проектні технології
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Поряд з процесом кількісного вимирання населення триває не менш критичний процес моральної та інтелектуальної деградації нашого народу… У системі освіти України функціонує 387 загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного, психічного та розумового розвитку (50 300 учнів). Із них для розумово відсталих – 226 закладів (29 200 учнів)... Офіційна статистика Міністерства освіти і науки України НАРОДЖУВАНІСТЬ СМЕРТНІСТЬ
беззмістовна втрата вільного часу; розслаблення волі та вироблення ліні у жертв телеекрану; зниження фізичної активності; травмування психіки нецензурною лексикою та аморальною поведінкою.
маніпулювання свідомістю і дітей, і дорослих; нав’язування нам деструктивної системи цінностей, спрямованої на моральне розтління суспільства.
беззмістовна втрата вільного часу; нервова виснаженість жертв віртуальної реальності, дратівливість; зниження фізичної активності; втрата елементарних навиків спілкування з людьми.
неспроможність жертви ігрового бізнесу мислити поза рамками нав’язаних їй алгоритмів; вироблення маніакальних схильностей до насилля.
отруює свій організм; пригнічує діяльність мозку та нервової системи; показує деструктивний приклад іншим; підтримує стратегію знищення власного народу.
У перекладі з латинської «проект» - буквально «кинутий уперед», а у словниках - це «план, замисел, текст чи креслення чогось, що передує його створенню». У чому відмінність проекту від планування будь-якого заходу? Деяка непередбачуваність результату (ніхто не знає, що в нього вийде) ставить людину в роль дослідника, творця, активізує її здібності, а якщо це колективний проект, то стимулює розвиток колективних взаємовідносин. А стосовно школи проект - це взаємна навчально-пізнавальна творча або ігрова діяльність, яка має загальну мету й узгоджені засоби діяльності та спрямована на досягнення загального результату.
По-перше, інноваційно-проектні техно-логії у виховній діяльності дозволяють включити великий процент школярів як у виховний, так і у навчальний процес у цілому. По-друге, проектна діяльність допомагає якнайкраще організувати цілеспрямовану співпрацю у вихованні майбутнього покоління через активну, творчу діяльність.
По-третє, кожний проект дозволяє побачити у звичайному щось нове, роздивитись об'єкт дослідження з інших точок зору. Будь-який виховний проект розвиває уміння, здібності й мислення школяра; відкриває нові можливості та розкриває прихований потенціал кожного; допомагає вдосконалюватись, спілкуватись і прислуховуватись; підтримує і дає впевненість у собі, віру у своє «я».
І, нарешті, на відміну від традиційної системи, яка розглядає виховні питання з інтелектуальної сторони і тільки потім - з емоційної, у проектній діяльності основні моральні принципи (чуйність, обов'язковість, відповідальність за прийняті рішення) ґрунтуються на дії, їх треба «прожити», тобто уміти застосувати.
Проектна технологія передбачає використання педагогом сукупності дослідницьких, пошукових, творчих за своєю суттю методів, прийомів, засобів. Саме цьому сучасний учитель має бути добре ерудованим, мати навички вільного та критичного мислення, володіти системою психолого-педагогічних знань, уміти застосовувати інноваційно-проектні технології. Велике значення має ступінь підготовленості вчителя до керування учнівськими проектами, наявність у нього відповідних знань про сутність проекту, його етапи, наявність досвіду й методичного забезпечення ходу проекту, банку даних виконаних проектів і ін. Тільки ретельне попереднє опрацювання змісту майбутнього проекту, а у наступному – його презентація та захист, дозволить озброїти учнів уміннями наукового пошуку.
Схожі презентації
Категорії