"Професійнний імідж"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Найважливіші показники професійного іміджу: наявність і рівень розвитку фірмового стилю; задоволеність партнерів і споживачів контактами з персоналом фірми (організації); задоволеність персоналу своєю працею; задоволеність відносинами між співробітниками; низький рівень конфліктів та їх керованість; наявність авторитету у фахівця поза і всередині організації та пр.
В якості важливих умов створення привабливого професійного іміджу виділяють духовність, моральність, а його основою вважаються ділові та лідерські якості, вміння вирішувати конфлікти, встановлювати партнерські відносини, комунікативні здібності, переконливість, адаптивність, оптимізм, доброзичливість. Особливості професійного іміджу в тому, щоб вміти гармонізувати інтереси організації та співробітників, бути принциповим у реалізації корпоративної політики і уважним до потреб і запитів людей, бути бездоганним, порядним, надійним, чесним, благородним, дисциплінованим і пр.
Отже ми можемо зробити висновок,що кожна людина повинна мати власний імідж, але він також буде залежати від її професії. Є професії у яких дрес- код просто необхідний такі як :лікар, повар та інш.
Схожі презентації
Категорії