X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Складне десятиліття завершилося і з’явилася можливість покращити якість освіти

Завантажити презентацію

Складне десятиліття завершилося і з’явилася можливість покращити якість освіти

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Загальна картина Складне десятиліття завершилося і з’явилася можливість покращити якість освіти

Слайд 2

Складне десятиліття щойно завершилося! На 40 % менше дітей у віці від 7 до 16 років Учнів Населення у віці від 7 до 16 років

Слайд 3

Кількість учнів стрімко зменшилася, а кількість вчителів та шкіл лишилася незмінною Шкіл Учнів Учителів

Слайд 4

Чому кількість вчителів та шкіл не змінилась відповідно? Давайте поглянемо на ситуацію з ракурсу двох класів, кожен з яких налічував 18 учнів, починаючи з 1991 року

Слайд 5

1991 36 2 2 “200”

Слайд 6

1992 36 2 2 “200”

Слайд 7

1993 36 2 2 “200”

Слайд 8

1994 36 2 2 “200”

Слайд 9

1995 36 2 2 “200”

Слайд 10

1996 36 2 2 “200”

Слайд 11

1997 36 2 2 “200”

Слайд 12

1998 35 2 2 “200”

Слайд 13

1999 35 2 2 “200”

Слайд 14

2000 34 2 2 “200”

Слайд 15

2001 33 2 2 “200”

Слайд 16

2002 32 2 2 “200”

Слайд 17

2003 31 2 2 “200”

Слайд 18

2004 29 2 2 “200”

Слайд 19

2005 27 2 2 “200”

Слайд 20

2006 26 2 2 “200”

Слайд 21

2020 26 2 2 “200”

Слайд 22

Чому не відбувалося відповідного коригування? Норми щодо кількості учнів у класі допускали існування менших класів Звільнення вчителя – дуже болісне питання Закриття школи – ще болісніше питання За умови прив’язки фінансування до кількості класів директор школи чи мер були не зацікавлені у створенні більших класів Втрата класу означала втрату вчителів!

Слайд 23

Як результат на навчання одного учня витрачається набагато більше коштів 1991 2006 = 36 = 2 = “200” = 26 = 2 = “200” Витрати на одного учня = 200/36 = 5.6 Витрати на одного учня = 200/26 = 7.6 Збільшення витрат на одного учня – на 40 %!

Слайд 24

ГОЛОВНІ ПИТАННЯ Чи підвищилася якість від збільшення витрат? Яка справжня мета більших витрат на одного учня? Досягти кращої якості навчання? чи Зберегти школи в сільській місцевості?

Слайд 25

Перспектива 26 1 1 “200”

Слайд 26

Яка перспектива? 2011, без реформи 2011, після реформи = “200” = “200” Намазування масла тонким шаром. Багато вчителів – низькі заробітні плати Утримання великої кількості будівель Краще використання ресурсів. Менша кількість вчителів – вищі заробітні плати Більше коштів для придбання книжок та комп’ютерів

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне