Робочий зошит з білоруської мови
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Буквы – мої приятелї Робочій зошыт про 2. класу основных школ із навчалным языком русиньскым і з навчанём русиньского языка
Головне посланя учебника освоїня русиньской азбукы (писаной і друкованой на основі порівнаваючого прінціпу (із словеньскыма буквами), веджіня ку самостатности школяря на основі чісла задань, через котры школярь головно здобывать знаня азбукового письма.
Методы (актівіты) навчаня перепис букв, складїв, слов, речінь, доповнёваня, підкреслёваня, малёваня, проблемова метода, звукова аналітічно-сінтетічна метода выводжованя букв, творіня слов і речінь.
Доповнёваня 1. Доповнь на кінці слов букву „ и “ і перепиште ціле слово іщі раз. мыт___ дат___ діт___ ______ ______ ______ Допиште выхабены буквы в менах дїтей. Якы буквы будуть на зачатку каждого з мен? ___ена ___ерона ___ора ___ірко ___ма
Підкреслёваня В текстї підкреслий склады: склады з буквов „ р “ червенов фарбов, склады з буквов „ д “ жовтов фарбов, склады з буквов „ к “ зеленов фарбов. Ема мать рака а Мірко мать мед. Тета там мете. Тето мы маме муку? Мы маме Ота і Мірка, ракы і ріку.
Проблемова метода – аплікації: ідентіфікація незнамой буквы в текстї, направити розметаны склады в слові, оправити хыбы в текстї, складати різны слова з букв, слова з складїв, речіня з слов, выбераня вгодных слов до тексту, ідентіфікація букв урченой властности.
Звукова аналітічно-сінтетічна метода выводжованя букв: є основнов методов навчаня чітаня і писаня, є заложена на основі розкладу формы говореного слова на склады а складїв на звукы (буквы).
Заміряня сторінкы на перецвічіня і здобытя знань з писаня через претлач – наперед уведженый писаный текст (поступ навчаня при каждїй букві: твары великых і малых букв, склады з перебератыма буквами, слова, курты речіня) сторінкы заміряны на перепис друкованого тексту на писаный (поступ навчаня при каждїй букві: учітель перечітать заданя (писаны азбуков), словный розбор заданя, реалізація заданя, контроля, порівнаня, годночіня (себегодночіня), оцінкы )
1. Учітель перечітать заданя (писаны азбуков) Кажде заданя є написане в русиньскім языку а то азбуков – ПРОБЛЕМ! (Многораз ся ставать, же на домашнїм заданю або окремій роботї школяре не знають, што мають робити, подобно то є втоды, кідь родиче дїтей не знають азбуку) Рішіня – выданя перепису тексту задань на латініці
Словный розбор заданя Учітель собі овірить, ці школяре порозумили заданю формов: контролного опросу, пропонованём поступу кроків сповнїня заданя школярём і ёго доповнїня учітелём.
Реалізація заданя формов: самостатна робота, робота в ґрупах, фронтална робота при таблї, домашнє заданя – розбор заданя є портіб-не зреалізповати в школї.
Контроля, порівнаня, годночіня (себегодночіня) Оцінкы Тым темам ся будеме близше веновати на методічнїй стрічі о мотівації в навчаню РЯ
Корешпонденція учебника выданя робочого зошыта доповнять букварь про 2. класу – є дорогов практічного навчаня писемной часткы комунікації в материньскім языку русиньскім
Проблемы із учебником знамы з праксы несправне уміщіня букв у выводжоваючім рядї букв несправне уміщіня дакотрых букв в текстї задефінованя одпоручаного уміщіня букв у выводжовачім рядї букв в дакотрых придадох мож схосновати тот став як проблемову методу выданя оправеных текстїв ПРОБЛЕМ РІШІНЯ
Пропонованый выводжуючій ряд букв А, М, Е, І, Ї (є потрібне змінити сторонку в робочім зошытї з тов буквов), Т, О, ы (є потрібне змініти сторонку з тов буквов), и, Д, ь, К, Р, У, Н, В, Л, С, П, Я, З, Б, Г, Ґ, Й, Ё, Ч, Ю, Є, Ж, Ш, Х, Ц, Щ, Ф, ДЗ, ДЖ, ъ
Одпоручены і планованы дідактічны помічникы зошыты ч. 512 наповідны рисункы із вшыткыма тварми русиньскых і словеньскых букв на порівнаня і назорность, наповідны стишкы – з нёго школяре выдїлять наповідне слово, котре ся зачінать або мать у собі выводжовану букву, співанкы на наповідны стишкы із музічныма подкладами, діґітална подоба учебника, штобы ся дала схосновати при роботї з проёктором або з інтерактівнов табулёв.
Схожі презентації
Категорії