Професійно-технічна освіта Рівненської області: підсумки, досягнення та основні завдання на 2010 – 2011 навчальний рік
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Професійно-технічна освіта Рівненської області: підсумки, досягнення та основні завдання на 2010 – 2011 навчальний рік
Контингент учнів професійно-технічних навчальних закладів за рівнем освіти (станом на 01.01.2010)
Конкурси фахової майстерності (2009-2010 н.р.) Ярмольчук Володимир, учень Клеванського професійного ліцею – І місце у конкурсі фахової майстерності серед учнів ПТНЗ за професією „Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва”; Переможці Всеукраїнських конкурсів фахової майстерності Проведено 4 всеукраїнські конкурси фахової майстерності серед учнів ПТНЗ Кузьмич Олександр, учень Вищого професійного училища № 1 м. Рівне – ІІ місце у конкурсі за професією „Лицювальник-плиточник”; Шевчик Ганна, учениця Державного професійно-технічного навчального закладу „Березнівське вище професійне училище” – ІІІ місце у конкурсі за професією „Закрійник”.
Матеріально-технічна база професійно-технічних навчальних закладів Рівненщини 429 - кабінетів; 114 - лабораторій; 170 - навчально-виробничих майстерень; 17 - полігонів; 10 - автотрактородромів.
Продовжується виконання обласної програми підготовки кваліфікованих робітників на 2008 – 2012 роки, яка затверджена рішенням Рівненської обласної ради від 29 лютого 2008 року № 694.
Випуск продукції та надання послуг професійно-технічними навчальними закладами області (тис. грн.)
Випуск продукції та надання послуг професійно-технічними навчальними закладами області Найбільше коштів чистого прибутку за I півріччя 2010 року надійшло: 183,7 тис. грн - ВПУ № 29 смт Володимирець; 139,5 тис. грн - ВПУ № 1 м. Рівне; 108,7 тис. грн - ДПТНЗ “Острозьке вище професійне училище”.
Показники прибутків навчальних господарств професійно-технічних навчальних закладів області
Підготовка слухачів за направленням Державної служби зайнятості та замовленням роботодавців Підготовлено за I півріччя 2010 року – 14 слухачів з 4 професій за направленням Державної служби зайнятості та 36 слухачів з 4 професій на замовлення роботодавців.
Показники працевлаштування випускників ПТНЗ (протягом 2008-2009 та 2009-2010 навчальних років - у % від випуску)
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників ПТНЗ У відповідності до угоди про співпрацю з Львівським науково-практичним центром професійно-технічної освіти Академії педагогічних наук України здійснено підвищення кваліфікації 56 працівників професійно-технічної освіти області
Розробка державних стандартів професійно-технічної освіти з робітничих професій На базі вищого професійного училища №1 м. Рівне створено творчу групу для розробки державного стандарту за професією „лицювальник-плиточник” Почалася робота з розробки державних стандартів нового поколіннях заснованих на компетенція.
У 19 державних профтехзакладах нараховується 1036 персональних комп’ютери. З них 798 ПК (77%) використовувалось безпосередньо у навчальному процесі. Діє 43 комп’ютерних кабінети, комп’ютерною технікою обладнано 115 інших навчальних кабінети, лабораторії, навчально-виробничі майстерні, 13 бібліотек. Загальний рівень забезпеченості комп’ютерами ПТНЗ Рівненщини становить 10,5 учнів на 1 ПК, забезпеченість навчального процесу – 13,6 учні на 1 ПК. Стан комп’ютерного забезпечення ПТНЗ області (станом на 01.07.2010 )
Середній рівень забезпеченості персональними комп’ютерами профтехзакладів Рівненської області (кількість учнів на 1 ПК) (станом на 01.07.2010)
Використання мережі Internet В усіх 19 державних закладах ПТО області забезпечено під’єднання до мережі Інтернет, діє електронна пошта, розроблені та функціонують Інтернет-сайти. На кінець навчального року до мережі Інтернет під’єднано 116 навчальних та адміністративних приміщень закладів ПТО, 589 персональних комп’ютерів (56,8 % від загальної кількості ПК) забезпечені виходом у мережу Інтернет.
Інтернет-виставка відеофільмів на тему "Готуємо кваліфікованих робітників" Переможцями та призерами Інтернет-виставки стали творчі групи: Квасилівського професійного ліцею (Порадюк Т.О., Жулавнік С.Ю., Жулавнік Н.М., Кузнєцов Ю.); ДПТНЗ "Березнівське вище професійне училище (Р. Бойчук, Н. Бойчук, Г. Денисенко, В. Коваль, Г. Гриценко); Вищого професійного училища № 22 м. Сарни (С. Разін., Н. Мельник); ДПТНЗ "Сарненський професійний аграрний ліцей" (Гнітецький А.М., Гребеневич О.А.).
Розробка власних педагогічних програмних засобів на базі ПТНЗ області Програмні засоби представили 14 закладів ПТО області. Кращими в номінаціях були визнані роботи ВПУ № 1 м. Рівне, ВПУ № 22 м. Сарни, Рівненського торгово-професійного ліцею, ДПТНЗ "Сарненський професійний аграрний ліцей", ДПТНЗ "Дубровицький професійний ліцей", ДПТНЗ "Березнівське ВПУ", ВПУ № 29 смт Володимирець, Радивилівського професійного ліцею, ДПТНЗ "Рівненський центр ПТО сервісу і дизайну". Огляд-конкурс навчальних і навчально-контролюючих комп’ютерних програм
Рейтингова оцінка діяльності закладів професійно-технічної освіти області з питань комп’ютеризації та інформатизації
на базі ДПТНЗ „Рівненський центр ПТО сервісу та дизайну” з теми „Організаційно-педагогічні умови підготовки робітників швейної галузі до самозайнятості”; на базі Вищого професійного училища №22 м. Сарни з теми „Організація ступеневої професійної підготовки робітників будівельного профілю в умовах навчально-практичного центру”. Відкриття експериментальних педагогічних майданчиків
1-2 червня відбувся позаплановий візит експертів з моніторингу Канадської агенції з міжнародного розвитку. Серед позитивних зрушень, які відбулися на Рівненщині завдяки проекту „Децентралізація управління професійним навчанням в Україні” експерти відзначили: удосконалення менеджменту закладів професійно-технічної освіти; створення механізмів, які дозволяють закладам профтехосвіти більш гнучко реагувати на потреби роботодавців нашого регіону; впровадження інструментів довгострокового прогнозування ринку праці, яке допоможе ефективніше фокусувати кошти на професійну підготовку; забезпечення ґендерної рівності та соціальної справедливості у процесі професійного навчання; хороший рівень співпраці між системою зайнятості та системою профтехосвіти на регіональному рівні. Українсько-канадський проект “Децентралізація управління професійним навчанням в Україні”
Соціальний стан учнів ПТНЗ 249 – діти-сироти (113 – без опіки); 223 – з неблагополучних сімей; 1138 – діти з малозабезпечених сімей; 2 309 – діти з багатодітних сімей; 1243 – напівсироти; 152 – учні, схильні до правопорушень, групи ризику; 3 600 – діти, що потерпіли внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС; 99 – діти з розумовими і фізичними вадами, інваліди.
Діяльність психологічної служби в 19 профтехзакладах області введена посада практичного психолога. Працює обласна методична секція практичних психологів ПТНЗ; Працює творча група практичних психологів над темою “Психологічний супровід учнів ПТНЗ “групи ризику” та схильних до девіантної поведінки”; Підготовлені навчально-методичні розробки з досвіду роботи практичних психологів; Розроблені критерії оцінення діяльності спеціаліста психологічної служби ПТНЗ; Проведено семінар з проблем запобігання торгівлі людьми і експлуатації дітей; Проведено семінар-нараду заступників директорів з виховної роботи з питань соціального захисту та особливостей проведення навчально-виховного процесу з дітьми-сиротами та іншими категоріями соціально-незахищених учнів.
Учнівське самоврядування II обласний зліт лідерів учнівського самоврядування та ІІ-й етап (обласний) щорічного фестивалю-конкурсу „Молодь обирає здоров’я” серед ПТНЗ Переможці фестиваль-конкурсу “Молодь обирає здоров’я”: I-е місце – команда “Промінь” ВПУ № 22 м. Сарни; II-е місце – команда “Стимул” ВПУ № 1 ВПУ № 1 м. Рівне; III-є місце – команди “Невгамовні” Рівненського професійного ліцею.
Приоритетні напрями діяльності у 2010-2011 навчальному році розроблення нових державних стандартів професійно-технічної освіти, що ґрунтуються на компетенціях; удосконалення системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів на виробництві; модернізація матеріально-технічної бази державних професійно-технічних навчальних закладів; оновлення системи перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних працівників; здійснення їх стажування в умовах виробництва; створення індустрії забезпечення інформатизації професійно-технічної освіти, доступу до сучасних засобів навчання; підготовка і реалізація спільних міжнародних проектів з питань забезпечення якості та ефективності професійно-технічної освіти; застосування енерго- і теплозберігаючих технологій у професійно-технічній освіті; соціальна реклама престижності робітничих професій.
Схожі презентації
Категорії