Стан справ у формуванні правил організації та проведення спеціалізованих виставок з питань безпеки у 2010-2011 рр.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Президент ТОВ «ІСТАГРУПП» Сацюк С.А. 04.06.2010 р. ІV з'їзд ВГО “Українська Федерація Індустрії Безпеки” Стан справ у формуванні правил організації та проведення спеціалізованих виставок з питань безпеки у 2010-2011 рр. .
Українська Федерація Індустрії Безпеки * Історія питання Відкритий лист членів УФІБ організаторам та упорядникам виставок «Безпеки» та «ПожТех» та учасникам ринку охоронних послуг та технічних засобів безпеки Відповідь компанії «Євроіндекс» від 17.07.09 року на відкритий лист Відповідь МВЦ від 28.07.09 року на відкритий лист Лист від компанії «Євроіндекс» до УФІБ від 10.08.09 року щодо організації робочої зустрічі Відповідь УФІБ компанії «Євроіндекс» від 11.08.09 року Лист від компанії «Євроіндекс» до УФІБ від 10.08.09 року з планом зустрічі Роль проекту "БОНУЗ" в саморегулюванні ринку ТЗО
Українська Федерація Індустрії Безпеки * Концепція створення об’єднаної виставки галузі безпеки Мета Концепції Проект Концепції підготовлено для узгодження з усіма сторонами, що задекларували зацікавленість у проведені об’єднаної виставки галузі безпеки: - найбільші громадські об’єднання: УСВППП, УФІБ, УФПНСБ, УФСБ, ФОУ - упорядники двох виставок галузі: Євроіндекс та МВЦ, а також з іншими потенційними учасниками об`єднаної виставки в інтересах потенційних її відвідувачів. Основні цілі створення об’єднаної виставки Створення нового виставкового проекту, який охоплюватиме усі напрямки галузі безпеки: технічні засоби безпеки, протипожежний захист, охоронні послуги та управління будівлею (в подальшому можливе розширення тематики). Роль проекту "БОНУЗ" в саморегулюванні ринку ТЗО
Українська Федерація Індустрії Безпеки * Меморандум про створення об’єднаної виставки галузі безпеки 28.08.09 року МВЦ, УСВППП та УФІБ був підписаний Меморандум про створення об’єднаної виставки галузі безпеки Основні принципи, що наведені у Меморандумі: - На поточному етапі Виставка формується за участі двох виставкових проектів: вже існуючої виставки «ПожТех» та нового проекту з тимчасовим статусом і спеціалізацією «технічні засоби охорони (протикримінальної безпеки)». - Першу Виставку буде проведено у березні 2010 року на території Міжнародного виставкового центру (Броварський проспект, 15) у терміни, заплановані для виставки «ПожТех-2010». Роль проекту "БОНУЗ" в саморегулюванні ринку ТЗО
Співробітництво з АТ «Київський міжнародний контрактовий ярмарок» 1. 21 грудня 2009 року був підписаний Договір про співпрацю в організації експозиції «Індустрія безпеки-2010» в рамках виставки «ИНТЕРБУДЭКСПО-2010» між АТ «Київський міжнародний контрактовий ярмарок» та УФІБ. Предмет договору: - Створення у складі виставки «ИНТЕРБУДЭКСПО-2010» окремої експозиції «Індустрія безпеки-2010» - АТ «КМКЯ» є упорядником експозиції «Індустрія безпеки-2010», в рамках виставки «ИНТЕРБУДЭКСПО-2010» на території виставкового комплексу «КиївЕкспоПлаза» - УФІБ є організатором експозиції 2. Участь членів УФІБ в експозиції «Індустрія безпеки-2010», в рамках виставки «ИНТЕРБУДЭКСПО-2010». Українська Федерація Індустрії Безпеки * Роль проекту "БОНУЗ" в саморегулюванні ринку ТЗО
Основні принципи організації спеціалізованих виставок з питань безпеки Українська Федерація Індустрії Безпеки * - Залучення ВГО «УФІБ» та інших системоутворюючих професійних об’єднань галузі до складу співорганізаторів (партнерів) Виставки з наданням для усіх компаній-членів громадських об’єднань знижки від базової вартості оренди площ - Вибір оптимальної дати проведення виставки, що відповідатиме діловому циклу ринку безпеки - Можливість представлення на одному майданчику всього спектру продукції та послуг галузі безпеки, а також суміжних галузей, які представляють інтерес для споживачів нашої продукції (ВМS, СКС, будівництво, тощо) - Зменшення витрат на участь у виставці з боку компаній-учасників, у тому числі за рахунок адекватного співвідношення ціна/якість виставкових площ та послуг, можливість антикризового зменшення вартості участі у виставці - Ефективний комплекс маркетингових заходів для забезпечення максимальної ефективності від участі у виставці (публікації, реклама, цільові запрошення, тощо) - Наявність цільової аудиторії відвідувачів, механізми їх запрошення, підрахунку, складання «портрету клієнта», моделі його переміщення по виставці, отримання зворотного зв’язку та пропозицій щодо покращення виставки бажано від кожного відвідувача виставки - Аналіз ефективності пакету послуг організаторів до виставки, під час проведення виставки та після її закінчення - Аналіз ефективності участі у виставці її учасників та тих операторів ринку, хто з якихось причин відмовився від участі у виставці Роль проекту "БОНУЗ" в саморегулюванні ринку ТЗО
Схожі презентації
Категорії