть витрати на вивіз відходів. Щоб запобігти значної різниці в тарифах для різних громад, слушно визначити єдиний тариф «вирівнювання», який дозволить відшкодувати витрати в рамках єдиної районної системи. *

Слайд 57

Розширення системи ІПТПВ на Тульчинський район Розширення потребує попереднього створення сприятливого відношення населення району до планів побудови системи ІПТПВ в районі. Для цього вже в рамках реалізації Стратегії інтегрованого поводження з ТПВ передбачається частину інформаційних заходів виконувати на території всього району. Це стосується інформування через ЗМІ, втілення програм в освітніх закладах (для середніх шкіл це програма «Уроки для сталого розвитку»), інформування відносно результатів пілотних проектів. *

Слайд 58

Додатки Склад Місцевої робочої групи та Керівного комітету Розширення системи інтегрованого поводження з ТПВ на Тульчинський район Аналіз нормативно-правової бази щодо поводження з ТПВ та тенденції її розвитку Логічна структура та матриця управління ризиками Плані дій *

Слайд 59

*

Слайд 60

* Інтегрований підхід щодо ПТПВ – Концепція Зацікавлені сторони Державні органи (регулювання, дозволи, контроль) ОМС Комунальні підприємства Приватний сектор (“формальний”) Приватний сектор (“неформальний”) Користувачі послуг (громадяни, підпр-ва, туристи) НУО Донорські установи Аспекти Технічний - Екологічний/Здоров’я Фінансово-економічний Соціальний Інституційний Політико-правовий Technical Створення Збирання Вивезення Розміщення Зменшення Ре-використ. Переробка Відновлення Елементи системи поводження з ТПВ Час Життєздатність Планування Зменшення Сортування

Слайд 61

* Покрокова процедура інтегрованого планування ПТПВ у Тульчинському районі Участь громадян

Слайд 62

5. Компоненти: - Збирання різних типів відходів, утилізація, захоронення - Покриття витрат та інвестиції, фінансова стійкість - Організація та управління системою ПТПВ, інституційний розвиток - Інформація та участь, підвищення рівня знань *

Слайд 63

5.1. Збирання різних типів відходів, утилізація, захоронення  роздільне збирання Компостування зелених відходів Поліпшення зібраних відходів – вторинної сировини Будування нового полігону Закриття та рекультивація старого міського сміттезвалища та сільських сміттезвалищ Необхідно у 2013-2014 рр. провести визначення рівня продукування відходів та розробити нові норм; необхідно розробити окрему схему щодо збирання та вивозу небезпечних відходів *

Слайд 64

5.1.1. Роздільне збирання відходів Припущення Частота збирання (згідно з п.2.14 Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць): Залишкові відходи - щоденно протягом теплої пори року (середньодобова температура +5 С та вище, що приблизно триває у цільовому регіоні 210 днів на рік) та один раз в три доби в холодну пору року (середньодобова температура нижче чим +5 С що приблизно триває 155 днів на рік) відходи, що підлягають переробці – один раз на тиждень, але по мірі накопичення. *

Слайд 65

Схема роздільного збирання Залишкові (змішані) відходи: в металеві контейнери місткістю 0.75 м3, що використовуються зараз, * Роздільне збирання відходів, що підлягають переробці: Багатоповерхові будинки – в три контейнера Приватні будинки - в пластикові пакети - для паперу та картону; для пластмаси й металу; скло - на приймальні пункти (чи викидається до найближчого зеленого контейнеру).

Слайд 66

5.1.2. Компостування зелених відходів Обсяг зелених відходів, що підлягають компостуванню, у Тульчинському цільовому регіоні, складає 1 220 т/рік., * Зелені відходи вивозитимуться з громадських місць і від домогосподарств та компостуватимуться у штабелях на майданчику розташованому біля майбутнього полігону. Альтернативою може стати запровадження домашнього компостування

Слайд 67

5.1.3. Накопичення та доведення до певних критеріїв якості відходів, що підлягають переробці Центр вторинної сировини Центр вторинної сировини має бути обладнаний чотирма-шістьма великогабаритними пересувними контейнерами. Роздільно зібрані відходи вивантажуватимуться, і окремі категорії сировини відокремлюватимуться, пресуватимуться та тимчасово зберігатимуться до моменту транспортування до місця подальшої переробки. *

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне