Науково-методична конференція
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Науково-методична конференція: «Оновлення освітнього процесу, педагогічних технологій на основі провідних ідей професійної мобільності. Мета, зміст, основні напрямки роботи над науково-методичною проблемою області «Проектування педагогічного простору для стимулювання внутрішньої та зовнішньої мобільності учасників навчально-виховного процесу». 2012
Глосарій: рефлексія результатів, модульна система методичної роботи, синергетика, андрагогіка.
Питання: 1. Формування готовності педагогічних кадрів до інноваційної діяльності – методична домінанта в умовах модернізації освіти. 2. Компоненти змістової характеристики мобільності педагога: соціальний, психологічний, педагогічний. 3.Якості, необхідні професійно-мобільному педагогу. 4. Оптимальні шляхи модернізації професійного розвитку педагога, його професійної мобільності. 5. Мета, завдання останнього аспекту науково – методичної проблеми області «Професійна мобільність учителя в контексті Болонського процесу» «Проектування педагогічного простору для стимулювання внутрішньої та зовнішньої мобільності учасників навчально-виховного процесу».
« Проектування педагогічного простору для стимулювання соціально – професійної мобільності учасників навчально – виховного процесу» Метою діяльності є розробка моделі проектування освітнього простору з урахуванням сучасних умов, методів і засобів, що забезпечує різноманітні варіанти вибору шляхів особистісного професійного росту. Завдання, які стоять перед освітнім закладом: 1. Розробити технологічні схеми проектування педагогічного простору. 2. Апробація та впровадження освітніх технологій і досягнень науки щодо підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів, їх мобільності. 3. Проаналізувати вплив розвитку мобільності педагога на ефективність діяльності навчального закладу. 4. Корекція діяльності вчителів, що мають проблеми в підвищенні професійної мобільності. 5. Обробка даних , отриманих у результаті опрацювання проблемної теми. 6. Здійснення моніторингу труднощів вчителів та виявлення протиріч, що потребують ліквідації. 7. Систематизація накопиченого матеріалу, видання збірок досвіду, випуск методичних бюлетенів, проведення підсумкової конференції.
Умовами успішної реалізації науково – методичної роботи є: висока професійна компетентність, достатня обізнаність із теоретичних та практичних питань; здатність до ефективної роботи за фахом на рівні світових стандартів; готовність до постійного професійного зростання, адаптації творчої самореалізації; уміння аналізувати проміжні та кінцеві результати, проектувати свою діяльність.
Схожі презентації
Категорії