X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
НАША ЗОВНІШНІСТЬ. Мода. Стиль. Смак. Імідж.

Завантажити презентацію

НАША ЗОВНІШНІСТЬ. Мода. Стиль. Смак. Імідж.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

НАША ЗОВНІШНІСТЬ Мода. Стиль. Смак. Імідж. Підготувала: учитель Лященко О. Б.

Слайд 2

Перше враження Є відомий крилатий вислів: “ Право на створення першого враження ми маємо лише один раз “. Це перше враження формується тільки на основі нашої зовнішності.

Слайд 3

ЗОВНІШНІСТЬ У тлумачному словнику це слово означає: зовнішній вигляд, образ.

Слайд 4

Складові чинники зовнішності ІМІДЖ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ СТИЛЬ МОДА

Слайд 5

ІМІДЖ Походить від латинського слова imago – образ, стиль. Цілеспрямований сформований образ (особи, предмета, явища), покликаний зробити емоційний вплив на кого-небудь з метою популяризації, реклами, досягнення успіху тощо. Важливо зрозуміти, що імідж – це не вроджена якість, а щось придбане, створене, сформоване.

Слайд 6

СТИЛЬ Від латинського stilus – паличка, якою писали на воскових дощечках. У словнику: сукупність ознак, що характеризують мистецтво певного часу та напряму або індивідуальну манеру художника стосовно ідейного змісту та форми.

Слайд 7

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ СТИЛЬ Кожна людина від народження має якусь власну індивідуальність (набір невід’ємних якостей), що із часом можуть злегка видозмінюватися. Але стрижень залишається протягом всього життя разом з людиною.

Слайд 8

СТИЛЬ ЧИ ІМІДЖ? Імідж ми можемо створювати, формувати, змінювати і т. д. Індивідуальний стиль можемо тільки виявити, тому що він уже створений при народженні. Таким чином, ще раз підтверджуємо той факт, що імідж – це щось створене з певною метою, а індивідуальний стиль – це щось вроджене. Розрізняйте ці поняття!

Слайд 9

МОДА Це сполучення законів стильної єдності, колірної гармонії; це сукупність смаків, що діє в той чи інший період часу. Вона вимагає почуття міри, обліку факторів часу, смаку, віку.

Слайд 10

Взаємозалежність складових ІМІДЖ ↔ МОДА ↔ ↔ СТИЛЬ ↔

Слайд 11

ВИМОГИ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ охайний, доглянутий вигляд; помірність у кольорах одягу, взуття, аксесуарів; стильність: гармонійне поєднання усіх кольорів одягу, взуття, аксесуарів; корпоративність: додержання вимог певної організації, установи; усе повинно відповідати сезону, характеру діяльності та робочої ситуації.

Слайд 12

Діловий стиль для чоловіків діловий костюм (піджак, штани); сорочка, краватка; змінне взуття незалежно від пори року; туфлі; охайна зачіска. У спеку піджак, а в окремих випадках і краватку, можна не вдягати, але при відвідуванні керівництва вони необхідні. Неприпустимо: носіння спортивних костюмів і кросівок, сандалій будь-яких видів.

Слайд 13

Діловий стиль для жінок костюм ділового стилю; блуза й кофта довжиною нижче пояса; спідничка, яка закриває коліна; змінне взуття та колготи незалежно від пори року; охайна стримана зачіска; помірний макіяж та манікюр. Неприпустимо: одяг із глибоким декольте, спідниця чи плаття із високим розрізом, шорти.

Слайд 14

Необхідно пам'ятати: Не все, що є нині модним, личить саме вам. Вибирайте одяг відповідно до того, що вам пасує. Одягатися модно і красиво – не означає мати переповнений гардероб. Слід зі смаком підібрати основні елементи одягу, які своїм стилем і поєднанням барв дали б можливість робити багато комбінацій. До таємниць успіху належить також чистота й охайність одягу. Вимоги правильного режиму дня, тривалості сну, руху, раціонального харчування належать до піклування про власне “я”, а отже, і про зовнішній вигляд.

Слайд 15

Бажаю Вам бути красивими, модними, стильними та здоровими!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне