Поради батька, які хочуть допомогти дітям у виконанні домашніх завдань
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ПОРАДИ БАТЬКАМ, які хочуть допомогти своїм дітям у виконанні домашніх завдань Підготувала вчитель початкових класів Білоцерківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 3 ім. Т.Г.Шевченка Богдан Ірина Леонідівна
Батьки завжди намагаються допомогти своїм дітям в приготуванні уроків. Ця допомога варіюється від окремих коротких пояснень до повного виконання завдання замість дитини. У будь-якому випадку виникає маса проблем…
У спробах впоратися з ними батьки використовують різні методи: Підкуп Загроза Покарання Розмірковування
Мотиви дорослих цілком з'ясовні. Хіба можна знайти щось погане в природній батьківській заклопотаності? Проте дуже часто батьки тільки посилюють шкільні стреси своїх дітей.
Якщо взяти до уваги вимоги, що пред'являються в школі до виконання завдань, занепокоєння багатьох дітей відносно схвалення своїх дій з боку учителів і страх потерпіти невдачу перед класом, то стає ясно що школярі сподіваються спокійно відпочити удома.
Проте цього не відбувається − батьки «стоять у них над душею» під час виконання домашніх завдань, не дозволяючи розслабитися
Це схоже на ситуацію, коли працююча людина, отримавши долю стресу на робочому місці повертається додому в таку ж напружену обстановку. Подумайте, скільки часу ви зможете витримати подібну ситуацію?
Не досягнувши успіхів, багато батьків вирушають до школи в надії отримати поради від учителів з приводу того як допомогти своїм дітям в приготуванні уроків.
Прийоми допомоги школярам в процесі виконання домашніх завдань 1.Виконання розпорядку дня Чітке виконання розпорядку дня допоможе впоратися з такою проблемою, як «вилов» дітей і «засаджування» їх за роботу. Через деякий час домашня робота стане просто природною частиною їх щоденного розкладу.
Час, відведений на виконання домашніх завдань, не повинен нічим уриватися. Телефонні дзвінки, телепередачі і усе інше може почекати, поки робота не буде завершена.
Дуже важливо, щоб батьки регулярно перевіряли роботу. Така поведінка дорослих породжує у дитини відчуття завершеності роботи. Ознака доброзичливої уваги батьків формує почуття безпеки і упевненості, що завдання виконані без помилок.
Цю упевненість школяр принесе з собою в клас, тобто почуватиме себе спокійніше, коли стане виконувати класну роботу.
2. Розподіл завдань за ступенем складності Прийоми допомоги школярам в процесі виконання домашніх завдань Доцільно запропонувати їм розпочинати виконання завдань з найлегших. Таким чином у дітей виявляється виконаною більша кількість завдань і вправ, що породжує почуття задоволеності
3. Батькам не слід сидіти поряд з дитиною увесь час, поки вона робить уроки. Прийоми допомоги школярам в процесі виконання домашніх завдань Якщо діти бачать, що батьки готові постійно знаходитися поруч, то вони свідомо вирішують нічого не робити самостійно. Дехто просто перестає працювати, як тільки дорослий відходить. Часто такі несамостійні школярі не справляються з класною роботою та приносять недороблені завдання додому.
Якщо батьки вже опинилися в такій ситуації, не слід негайно міняти порядок речей, що встановився. Потрібно рухатися поступово. Декілька днів підряд дорослим доцільно сідати якнайдалі від дитини, що виконує домашнє завдання. Поступово батькам слід збільшувати відстань між собою і школярем, поки він не стане працювати повністю самостійно
4. Спочатку перевірити те, що виконано правильно Прийоми допомоги школярам в процесі виконання домашніх завдань А відносно завдань, в яких припустилися помилки, сказати дитині: «Я думаю, що якщо ти ще раз перевіриш цей приклад, то у тебе може вийти інша відповідь». Це спонукає учня повернутися до завдання без відрази і почуття безсилля.
5. Не слід дозволяти учню сидіти за уроками увесь вечір безперервно Прийоми допомоги школярам в процесі виконання домашніх завдань Це цілком нормально, якщо школяр весь цей час дійсно працює і завдання насправді вимагає стільки часу на виконання
Причини нездатності школяра впоратися із завданням вдома - Він міг просто не зрозуміти новий матеріал, і тому був не в змозі виконати домашнє завдання. - Можливо, у дитини вже сформувалося почуття безпорадності. В цьому випадку, якщо вона довго сидітиме над завданням, велика вірогідність що воно буде виконано батьками. - У дитини можуть бути серйозні проблеми у навчанні вцілому, наприклад, унаслідок несформованих необхідних навчальних умінь і навичок. - Учень не в змозі впоратися з великим об'ємом завдання.
6. Допомога при заучуванні інформації з підручника Прийоми допомоги школярам в процесі виконання домашніх завдань У більшості підручників у кінці кожного параграфа є питання. Батькам варто обговорити їх з дитиною до того, як він почне читати підручник. Використовуючи таку тактику школяр знатиме, на яку важливу інформацію потрібно звертати увагу.
7. Батькам варто звертати увагу на невербальні сигнали, які вони посилають своїм дітям в ході виконання домашнього завдання Прийоми допомоги школярам в процесі виконання домашніх завдань підняті брови і інші прояви «мови тіла» Гримаси, напруженість пози, зітхання,
Використані джерела: http://images.google.ru/ www.google.com.ua www.stranamam.ru www.psy-land.ru rebenok16.ru hronika.info
Схожі презентації
Категорії