НАЛАГОДЖЕННЯ СПІВПРАЦІ З МЕДІА
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Редакції ЗМІ мають довідатися про Вашу подію. Ви мусите зацікавити ЗМІ! Чому журналіст інколи пише не так? Журналісти пишуть про Вашу діяльність так, як Ви їм про неї розповіли. Покажіть медіа, ЩО ви зробили для людей! Приклади, цифри, історії успіху. Нехай журналісти поговорять з людьми, які отримали від Вас допомогу.
Прес-пакет і прес-реліз як засоби “профілактики помилок журналіста” Прес-пакет для журналіста: Прес-реліз Повна додаткова інформація (статистика, аналіз тощо)
Якщо у Вашій організації відбувається важлива подія, прес-реліз варто підготувати заздалегідь. Прес-реліз варто надіслати: Редакціям місцевих ЗМІ Штатним власним кореспондентам всеукраїнських ЗМІ Інформаційним агентствам Інтернет-порталам
ТЕКСТ ПРЕС-РЕЛІЗУ – ГОТОВА ДО ДРУКУ СТАТТЯ У ТОМУ ВИГЛЯДІ, В ЯКОМУ ВИ ХОЧЕТЕ ПОБАЧИТИ ЇЇ НА ГАЗЕТНІЙ СТОРІНЦІ. Аксіома 1. Редактори завжди мають гостру потребу в свіжій інформації Аксіома 2. дайте їм цю інформацію. Аксіома 3. полегшіть їм їхню роботу – напишіть прес-реліз Аксіома 4. Редактор кардинально не перероблятиме матеріалу, якщо його написано ПРОФЕСІЙНО.
ЗАГОЛОВОК ПРЕС-РЕЛІЗУ Має виглядати як розлоге речення, що розкриває суть. Невдалий заголовок. “Нова жіноча ініціатива” Вдалий заголовок “Сесія міськради розглянула й ухвалила програму “Щасливе дитинство”, яку ініцювали жіночі організації нашого міста”.
ПРИНЦИП “ПЕРЕВЕРНУТОЇ ПІРАМІДИ” Лідер-абзац Хто? Що? Де? Коли? Навіщо? Усі деталі та обставини події
Правила написання прес-релізу Мова Проста і легка, короткі речення (12-13 слів кожне) Обсяг 1 – 1, 5 сторінки.
ЯК ОФОРМИТИ ПРЕС-РЕЛІЗ? Поля – ліве – 30 мм, праве та верхнє – по 15 мм, нижнє – 30 мм. Посередині жирним шрифтом: ПРЕС-РЕЛІЗ Дата поширення прес-релізу – ліворуч на початку. В кінці – акредитація для журналістів, контактна особа.
ЯК ОФОРМИТИ ПРЕС-РЕЛІЗ? ШРИФТИ: Times New Roman Arial Calibri ІЛЮСТРАЦІЇ: Кольорові фото з підписами.
ЦИТАТИ НЕ БІЛЬШЕ НІЖ 2 КОРОТКИХ РЕЧЕННЯ ДАТИ ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТАННЯ ЧЕРЕЗ ЦИТАТУ АБО ПІДКРЕСЛИТИ НЕЮ РЕЗУЛЬТАТ ПОДІЇ ПІДКРЕСЛИТИ ЦИТАТОЮ ВАШУ ОСНОВНУ МЕТУ. ПОДАВАЙТЕ НЕ БІЛЬШЕ 3 ЦИТАТ В ОДНОМУ ПРЕС-РЕЛІЗІ.
Що думають керівники громадських організацій про журналістів? Вони оминають нас увагою! Журналісти не мають жодних принципів. Їм потрібні лише сенсації. Преса нерідко перекручує інформацію. Редактори вимагають грошей за публікації. Не знають суті проблеми, тому й пишуть нісенітниці.
Що думають журналісти про Вас? Там зібралися цікаві люди, ентузіасти своєї справи, не байдужі до людських проблем. Всі вони – “грантоїди”, набивають власні кишені коштом спонсорів! Я би показав би їх у своїй телепрограмі, якби знав, що вони роблять щось цікаве та корисне для людей…
ЗРОБІТЬ ПЕРШИЙ КРОК НАЗУСТРІЧ ЖУРНАЛІСТУ Сконтактуйтеся з ними Запросіть до себе на “День відкритих дверей” У неформальній обстановці спробуйте показати, над чим ви працюєте. Дайте цікаву інформацію. Налагодьте не тількі партнерські. Але й звичайні людські взаємини. Запрошуйте їх на всі Ваші заходи не тільки як гостей, але й як учасників Завжди підтримуйте з ними дружні відносини!
Основа гарних та ефективних відносин із пресою Дайте журналістам інформацію! Полегшіть роботу пресі – напишіть у “готовому” вигляді! Надавайте саме ту інформацію, яка зацікавить читачів Станьте для преси надійним джерелом Дружні й теплі людські взаємини грають неабияку роль!
Схожі презентації
Категорії